Vår i desember

Det har vært en del kalde dager også her i sør i det siste, og da har jeg fått anledning til å bruke de gode, varme jakkene mine. Jeg må si at jeg er så utrolig fornøyd med dunjakkene fra Twentyfour. Jeg har brukt jakkene med god lengde en del slik at også rompa får god varme. Jakkene er også så fine både i design, og farger. Størrelsene er også slik de skal være, så er du på jakt etter gode jakker for vinteren, så sjekk ut jakkene til Twentyfour. Jeg har brukt jakken som heter Mellow Sara Parkas. Den var ny nå i høst. Fargen jeg har heter støvrosa, og denne modellen går helt opp i str. 54. Dette er en vattert parkas med fast hette i mykt, supermatt materiale. Den har løs polyester vattering som gir en lett og varm vattering. Jakken har fast hette med justering og mansjetter og innerkrage i myk rib. Splitt i sidesøm med trykknapper og frontlommer med klaff og trykknapper. Jakken dekker rumpe og lår så den holder deg god og varm på kalde dager. Dette er en komfortabel og stilsikker jakke å ha i garderoben. En stor favoritt hos meg. Twentyfour har også flere parkasmodeller som man kan få i store størrelser.

Ellers er det mye spennende vårvarer på vei til butikkene nå fremover. Joda, vi er bare i desember, men våren, den kommer i butikker om ikke så lenge. Gozzip og Studio har en pre spring kolleksjon, en mindre kolleksjon som kommer før vårens hovedkolleksjon kommer. Jeg vil vise litt fra den i dag. Bla har den litt strikke plagg, noe sikkert flere av dere er veldig glad i. Jeg er veldig varm av meg, så ofte kan strikka plagg bli noe varme for meg, så jeg har nok ikke så mange strikke plagg i klesskapene mine. Det skal jeg endre litt på nå. Nå skal også jeg bruke strikkeplagg.

I Pre spring kolleksjonen til Gozzip, så finner vi i år to flotte strikkejakker. Begge med god lengde. Den første jeg viser her, det er Marian Long Cardigan. Sort med en kant i fargen som heter curry. Veldig fin, og denne er også den lengste av disse to. Strikkejakken er i 58% akryl, 32% nylon og 10% ull. Jeg har str. M i den, og jeg får fint kneppet den, men akkurat denne lange, den vil jeg nok ha åpen med en fin topp under. Men det er smak og behag slik det alltid er.

Den andre strikkeplagget fra Pre Spring kolleksjonen til Gozzip, så er det denne utrolig fine strikkejakken i veldig fine, duse farger. Denne modellen heter Marian Stripe Long Cardigan. Denne har jeg også i str. M, men den er romslig til meg. Tror S hadde blitt knapp kanskje, og det er jo også godt at slike jakker er romslige. Denne strikkejakken er i samme stoff som den forrige : 58%akryl, 32%nylon og 10%ull.

Så to to tunikaer som absolutt er min smak, og som jeg kommer til å bruke mye. Begge disse er fra Pre Spring kolleksjonen til Studio. Favoritten er nok tunikaen som heter Frida. Jeg likte modellen, og designet veldig godt. Fargene også. Veldig fint at blåfargen kommer så godt frem synes jeg. Spissene som går ned foran og bak, de gjør noe med hele tunikaen. Den er i tillegg utrolig behagelig å ha på seg, og det er en fin lengde. Tunikaen er i 95% viskose, og % % elastan.

Den andre tunikaen , den liker jeg også veldig godt. God lengde, og utrolig behagelig å ha på seg. Tunikaen heter Gunild. Sort tunika med mønstrete partier på den ene skuldren, og helt nede. Disse partiene gjør jo tunikaen mer spennende enn om den hadde vært helt sort. Helt ensfarget, så hadde tunikaen vært like behagelig, men ikke like fin for øyet. Denne her er også i 95 % viskose, og 5 % elastan.

For deg som liker klær, så har dere mye spennende i vente både fra Gozzip og Studio. Jeg begynte med disse fire smakebitene, og mer kommer etter hvert. jeg gleder meg så til vårkolleksjonene, for det er så mye fint der også. Fine farger, fine design og gode modeller.

Håper søndagen blir en fin dag, og i dag kan vi også tenne det tredje lyset i adventsstaken vår. Førjulstiden er en fin tid. Ikke trenger jeg å stresse heller, for jeg føler jeg har kontroll på det meste. Det er så fint å tenne alle levende lys i julehuset mitt. Det er kun treet som mangler, og det bør jo egentlig komme opp i dag…men vi får se hva dagen bringer. Vi blogges til lørdag!

2 kommentarer
    1. Mye fine klær, og så godt å se at det ikke er så mye blomster på klærene, det er ikke fint. Syns jeg🙂 Cardigan jakken var fin og litt uvant stil til deg, ihvertfall det du viser her.

      1. Ja, det er en veldig uvant stil til meg, og det er nok ikke helt meg, men begge var veldig fine, og behagelige. Så litt innimellom, men det blir nok ikke min stil sånn fast hehe. Når det gjelder blomster, så kommer det nok en del blomster i vår også, når vårens hovedkolleksjoner kommer…men mye annet også for dere som ikke liker blomster 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg