Strømpekrise rett før jul?

Reklame | NO.1 BY OX, ALEXIS MOTE, PONT NEUF, CELLI, NAIS, WILHELMINES, CUTIE, MOTHER INDIA, MARY KAY KONSULENT RANDI KOKKERUD, ATELIER ALEXANDRA

Jeg har fått mange henvendelser de siste dagene fra lesere som er midt opp i ei strømpekrise. De har lest på bloggen om at jeg har funnet de perfekte strømpebuksene, og lurer på hvor de får tak i disse. Nå som det er rett før julen ringes inn, så vil det nok for mange bli en stor utfordring å få tak i disse dersom du ikke bor i nærheten av Kristiansand. Det kan jo også være en ide å ringe rundt til stormotebutikker nær deg for å høre om de forhandler disse strømpebuksene, eller ringe til butikker som fører mye strømper. Julaften er på tirsdag, og du vil ikke kunne motta disse før jul nå om de må sendes. Jeg vet alt om hvordan det er å utsette alt til siste liten, iallefall når det kommer til slike ting som strømpebukser. Det kommer sjeldent høyt opp på prioriteringslistene.

Verdens beste strømpebukser for meg, de har jeg blogget om, og jeg kunne ha skrevet om de igjen og igjen. Jeg har aldri hatt bedre strømpebukser. Disse er for meg helt perfekte på alle områder. Jeg var så lykkelig når jeg prøvde disse at jeg tror jeg felte en tåre. Så mye betyr det å finne en ting som man har lett og lett etter, men aldri funnet. Etter intens leting over mange år, så dukker de plutselig opp. Det er virkelig lykke, og sikkert ikke så forståelig for alle de som aldri sliter med å få feks strømpebukser.

Det er for sent å bestille disse dersom man skal ha de til jul, men dersom du bor i nærheten av Kristiansand, så kan du ta turen til Lillesand og besøke Atelier Alexandra. Alexandra fører også Pamela Mann, og hun selger mine ” verdens beste strømpebukser.” Pamela Mann har mange ulike strømpebukser, og jeg har også prøvd modeller som jeg absolutt ikke passer. Det er denne spesielle modellen som jeg anbefaler alle som sliter med å få tak i gode strømpebukser for bein som kanskje er noe utfordrende, som mine.

På bildet her, så ser du hvilken modell det er jeg anbefaler. Jeg har denne både i 90 denier, og i 50 denier. Modellen er den samme, og begge er like fantastiske. Jeg bruker store ord, men det har jeg all grunn til å gjøre. Egentlig bør man jo bare hamstre for å være sikker på at man har…i tilfelle noen høyt oppe i systemet skulle finne ut at de skal ut av produksjon. Det er alltid min store frykt når man finner noe som er perfekt. Disse går opp i str. 5 XL, og jeg bruker den største størrelsen.

Jeg har ikke vært glad i nylonstrømper. Ikke fordi det er nylonstrømper, men fordi jeg alltid har slitt med å finne noe som sitter perfekt på mine store legger, og lår. Strømpebukser har vært et mareritt. Jeg trenger strømpebukser som går høyt opp i livet, og som sitter ordentlig i skrittet. Ofte tar lår, og legger så mye plass at det nesten stopper etter at strømpebuksen etter hard jobbing har passert lårene. Jeg har mange ganger gått med strømpebukser som ligger på lårene.

Vi kjenner sikkert alle til disse strømpebuksene som bare ikke vil ordentlig opp i livet, og som gjør en spesiell kveld til ett levende mareritt. Så har du de strømpebuksene som sklir ned, og ligger under magen. Strømpebuksene man hele tiden prøver å få opp i livet igjen. Kvelden blir plutselig dedikert til strømpebuksen, og ikke det man egentlig hadde planer om. Jeg vet heller ikke hvor mange strømpebukser jeg har raknet fordi jeg skal heise de opp, og så går det galt. Selv strømpebukser i større størrelser enn jeg sånn sett bruker fungerte dårlig. Jeg har kjøpt strømpebukser til 200 kr i flere størrelser større enn jeg bruker. De fungerte ikke de heller. Når man da faktisk finner den perfekte strømpebuksen, så er man helt i himmelen, og jeg jubler i alle fall høyt.

Er du på jakt etter strømpebukser til en stor kropp, så er redningen strømpebuksene fra PAMELA MANN. Jeg fikk teste disse i vinter, og de er rett og slett perfekte. Jeg har flere par i undertøyskuffen min nå. De kommer greit over både legger og lår, de sitter godt i skrittet, de går høyt opp i livet, og de sitter der de skal. Helt fantastiske! Atelier Alexandra i Lillesand selger disse. Så bor du i nærheten, ta en telefon til henne, eller stikk innom henne i Strandgata i Lillesand. Du kan også bestille disse på cutie.no  

Jeg har nylig også testet en annen strømpebuksemodell fra Pamela Mann som Atelier Alexandra fører. Også denne går opp i 5 XL. Denne modellen testet jeg i hudfarge, og denne hadde også en veldig fin, liten detalj med en søm som gikk hele veien ned bak på strømpebuksen. En sånn liten detalj gjør veldig mye om man har en kjole hvor endel av strømpebuksen vises. Også disse strømpebuksene passet jeg. De var romslige, og jeg fikk de godt opp…utfordringen var nok at jeg drar såpass mye over legger, og lår at jeg ikke fikk disse like godt opp i skrittet. Jeg fikk de godt opp i livet, men ikke helt slik jeg ønsket i skrittet. Det ble litt ubehagelig for meg…men den vil nok likevel være en god strømpebukse for veldig mange som ikke har de samme utfordringene med masse ødem i spesielt legger. Det er nok modellen ” curvy figure ” som står høyest for meg.

 

Når jeg blogget om disse sist, så vet jeg at flere kjøpte de, og da er det moro når jeg har får så mange tilbakemeldinger fra lesere som er like fornøyde med disse strømpebuksene som det jeg er.

Forrige søndag, så lå det et gavekort på 1000 kr fra Mother India bak kalenderluken. Dette gavekortet må brukes på resturanten her i Kristiansand. Mange ønsket seg indisk mat, og det er blitt trukket ut en vinner. Den heldige som kan spise deilig, indisk mat er : JANNE KRISTIN KNUTSEN!! Gratulerer så masse med gavekortet fra Mother India, Janne Kristin!! Jeg tar kontakt med deg i løpet av dagen.

Bak luken forrige søndag, så lå det også en nydelig håndkrem fra Mary Kay konsulent, Randi Kokkerud. Den heldige vinneren av håndkremen, Satin Hands ble : ESTHER MARIE FÆRAAS KNUTSEN!! Gratulerer så mye med en helt nydelig håndkrem, Esther Marie!! Du hører fra meg i løpet av dagen.

 

I dag skal vi åpne en ny luke, og også i dag finner vi en fantastisk flott topp fra Wilhelmines på Vikersund. Den flotte overdelen er fra danske Pont Neuf, og trofaste lesere vet hvor glad jeg er i Pont Neuf. Wilhelmines selger klær fra innerst til ytters, for liten og stor. De selger dameklær i alle størrelser, og har også en fin avdeling med stormote. Følg gjerne Wilhemines på Facebook : https://www.facebook.com/wilhelminesas/

 

Ønsker du å være med i trekningen om den flotte overdelen fra Wilhelmines og Pont Neuf, så legg igjen en kommentar på bloggen. Husk at du oppgir størrelse, og epostadresse.

 

I dag skal jeg også gi bort en ny velværegave fra Mary Kay konsulent, Randi Kokkerud. Gaven som Randi gir bort i dag er en av mine Mary Kay favoritter, nemlig:  Oil-free eyemakeup remover. Oljefri øyesminkefjerner som er nydelig å bruke. Besøk gjerne Randi sin konsulentside : https://www.facebook.com/groups/298920770899641/

Alle som legger igjen en kommentar på bloggen er med i begge trekningene.

 

Årets kalendergaver er gitt av :

NO.1 BY OX            https://www.no1byox.dk/

ALEXIS MOTE         https://www.alexismote.no/

PONT NEUF             http://pontneuf.dk/eng/

CELLI                        https://celli.no/

NAIS                          https://www.facebook.com/naisbutikken/?epa=SEARCH_BOX

WILHELMINES         https://www.facebook.com/wilhelminesas/  

CUTIE                        https://www.cutie.no/

MOTHER INDIA        https://www.facebook.com/Motherindia.kristiansand/

MARY KAY KONSULENT RANDI KOKKERUD      https://www.facebook.com/groups/298920770899641/

 

27 kommentarer
    1. God morgen. Ja, jeg er gjerne med i trekning på julekalenderen. Ønsker deg en velsignet julehøytid. Hilsen Torbjørg

    2. Hei, jeg vil gjerne vinne denne flotte overdelen i størrelse medium!
      Ha en riktig god jul og godt nytt år!

      Hilsen Eldbjørg

    3. God morgen fra meg, denne førjulsdagen rett før solsnu, det er håp i hengende snøre. 🙂 Melder meg gjerne på denne nydelige toppen, jeg bruker str 48. Ha en fortsatt flott lørdag. 🙂
      Mvh Ann-Christin på Raufoss.

    4. Ønsker meg veldig den flotte overdelen😍😍Bruker str 50/52.
      Og jeg kan skrive under på at de strømpebuksene er toppers👍👍Tenkt å bestille noen tynnere til sommeren. God 4.adventshelg🤶🤶💖

    5. Strømpebukser er alltid en utfordring. Tips til dere som bor rundt Trondheim, Bærre Lekkert på Melhus har også gode strømpebukser i store størrelser.
      Ja takk jeg vil gjerne være med i dagens trekning ❤

    6. Hei!
      Kan virkelig skrive under på anbefalingen av Pamela Mann strømpebukse. Og hvis dere bor i nærheten av Haugesund og er i krise kan jeg tipse om at Cutie som forhandler dem har kontor i Tysvær og lager i Sveio, og at det er mulig å hente på lager. Verdt å ringe dem for å sjekke iallefall.
      Og heldige meg som vant håndkrem, tusen takk. 🥰
      God jul til deg Heidi, til dine sponsorer og til alle dine lesere.

      Mvh
      Esther

    7. Så lekker topp! Tar gjerne en i str 54 om jeg er heldig og vinner.
      Riktig god jul til deg! 🎄

    8. Kunne gjerne tenkt meg denne toppen i xl 😊. Øyesminkefjerneren er også helt fantastisk ❤️. Kos deg de siste dagene før jul 🎄❤️🎄. Inger Lise

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg