Dagen før dagen

Reklame | Ciso, Alexis Mote og Mother India

Det er dagen før dagen. Her i huset er det litt rengjøring igjen før det vel er klart for julefeiring i morgen. Snart kan julefreden senke seg, og jeg skal feire jul sammen med en flott gjeng mennesker. I kveld kommer datteren min, svigersønnen min, og den nydeligste prisen på jord, mormors skatt, Henry. Jeg er så heldig og ha fått tilbringe mye tid med Henry i det siste, og jeg skulle jo ønske vi bodde rett ved siden av hverandre hele tiden.

Henry vokser, og man merker stadig nye ting. Til onsdag er han 9 uker. Mormor hjertet smelter hver gang jeg ser han, eller tenker på han. Nå har jeg bestilt kopier av bilder slik at jeg kan få han opp i rammer flere steder i huset. Jeg regnet med det ville bli fantastisk å bli mormor, og jeg tok ikke feil. Det er faktisk enda bedre. Jeg er heldig som får være mormor, og er det en ting jeg er sikker på, så er det at jeg skal være tilstede i Henry sitt liv, og jeg gleder meg til årene fremover.

Henry gir meg også masse motivasjon til å fortsette den gode jobben jeg gjør med trening og endringer. Det å stadig få en bedre helse, det betyr at mormor kan leke mer, og holde mer tritt med han når han blir mer aktiv. Det betyr også at jeg med en bedre helse kan være i livet hans  forhåpentligvis i mange år fremover. Vi skal nemlig ha masse Henry og mormor tid.

Det har vært dårlig med trening den siste tiden. Ikke fordi jeg har vondt i viljen, men fordi forkjølelsen aldri slipper taket. Dvs jeg tror ikke det er en forkjølelse, men en allergisk reaksjon. Øyene renner, nesen renner, øynene er såre, kroppen spiller ikke helt på lag. De to siste dagene har jeg vel vært såpass at jeg nok kunne ha dratt på trening, men da har det vært så mye annet som det ofte er før jul.

Jeg er ikke redd for og ikke komme meg på trening igjen. Jeg vet 100% sikker at jeg kommer meg avgårde. Det er ikke noe problem i det hele tatt, så i romjulen skal jeg skrive treningsplan som skal følges i 2019. Når jeg etterhvert begynner i radioen igjen, og skal starte med morgensendinger, så må jeg endre treningstider i hverdagen. Da blir det ikke trening kl.07, for da er jeg på jobb….Ny treningsplan skal på plass før nyttår, og jeg gleder meg faktisk til et nytt treningsår, også fordi jeg vet at mye positivt vil skje også på treningsfronten i 2019.

Treningsgruppen for overvektige skal fortsette å trene crossfit i 2019. Vi har prøvd oss en mnd før jul, og flesteparten av oss ønsker å fortsette fordi vi aldri har hatt en bedre treningsform. Crossfit er så variert, man har alltid ulike treningstimer, og man får trent hele kroppen. Jeg tror det er første gang jeg svetter nesten i det jeg starter treningen.

Vi vil gjerne ha med oss flere på crossfit! Vi trener tirsdager 1830-1930, og torsdager 1630-1730. Når vi nå snart starter et nytt år, så er det vel en god ide å gripe muligheten som du har tenkt på så lenge, men aldri fått gjort noe med. Ja, det er tungt. Ja, du svetter. Ja, du blir sliten. Men, nei, du dør ikke. Du overlever hver gang. Ta kontakt for mer info.

I dag skal vi åpne en ny luke, den nest siste. Bak luke 23, så finner vi en valgfri jakke fra CISO! Ciso har utrolig mye flotte jakker. Kanskje frister det med en ny vinterjakke, eller kanskje en vårjakke når vinteren etterhvert passerer. Jakken er gitt av Ciso i samarbeid med Alexis Mote.

Du finner Ciso her : https://www.facebook.com/ciso.dk/ og her https://ciso.dk/     Du kan se utvalget av Ciso klær hos Alexis her :  https://www.alexismote.no/b/ciso

Legg igjen en kommentar på bloggen, og du er som vanlig med i trekningen.

Bak gårsdagens luke, så lå det et gavekort på 1000 fra fra Mother India her i Kristiansand. Den heldige som kan nyte fantastisk,  indisk mat er :  ANETTE SUNDSDAL!! Gratulerer så masse med gavekortet, Anette! Jeg er sikker på at du får en flott matopplevelse på Mother India. Jeg tar kontakt med deg i løpet av dagen.

 

54 kommentarer
    1. Kos deg med barnebarn , vi er og heldige å få lov til å være sammen med de i jula . De er som jeg tidligere har nevnt…..Livets dessert 😍 Jakka er lekker, hadde ikke sagt nei takk til en sånn julegave

    2. God bedring, Heidi.
      Aldri noe særlig stas å hangle rett før jul.
      En skikkelig vårjakke hadde vært kjekt.
      Lag en flott lillejulaften.

    3. Hei og god morgen på lille julaften. Ja tiden flyr og det ser du så godt på den lille prinsen . Nye ting skjer med detre vidunderet.
      Kos deg i jula med gjengen din.

      Og jakke kunne jeg ønsket meg ja😀😀

      Varme hilsener
      Anne May

    4. Jeg gleder meg til trening når jeg er tilbake, ca begynnelsen av februar. Sliter med forkjølelsen og håper ikke operasjonen blir utsatt nok en gang. Kos deg med Henry. Barnebarn er virkelig livets dessert. Jeg hiver meg med på kalenderen 🤶🎅⛄☃️🙂❤

    5. Hei! Barnebarn er en lykke i livet – jeg har 3 jenter ♥️.
      Er gjerne med i dagen trekning.

      Hilsen Eldbjørg

    6. Barnebarna er det beste også i mitt liv. De er glad i deg uansett vekt eller andre skavanker. Jeg er farmor , men har fått lov å være nær barnebarna. Syns så synd på de som ikke får være besteforeldre- av forskjellige grunner.
      Dagens kalendergave er en jakke jeg ønsker meg, kjempefin!
      Riktig god jul til deg og familien din og til de andre som følger deg. 😊❤️🌹

    7. Så koselig, du er nok ei fantastisk mormor 🥰 Kos deg masse ⭐️ Ja, takk ei jakke hadde vært fint æ vinne siden jeg ikke har vunnet noe i år 😱
      Klem 😘

    8. Hei , ja takk til en ny jakke , da min ikke er hel lenger og ble kasta tidligere i høst . Så sårt trenger ny , fin julegave det😊 Ha en flott lille julaften 🎅🏻🎅🏻

    9. ❤️ God Jul til deg og dine . Livets gave, barnebarnet gir julen nye minner og gleder . Jeg er så heldig å ha 9 barnebarn,to av jentene er engler, de glemmes aldri 🦋🦋

    10. Awww så herlig med prinse besøk 💙🥰💙🙌🏻Ønsker være med på dagens trekning Heidi 🙌🏻🥰🎄🎁er så flotte å praktiske gaver i julekalenderen din❤️❤️❤️🥰🎄🎁God lille julaften ønskes deg å dine juleklem❤️🤶🏻🎄🌟🥰🙌🏻💜🎁💐😍💐

    11. Elsker bloggen din❤Trening er jeg ikke så god til. Men går turer da. Og det virker det også. Flott jakke som jeg ønsker meg😍

    12. God jul og kos deg masse med Henry. Jeg skal få feire jul med barna mine og barnebarn. Gleder meg🎄

    13. Dagen før dagen 🎄😊 ønsker deg en nydelig dag. Og wow for en fin jakke. Den hadde vært litt av en julepresang i str 46. 🎁

    14. Forsett å kose deg som mormor. Håper det blir noen år til jeg blir farmor (eldstemann er 19…😁)

    15. Trenger ei ny vinterjakke. Har faktisk tenkt å kjøpe en etter jul. Hadde passet fint å vinne den i str. 44.

    16. Godt å høre at du har masse å glede deg over.
      Barnebarn og ny treningsform.
      Hvor er det dere trener?
      Og, ja, jeg ønsker å vinne dagens luke også
      😊

    17. Ja takk, en slik julegave hadde gjort seg etter tre nattevakter denne helgen. Å komme hjem fra jobb til en positiv beskjed hadde vært sabla greit.

    18. Ja takk, hadde vært fint med en ny jakke til våren 😀
      Har vært flink til å starte litt tidligere, enn å gjøre alt på lille julaften… 😂 Har vært veldig sliten og tung i mine lipødem armer og bein i år.
      Har uansett tatt meg i nakken og hatt faste føfjulstradisjoner med barn og barnebarn. Og i år har vi hatt vårt barnebarn Leona på 4 på juleferie her fra den 19.desember, har kost oss veldig. Ønsker deg og dine en riktig god jul, kan deg med lille Henry ! 🤗🤶🎅🎄🎁

    19. Ha en fin lillejulaften og kos deg med dette flotte besøk ditt!🎄🎅💞For en flott adventsgave👍😊

    20. Så flott jakke, jeg har lenge vært på jakt etter en slik med god lengde og riktig passform. Håper jeg blir den heldige😊🎅🏻👏. Ønsker deg samtidig en god jul og et godt nytt år, med helsefremmende planer og prosjekter.

    21. Ja takk – ønsker meg veldig ny jakke 🎄 ønsker deg en flott julaften i morgen 🎄😘

    22. Først ett tips kjøp en pakke med allergitabletter på apoteket ta en tablett om kvelden kanskje du får en bedre jul., 😀 Ønsker deg en fin lillejulaften og kos deg med lille Henry de vokser så alt for fort. Ha en fin dag. Jakke ja det trenger jeg str s

    23. Jeg prøver igjen, for en ny jakke til våren ville være fint! Str. 46. Kos deg med prinsen og ha en koselig jul!

    24. Dagen-før-dagen, her går det i mommo-jente og pepperkake-bakings-presanger, stor morro når man er bare to år, og ikke helt vet hva jul og tradisjoner er for noe enda. 🙂 Jeg henger meg på kalenderen din i dag også, med min str 48 og en klem til deg. 🙂

    25. Nyt dagen med minstemann, og de siste forberedelser 😃
      Ja takk til en ny jakke, (når alle andre er for store 🙈), så da 🤞🤞 og håper det beste 😉👍🎅

    26. Kos deg masse med dine i jula. Her har barn, svigersønn og barnebarn kommet, og vi får ca 1 1/2 uke sammen. Akkurat nå damper pinnekjøttet, og vårt gull på 5 år, monterer pepperkakehus med tanten sin. Vi har det ellers veldig avslappet gjennom julen, der alle hjelper til. Slik må det bli når helsen ikke er så bra. Det blir jul likevel, og alle koser seg. Dessuten betyr julens budskap mye for meg.
      Jeg har jo vært så heldig å vinne en av kalendergavene, og venter spent på å motta den i posten. Så jeg har ikke riktig frimodighet til å regne med å bli med i dagens trekning. Men ville gjerne skrive en hilsen likevel.❤️🎄😃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg