Stilig og pent

Reklame | Gozzip og Studio

Det å føle seg velkledd, det betyr mye for meg, og garantert også for mange av dere som følger bloggen. Hvor mange ganger han man ikke stått foran speilet, og brukt evigheter på å finne et plagg man føler seg vel i? Senga mi har iallefall vært full av klær som ikke har passert nåløyet. Man må finne DET plagget før man går ut døren, og det er ikke alltid gjort på et knips. Jeg har ofte tenkt at jeg burde finne frem klær dagen før, så jeg slipper stresset det ofte gir når man må gjennom noen plagg før man har den gode følelsen av å ha funnet det rette antrekket. Å ha et antrekk på seg som man ikke føler seg vel i, det kan fort ødelegge en hel dag.

Som dere vet, så har jeg en liten avdeling i garderobeskapet mitt hvor jeg har alle klærne som er typiske selskapsklær. Her er de lange selskapskjolene, de todelte settene mine, penbuksene og selskapstoppene. Denne avdelingen er ikke veldig stor, men den er absolutt stor nok. Det er ikke ofte jeg får brukt selskapsklærne, så derfor er jeg av den oppfatning at det meste jeg har av klær, det er klær jeg skal bruke i hverdagen. Det er hverdager vi har mest av, og da vil ikke jeg spare klær til en spesiell anledning. Det å føle seg velkledd hver dag, det er en veldig god følelse å kjenne på. Klær er med på å gjøre min hverdag god.

Å gjøre hverdagen god, det kan være så mye. Vaske håret hver dag. Sminke meg. Kle meg fint. Se fresh ut. Lipglossen er viktig. Det er viktig å gjøre dagene gode. Å gjøre hverdagen god, det er også å prøve å tenke de gode og positive tankene. Selv om hverdagen er blitt helt annerledes, så er livet nå. Behold smilet og positiviteten. Få med deg nyheter, men man trenger ikke å sitte pal hele dagen. Gå en tur om du er frisk. Legg planer. Dagdrøm. Ha det fint rundt deg. Vær kreativ. Puss opp. Hør god musikk. Se en god film. Ha gode samtaler. Bry deg.

Dere som følger bloggen min vet at jeg har mine favoritter innen stormote, og jeg synes det er fint å kunne vise dere en del av det som finnes av klær for oss som bruker store størrelser. Blant mine klesfavoritter, så finner vi utvilsomt de danske merkene Gozzip og Studio. Begge spreke merker, og jeg liker stilige design og fine farger. Passform er jo det som skiller de gode produsentene fra de andre, og her er også både Gozzip og Studio veldig gode. I forhold til Gozzip, så skal man tenke at akkurat det merket er ganske romslig i størrelsen, så her kan man gjerne gå ned i størrelse i forhold til hva man vanligvis bruker. Studio, der følger de størrelsene veldig godt.

Jeg vil vise dere litt pene overdeler på bloggen i dag. 1 av dem er fra Gozzip, og de tre andre er fra Studio. Dette er klær som er i butikkene nå. Jeg falt veldig for alle disse overdelene da jeg prøvde de. Disse kommer inn i kategorien ” mine favoritter.” Dette er klær som moren min nok mente var for fine til å bruke til hverdags, men jeg kommer til å bruke disse som hverdagsplagg. Vi er ulike der, så kanskje er dette plagg du vil bruke til de spesielle anledningene. Vi nærmer jo oss også en tid hvor vi gjerne bruker noe mer penklær, så trenger du en fornyelse, så får du noen veldig gode tips her.

Dere som følger bloggen min vet at farger gjør meg utrolig glad. Jeg liker også mønster, og stilige design. Gozzip har mye av dette, som bla den flotte overdelen jeg viser her. En utrolig nydelig overdel, og et veldig fint design. Denne overdelen har en del skimmer i, noe som gjør veldig mye med overdelen. Den har en sort topp under slik at den ikke blir gjennomsiktig. God passform, og god lengde. Jeg kommer til å bruke denne i hverdagen, men det er jo absolutt en overdel til de anledningene hvor man skal pynte seg.

Denne overdelen er fra Studio, og denne er blitt en stor favoritt for meg. Så lekker! Så stilig! Dette er en poncho, med armer. Sort topp hvor du da skal ha ponchoen over. At den har armer, det er helt genialt. Så mye bedre å ha på seg når man har armer i ponchoen. Ponchoen er tynn, og så utrolig god å ha på seg. Sjekk også det flotte mønsteret, og de fine fargene.


Til de spesielle anledningene, da er jo denne overdelen fra Studio utrolig flott. Blondearmer, litt blonder i halspartiet, og flott bling nederst. Jeg må bare beklage at den er noe krøllete nederst. Dette oppdaget jeg ikke før den var på, og bildene tatt. Overdelen har også et veldig flott bling parti på ryggen.

Også den siste overdelen er fra Studio. Sort med sølv. Innmari fin. Sølvblader på sort bunn. Også her, så er den en sort, fastsydd topp under som går litt lengre ned som dere ser. 3/4 arm.

Alle disse er blitt store favoritter for meg, og alle er i butikkene nå. Lurer du på hvor din nærmeste forhandler ut, så kan jeg selvsagt finne det ut for deg. Jeg liker plagg som skiller seg litt ut. Jeg kan godt kle meg klassisk også, men jeg liker veldig godt farger, jeg liker tøffe design. Jeg liker plagg som ikke ” alle ” kler seg i. Slike plagg har både Gozzip og Studio. De designer stilige klær som ofte skiller seg ut på en veldig positiv måte.

Ha en nydelig søndag!!

 

 

 

6 kommentarer
    1. Flott som vanlig,men må ta ei stund å klare å bestemme seg for hva du skal ha på deg i drømmelaget ditt 👍🥰

    2. Ååå nydelig klær likte så godt den poncho mod. Lurer veldig på hvor den et kjøpt
      Mvh Janne
      Ønsker deg en flott dag videre

      1. Hei Janne 🙂 Ponchoen kan kjøpes hos Gerd Holm i Halden, Eidet sko i Vennesla og Wilhelmines i Vikersund. Ingen har nettbutikk tror jeg, men vil tro at ihvertfall Wilhelmines sender varer . Sååå lekker!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg