Tynn, lekker og varm

Reklame | TwentyFour

Ingen tvil om at det er høst. Man merker det på lufta, man ser alle de nydelige høstfargene, temperaturen faller, og sommertøyet må henges bort til fordel for høst og vinterklær. Maleprosjektene ute ble avsluttet mens vi fortsatt hadde gode, og varme dager. Møblene på terrassen er satt bort, og det er høst i den lille hagen min.

Sommersko, og sommerklær, de skal nå henges bort, og få velfortjent hvile frem til neste vår og sommer. De tykkeste vinterjakkene, de er det vel ennå en liten stund til jeg trenger å bruke, så de skal ikke ned i garderobeskapet i gangen riktig ennå, men dit skal høstjakkene, og de tynne dunjakkene. Det er jo like spennende hver sesong å ta frem jakkene fra året før, for det er alltid mange jakker jeg ikke husker. Dere som følger bloggen min, dere kjenner til min svakhet for jakker. jeg går jo stadig på en ny jakkesmell. Svakheten min, den er også for de spesielle jakkene, gjerne med gode farger. Jakker som gjerne kan skille seg ut enten med fargene, eller designet, eller gjerne begge deler. Samtidig så kan jeg også velge noe klassisk i jakker, og jeg kan også en gang i blant velge en trygg og klassiske farge på et ytterplagg eller to.

Det er helt klart en annen temperatur ute, og det merker jeg spesielt når jeg drar tidlig på trening om morraen. Jeg drar på trening mellom kl.0630-07.00. Fra å ha dratt på trening i t-skjorte og treningsbukse inntil nylig, så må jeg nå ha mer klær på meg når jeg drar. Da blir det ofte ei tynn turjakke, eller ei tynn dunjakke. Jeg liker veldig godt disse tynne dunjakkene som man nesten ikke kan kjenne at man har på seg. Varmer gjør de også, og de varmer akkurat passe før vinteren setter inn.

I dag har jeg lyst til å vise dere to flotte dunjakker på bloggen min. Sjekk de flotte fargene! I tillegg til flotte farger, så er dette utrolig gode jakker. Den ene er noe tynnere, og lettere enn den andre. Begge jakkene som jeg viser i dag, de kommer begge to fra TwentyFour. 

Den tåkeblå dunjakken jeg har på meg, det er en Finse dunjakke. Dette er en superlett og tynn dunjakke. Jakken veier ca 300 g. Finse dunjakke er en av flere jakker som TwentyFour har produsert i store størrelser. Akkurat denne dunjakken, den går opp i str. 54 i fire farger : skogsgrønn, karry, blekkblå og tåkeblå. Man har jo aldri noen garanti for hvilke størrelser, og farger som er på lager til enhver tid.

FInse dunjakke er en jakke med 90% dun og 10% fjær som isolerer godt. Jakken har sidelommer med glidelås og fast hette. Den er lett innsvingt og har en fin fasong. Perfekt som ytterplagg eller som mellomlag når det blir kaldt. Er det regnvær kan du feks bruke dunjakken under en skalljakke. Om det er tørt kan du bruke den ytterst. Super både som turjakke og en jakke man bruker i det daglige. Perfekt til alle anledninger både høst, vinter og vår.

På bildene så har jeg på meg str. 52. Du finner dunjakken her : https://www.twentyfour.no/twentyfour/533497/finse-dunjakke-d-t%c3%a5kebl%c3%a5-54-lett-dunjakke-dame

 

Den andre dunjakken jeg viser i dag har en helt fantastisk farge som jeg har falt pladask for. Dette er virkelig en helt lekker, lilla farge. Denne dunjakken heter også Finse, men denne heter Finse 2.0. Fargen heter støvet lilla.


Da jeg var innom nettbutikken til  TwentyFour, så var største størrelsen som var på lager i akkurat denne jakken, 46. Jakken jeg har på meg er størrelse 48, noe som jeg mener er største størrelse i denne. Jakken er superlett og myk i matt stretchmateriale. Den har fast hette med 2-veis justering og sidelommer med glidelås. Jakken er lett innsvingt og har en fin fasong. Denne jakken er også perfekt til alle anledninger både høst, vinter og vår. Du finner denne dunjakken her :  https://www.twentyfour.no/twentyfour/530429/finse-20-dunjakke-d-st%c3%b8vet-lilla-38-lett-og-myk-dunjakke-til-dame

Med så flotte jakker, så gleder jeg meg virkelig til å bruke de. De er perfekte for høsten som vi nå har foran oss, og de er også veldig gode tidlig vinter, og når vinter begynner å gå over mot vår.

Lag deg en god søndag. Vi blogges igjen til lørdag.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg