Utfordrende dager

Inngangen til det nye året kunne ha vært bedre. For min egen del, så har inngangen vært fin på mange områder selv om jeg føler at jeg har hanglet fra desember til nå. Jeg hadde nok en influensa i starten av desember, men jeg blir liksom aldri helt der jeg var. Jeg hører at mange sliter med det samme, at enkelte ting henger igjen. Jeg føler at når en ting bedrer seg, så kommer noe annet, og så går det i sirkel. Rennende og såre øyne, storforbruker av Kleenex, hoste, blemmer i munnen, og en følelse av at man liksom ikke er helt på topp. Hosten går ikke i sirkel, den er borte, men nese og øyne, man holder på å bli gal. Jeg har aldri verken kjøpt, eller brukt så mye Kleenex tidligere. En annen merkelig ting er at når jeg blir forkjølet, så får jeg utslett ved siden av nesen, og litt i kinnene. Det skjer hver gang, og det går også i sirkel. Når jeg tror det er borte, så kommer det jo selvfølgelig tilbake. Nå har jeg fått en ny krem av fastlegen, så jeg håper.

Slutten av 2022, og starten av 2023 har vist hvor tøff en influensa kan være. Da skjønner man plutselig hva fagfolkene prater om når de tar opp dette. Nær familie ble innlagt på sykehus med influensa, og en kraftig lungebetennelse. Tøffe greier. Virkelig tøffe greier. Heldigvis klarte man å ta knekken på begge deler etter en del dager på sykehuset. Jeg kjenner jeg er veldig forsiktig nå, og har brukt munnbind de siste dagene. Tenker litt mer på hvor mye mennesker jeg omgås. En ting er er å beskytte seg selv, men mest den som har vært syk.

En litt tøff start på 2023 ble det, og jeg kjenner at når dagene kan være utfordrende, så er det alltid godt å drømme seg litt bort. Se fremover. Tenke på alle de gode tingene. Det er god medisin for kropp og sjel.

Nettbutikken min, den er veldig god medisin. Det å få jobbe med ting man elsker, og brenner for. Det er jo en stor glede. Det å oppleve den gode mottakelsen nettbutikken har fått, alle de flotte tilbakemeldingene som jeg får fra kunder som handler hos meg, det å oppleve at man har fått mange faste kunder allerede, det og kunne hjelpe – det har vært så utrolig fint å oppleve. Så vet jeg at jeg ennå er liten i forhold til en del andre som er godt etablerte, men det gir meg ekstra motivasjon til å stå på, og jobbe for å gjøre nettbutikken enda mer kjent. Det tar tid å få noe godt etablert, men jeg synes sannelig jeg er på veldig god vei, og gleder meg til et nytt år. Et nytt år med mye flotte klær til alle kvinner de ute med kurver. For vi kvinner er heldige som har så mye flotte klær å velge blant.

Pre Spring ( tidlig vår ), de kom i desember. Og man blir så glad av å se alle de flotte fargene: grønt, rosa, petrol, terracotta, mange flotte mønster. Farger gjør meg utrolig glad. I tillegg så kan man se frem til våren som kommer der fremme. Snart kommer hovedkolleksjonen av vår varene. Jeg kan ikke huske alt jeg har tatt ut fordi de ble tatt ut for ganske lenge siden, men jeg husker at der er så mye fint, og så mange flotte farger. For å få plass til alle vår varene, så er det salg i nettbutikken nå. Du bare må ta en kikk. Masse flotte klær som er satt ned med 50 %. Alle salgsvarer ligger i en egen kategori i nettbutikken.

En forsmak på våren, den fikk man når Pre Spring kom i desember. Jeg viser litt av Pre Sping her, og alt dette finner dere i nettbutikken min nå.

Dette er litt av Pre Spring nyheten, og de finner du her : https://enstorrelseforstor.no/

Og husk at du sjekker ut alle de flotte varene som nå er til 50%. Den flotte tunikaen ” Molly ” som jeg har på meg på bildet på bloggen i dag, den er feks til 50%.

 

Ha en nydelig søndag!! Vi blogges til lørdag !!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg