Vårens sprekeste

Dette er vårens sprekeste! Om det ikke det er vårens vakreste også , så definitivt vårens sprekeste. Jeg synes den er både vakker og sprek. Her er det masse varme, glede, farger og flott design.

Jeg har falt pladask for vårens sprekeste jakke. Et vakkert våreventyr av en jakke. Jeg blir så utrolig glad av å se på den, og enda gladere blir jeg når jeg får den på meg. Jakken oser av vår, farger og  glede.

Vårens sprekeste jakke er en flott softshelljakke fra Studio som heter Lotte. Nydelige, store blomster, og fargene, de er bare så flotte. Rødt, gult, grønt og hvitt på sort bunn. Jakken har en A-form med hette og frontlommer. Den har også en veldig fin lengde synes jeg. Vanligvis så bruker jeg str. M i klær fra Studio, men i jakker som denne softshelljakken, så går jeg som regel opp en størrelse. Jeg kunne nok hatt str. M, men da hadde den sittet strammere enn jeg har lyst at denne type jakke skal sitte. I str. L så har jeg også mulighet til å ha et varmere plagg under om jeg skal ut på tur.

Jeg ser nok at jeg kommer til å bruke denne jakken i hverdagen. Dette blir ingen turjakke. Jeg har flere jakker som jeg kan bruke på tur. Dette blir hverdagsjakken min, og snart er det temperatur til å starte å bruke den. Vi hadde flott vår forrige helg, men så endret temperaturen seg og vi fikk plutselig noen timer med snø, og et lite hvitt dekke. Kjente jo nesten at panikken kom. Måtte jeg virkelig finne frem snøskuffa igjen, men jeg ble reddet. Det ble varmere, og sola kom og smeltet snøen. Men vi har hatt ganske kalde dager etter det. Så nå lengter jeg etter varmere vårvær. Det kribler i fingrene etter å jobbe ute, og jeg vil bruke de flotte vårklærne.

Det er ikke alle som liker en såpass fargerik jakke som denne jeg viser i dag, og det er heller ikke alle som kler en sånn jakke. Hadde besøk på fredag hvor alle prøvde denne, og det var to som helt klart strålte mer i den sorte jakken som jeg også viser i dag. For Studio har tenkt på dere også som av ulike grunner ikke ønsker farger og mønster. Litt samme type softshelljakke kommer nemlig også i sort med litt mønster i hvitt foran og bak. Denne er mer klassisk, og passer jo til det meste. Man synes ikke like mye i denne som i den blomstrete. For det er klart at den blomstrete jakken, den synes man i. Man skal ikke være redd for å bli lagt merke til. Prisen på jakkene, den er helt lik, og også i den sorte, så har jeg gått opp til str. L.

Det er mange butikker rundt i Norge som fører Studio, og jeg er sikker på at mange butikker også sender jakken om den frister. Vil du vite om det er en butikk nær deg som selger jakken, så skal jeg prøve å finne ut av det for deg. For i vår så føler jeg på meg at vi er mange som kommer til å farge våren i denne spreke, flotte jakken. Jeg har en jakke i str. XL her hos meg om den skulle friste noen.

I dag skal jeg ha familieselskap her hjemme. Jeg synes det er hyggelig å markere bursdager, så i dag feirer jeg meg selv litt selv om bursdagen min ikke er før til tirsdag. I dag skal jeg servere kalkun til middag, og det er noe av det bedre jeg får å spise. Jeg har laget verdens beste som virkelig er verdens beste kake. Datteren min kommer forhåpentligvis med snickerskake som hun skal prøve for første gang i dag. Vi krysser fingrene.

Ha en nydelig søndag. Vi blogges til lørdag. Da tenker jeg at jeg skal vise dere litt mer lekre vårnyheter.

13 kommentarer
    1. Kjempefin jakke og du kler den godt👍
      Jeg syns alltid softshelljakker blir klamme og styrer unna.
      Klær er bare såååå gøy😂👍 Ha en fin søndag🥰

      1. Takk, Tove! Jakken er bare såå flott! Og sprek! Jeg er ganske varm av meg, men opplever ikke å bli klam i disse 🙂 Så enig med deg: klær er innmari moro!! Ha en nydelig søndag!

      1. Ja, den er så flott! Gi beskjed om du trenger hjelp til å finne ut hvem i nærheten som har den 🙂 Mener de er helt tomme på lager i Danmark, så denne er populær 🙂 Har en i XL her som kan selges, men det er sikkert ikke din størrelse….

    2. Å,den sorte med hvit/sort dekor var rå-fin!!!Ekstra fin fordi jeg har veske som ser ut til å være i samme mønster så og si.Så på nyhetene et sted nå at det settes stort fokus på lipødem over hele landet.Mange kvinner som skal være med i undersøkelser og behandling.Det er virkelig flott!!Ønsker deg en super bursdags-feiring med dine,hørtes deilig ut alt sammen.

    3. Hei, den svarte jakken var delikat, og blomster egner seg i hagen og i heimen🌺🌺🌺 ønsker deg en fin feiring🙂

      1. Hei! Den sorte jakken, den synes jeg også er veldig fin. Jeg liker godt farger jeg da, så da tror jeg nok den blomstrete blir den store favoritten. Jeg er glad i blomster både hjemme og i hagen, men jeg synes mye er fint på klær også 🙂 Godt vi er forskjellige 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg