Vi åpner en ny, flott luke

Vi har alltid et valg, og det er opp til oss, og velge det som er riktig for en selv. Vi klager over jobben, over tidsklemma, vi klager på mangel på egentid, og mangel på aktivitet – vi rekker aldri alt vi skal…men er det alt vi MÅ rekke da? Er det alt vi MÅ gjøre? Alle tingene vi må rekke, og alt vi må gjøre, er dette ting vi gjør for oss selv, eller er det ting vi føler vi må gjøre for alle andre? Setter vi andre først i rekken, og så oss selv? Man har også her et valg. Selv om vi setter oss selv lengre frem, og tar gode valg for oss selv, så betyr ikke det at vi er egoister, og det betyr ikke at vi setter alle andre helt sist.

Vi kan være der for andre selv om vi prioriterer oss selv. Det er først når vi kan ta vare på oss selv at man kan være en god person for de rundt oss. Istedenfor å klage over alt man ikke rekker, så er det kanskje på tide å se på valgene man gjør. Kanskje er det tid for en omprioritering? For at vi skal kunne fungere som vi ønsker, og ha gode dager, så må vi kanskje ta andre valg, valg som er gode for oss selv, ikke for andre. Jeg kan også klage, jeg kan klage masse, og til tider over bagateller. Heldigvis har jeg en bedre halvdel som er flink til å si de rette tingene om det skulle bli for ille, og jeg har også blitt mye flinkere til å ta gode valg nå enn før. Det er moro å kjenne på følelsen, den gode følelsen som jeg kjenner når jeg tar valg jeg aldri tidligere hadde tatt. Jeg var ett håpløst tilfelle på mange områder, så det er håp for alle.

Det er vi selv som velger hvor mye tid vi setter av til trening, og aktivitet. Det er vi selv som velger maten vi spiser, og hva vi dytter i oss. Det er vi selv som velger om vi vil være en grinebiter som klager over det meste, eller om vi vil se verden fra en helt annen side. Det er vi selv som velger hvordan vårt liv skal være, og det er vi selv som må velge å ta ansvar. Det nytter ikke å skylde på alle andre, men herligland, så deilig det er å finne noen andre å skylde på. Hadde alle andre forandret seg, så hadde alt blitt så mye lettere.

Livet består av valg hver eneste dag, og det er ikke lett å ta valg nettopp fordi man ofte er redd for å velge feil. Ingen sitter på fasiten, ingen kan se utfallet av valgene man gjør, så det er klart at mange valg er vanskelige, og litt skumle. Noen valg er derimot enklere enn andre, og det og sette seg selv lengre frem, og gjøre gode ting for seg selv, det valget vet man vil være ett godt valg. Slutt med all klagingen, og bruk energien på ting som er gode.

I går var det endel problemer på bloggen….igjen. Dere slet med å kommentere, og jeg slet med å laste opp bilder. Derfor så lar jeg gårsdagens gave gå over til i dag. Dere som klarte å kommentere i går, dere kan jo legge inn en ny kommentar igjen i dag . Det betyr jo bare en dobbel sjanse.

Bak luke nummer 14, så ligger der valgfrie hud, makeup, eller håndprodukter fra Mary Kay konsulent Hilde Novik Gulstad. Verdien på produktene er ca 750 kr. Selv om Hilde holder til her på Sørlandet, så er dette en premie alle kan vinne, uansett hvor i landet du måtte bo.

Hilde Novik Gulstad er ei fantastisk dame. Så varm, så kunnskapsrik, så strålende og positiv. Hilde startet som frittstående hudpleiekonsulent i 2010. Hun jobbet tidligere som helsesøster, men har i de siste 5 årene hatt Mary Kay som sin fulltidsjobb. Hun elsker å serve kvinner med produkter som gir frisk og sunn hud, og hjelpe kvinner med å se at de er vakre. Alle kvinner har noe vakkert med seg, og når man fokuserer på det man liker ved sitt eget utseende, så vil man føle seg vakrere og stråle mye mer. Hilde er Sales Director for sin Unit Pink Belief og digger å løfte konsulenter til nye høyder gjennom å hjelpe dem til å oppdage sitt potensiale og oppleve mestring.

Se hele sortimentet på www.hilde.gulstad.marykaynorway.no eller bli medlem av hennes kundegruppe på facebook om du ikke allerede har en hudpleiekonsulent i Mary Kay.

Mary Kay startet med en kvinnes drøm i 1963 og har utviklet seg til å bli en mulighet for millioner av kvinner i mer enn 35 land til å berike både sitt eget og andres liv. Mary Kay Ash sin unike frittstående karriere tilbyr produkter man kan stole på, verdier basert på omtanke, samt muligheten til å komme så langt man har lyst. Alle hudpleieprodukter fra Mary Kay er et resultat av innovativ teknologi kombinert med effektive ingredienser med beviselig resultat. 

Hva kunne du tenke deg å vinne? Hudprodukter, håndprodukter eller makeup? Valget for meg hadde vært vanskelig, for her er det mange veldig gode produkter å velge blant. Jeg er bla veldig svak for håndserien til Mary Kay, og de har bla verdens beste mascara. Jeg har alltid slitt med å finne en mascara, og det å ta på mascara har alltid vært en utfordring, men det var før jeg oppdaget denne jeg nå bruker. Legg igjen en kommentar, og du er med i trekningen av flotte produkter. Jeg kan allerede nå røpe av gaven i morgen, bak luke nummer 15, den har en verdi på ca 3300 kr 🙂 Gled dere!

Nyt fredagen!

37 kommentarer

Siste innlegg