Jeg har blitt mormor!!

Kl.09.57 onsdag 24.oktober kom Henry til verden, og jeg er blitt mormor til verdens nydeligste prins. Tårene triller bare ved å tenke på at jeg nå har fått ett nydelig barnebarn. For en gave! For en lykke! Jeg er helt fortapt i den lille, nydelige prinsen.

24 dager før termin kom Henry til verden. Så nydelig, så perfekt! 3240 gram og 50 cm lang. Fødselen gikk fint, og jeg er så utrolig imponert over datteren min. Under hele graviditeten har hun vært så rolig, og så klar for rollen som mamma. Hun har imponert meg hele veien. Hun er også utrolig heldig som har en samboer som hele tiden er tilstede. De kommer til å bli flotte foreldre til lille, nydelige Henry.

” Livets dessert ” kalles det ofte det å bli besteforeldre. Det vakreste i livet sies det. Mange mener det er større enn å bli mor. Alle som har opplevd å bli besteforeldre sier det er helt fantastisk, og jeg tror på hvert eneste ord. Jeg er helt i ekstase. Man blir jo helt tullete. Jeg kan ikke beskrive med ord hvor stort dette er, og hvor mye jeg gleder meg til å få være mormor, og tilstede i Henry sitt liv.

Jeg håper jeg blir verdens beste mormor. Jeg har så mye å gi til den lille prinsen. Jeg er fast bestemt på å være der for Celina, for babyen og for Andreas. Jeg skal stille opp når de trenger meg. Jeg skal ikke bli marerittet som henger på døren hver eneste dag, men jeg håper å få tilbringe masse tid med barnebarnet mitt, og ikke minst det å avlaste foreldrene når de trenger det. Jeg vil være der 100%. Tenk så fantastisk å få ta del i babyens liv. Trille turer, synge, lese, leke, kose, få være nær, og knytte viktige bånd. Henry kommer til å bli bortskjemt. Ikke på en negativ måte, og ikke på en måte som vil gjøre det vanskelig for foreldrene, men som mormor har jeg lov på en mormors måte å skjemme barnebarnet mitt litt bort. Først og fremst med kjærlighet, tid og tilstedeværelse, men tid sammen med mormor skal være vår tid, en spesiell tid 🙂 Jeg vil være mormoren som tar del i det som skjer i livet til lille Henry.

Det er vanskelig å beskrive hvor stort det er at jeg nå har blitt mormor. Det er tusen følelser inni meg. En liten gutt skal berike livet mitt. Det å få se barnebarnet mitt for første gang, det var helt ubeskrivelig. Det kom mange gledestårer, også når jeg kom hjem etter det første besøket. Jeg er så utrolig heldig som får oppleve å bli mormor. Henry er for øvrig oppkalt etter sin tippolderfar. Min farfar som jeg aldri fikk møte, han hette Henry. Det betyr mye at mitt nydelige barnebarn ble oppkalt etter han.

Jeg er blitt mormor til den vakreste gutten i hele verden. Jeg gleder meg til å skape minner sammen, tilbringe dyrbar tid sammen, og til å gi den lille prinsen oppmerksomhet og masse kjærlighet. Jeg håper jeg blir verdens beste mommo <3

 

13 kommentarer
    1. Gratulerer så mye med den lille prinsen❤️❤️ jeg kan bekrefte at det er stor lykke å være mormor, er selv mormor til en god gutt som nå er blitt 7 år. Passet han på onsdag og da sa han til meg at han var så glad for at jeg kunne være hos han, for mormor du er snill 😊 ❤️Lykke❤️ Ta godt vare på dagene som kommer og kos deg masse med den lille ❤️❤️

    2. Gratulerer som mormor,Heidi! Og et grattis til morfar! Det er virkelig en lykke på jord .og den første er veldig spesiell. Hos meg har det blitt åtte . Kos deg så mye du orker og kan. Klem😘❤️😘

    3. For en nydelig liten prins😍
      Velkommen til mommo klubben, Heidi.
      Jeg kjenner meg så igjen i følelsene du beskriver. Det ER bare helt ubeskrivelig å bli mormor. Det gjør noe inni deg…ja med hele deg. En kjærlighet som er større enn alt annet en har opplevd💖
      Du er allerede verdens beste mommo. Den beste mommo Henry noen gang kan få. Nyt tiden, skap gode relasjoner og gode minner vesle Henry kan ta med seg videre i livet. Gratulerer🌹🌹🌹🌹

    4. Nydelig liten prins, så koselig og gratulere til bådr foreldre og besteforeldre, en fin tid framover, god klem fra nord Norge

    5. Gratulerer så mye som mormor til den nydelige gutten! Jeg er overbevist om at du blir en fantastisk mormor. Du er heldig, men det er også lille Henry. Å ha besteforeldre som har tid og overskudd er fantastisk for de små vidunderene våre. 💞Jeg har selv kunnet smykke meg med tittelen mormor i over 5 år😍Masse lykke til, til dere alle😃

    6. Gratulerer så mye med prinsen 👑 👦 Det er bare å nyte. Livet som mormor er bare såå herlig. Jeg har 3 og kose meg med, og det er virkelig Lykke. Gratulerer også til foreldrene og morfar. Kos dere masse 😊💙🍼

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg