Sort, blonder og stilfullt

Reklame | Studio og Gozzip

Visst du tar en titt i klesskapet ditt, så garanterer jeg at man finner mange sorte plagg? Du er nok som de fleste av oss. Vi har mye sort. Sort er flott og da. Sort er klassisk, trygt og ofte veldig stilfullt. Noen tenker nok også at sort er en farge man kan gjemme seg litt bort i, eller hvor man kan gjemme bort litt valker, og andre ting man ikke akkurat vil fremheve.

Joda, sort kan kamuflere litt, men det kommer nok mer an på passformen enn kanskje fargen. Sort er og den stilfulle fargen man mange ganger velger når man skal pynte seg, og kle seg pent. Sammen med flotte smykker, så er sort en utrolig flott farge. Spesielt om det sorte plagget også har noen flotte detaljer. For min del, så kan det gjerne være litt bling, eller litt blonder.

Blonder, blonder er pent. Eller det spørs jo helt klart på hvordan blondene er, og hvor de sitter på plagget. Det kan jo bli litt vel mye blonder, og da er det ikke min stil. Sånne oldermor blonder, det liker jeg ikke, eller svære blondekanter…men blondeplaggene fra Gozzip som er i butikkene nå, de er lekre dere! Jeg ble så glad da jeg så disse. Dette er blonder tvers igjennom, altså gjennomsiktige plagg. Eller transparente. De er både pene og sexy spør du meg. Dette er virkelig min smak! Dette er ulike blondetopper. En uten armer med en nydelig hals, en litt lang modell med rund hals, og en modell med lange armer og rund hals. Lekre! Dette er sånne ” må ha ” plagg. Blondetoppene er flotte under ulike jakker feks, og jeg har funnet flere jakker som er perfekte over disse. Antrekket blir så stilfullt med slike blondetopper under. Toppene i sort, og de kommer i en nydelig kremfarge. Men pass litt på. Siden toppene er gjennomsiktige, så husk å bruke mørk bh under de sorte og hvit/krem bh under den kremfarga. Visst ikke blir det veldig feil. Vanligvis så anbefaler jeg dere å gå ned en størrelse i Gozzip, men det gjelder ikke disse blondetoppene. Jeg bruker vanligvis str. M, men i disse, så måtte jeg opp i str. L. Disse er ikke spesielt store i størrelsen, men ganske vanlige. Ønsker du at den skal sitte veldig løst, så gå opp en størrelse.

På dette bildet har jeg på meg blondetoppen med den fine halsen i sort. Jakken jeg har på meg, den er fra Studio, og jakken er så flott! En nydelig blazer med en helt fantastisk blonderygg! Studio er så flinke med detaljer, og denne blonderyggen, den skal de virkelig ha ros for. Kortere foran enn bak. Nydelig å ha på seg.  Kanskje vil jeg velge en helt sort topp under akkurat denne jakken, og kanskje ikke blonder på blonder pga ryggen på jakken, men samtidig så var det veldig fint med blondetoppen under. Bildene under viser den fantastiske ryggen, og så ser du hvordan forskjellen er i lengde foran og bak.

 

 

 

Studio har flere flotte jakker i kolleksjonen som er i butikkene nå. Jeg har ofte savnet en helt tynn jakke som jeg kan ha over topper. Jeg er varm av meg, og av og til, så er det fint, og behagelig med noe som er tynt i stoffet. Det fant jeg i den siste Studio kolleksjonen. God lengde, og man føler ikke at man har den på seg. Jakken er chiffon tynn, og kan brukes både til hverdag og fest. Dette er en type jakke jeg vet mange etterlyser. Spesielt når man skal i selskap, eller pynte seg ved en spesiell anledning. Selv kommer jeg også til å bruke den i hverdagen.

For deg som liker kjoler, så har Gozzip en utrolig stilig linkjole i sin nye kolleksjon. Den er flott altså! Jeg har prøvd den på, og det er en sånn kjole man bare elsker å ha på seg. E sånn kjole man kan bo i. Stilige farger, og selv om den har god vidde, så sitter den veldig fint på. Celli er en av butikkene som selger denne kjolen, og butikken lager mange fine videoer av nyhetene de får inn. Man blir jo også i godt humør av å se disse smilende og blide damene på Celli. Kjolen kan du se her, video nr. 2:

https://www.facebook.com/cellimetro

 

Storskjorter, det kommer det også i vår. En av de nydelige storskjortene som kommer, den kommer fra Gozzip. Hanne big shirt heter den, og kommer i fargene orange og petrol. Jeg elsker begge fargene, men har nok en forkjærlighet for den orange. Vanligvis er jeg noe skeptisk til store plagg, plagg som skal være vide. Jeg føler mange ganger at jeg ser dobbelt så stor ut i slike, men denne føler jeg ser fin ut på selv om det er en storskjorte. Og den er i tillegg sååå deilig å ha på seg. Celli selger også disse storskjortene, så sjekk ut videoen, video nr. 4  : https://www.facebook.com/cellimetro

Klær er spennende dere, og selv om det ennå er litt tid til våren er her, så trenger man ikke vente til våren før man kan kjøpe klær i flotte farger, og design. Mye klær kan man bruke hele året, og det liker nok jeg aller best. Om det å besøke en butikk fysisk i disse dager ikke frister, så husk, som jeg skrev i går at en del butikker også har nettbutikk, og veldig butikker har flotte Facebook sider hvor de viser nyhetene i bilder og videoer. Mange butikker sliter i disse dager, og visst man ønsker å beholde butikkene, så må man også bruke de.

Ha en nydelig søndag! Her teller jeg på knappene om jeg skal på trening, eller ikke. Kjenner jeg meg selv rett, så blir det muligens trening….

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg