Sjekk disse!

Reklame | Twentyfour

Disse her må du bare sjekke ut. Fantastiske jakker!

Påsken er rett rundt hjørnet, og det er vår i luften. Vi har hatt mange fine dager her på Sørlandet med gode temperaturer, og hvor jeg har kjent at det kribler i fingrene etter å begynne å jobbe ute. Jeg har vært mye ute på tur den siste tiden. Med stengt treningssenter, så har turer vært løsningen for meg. Motivasjonen, den er ikke der, og jeg må sparke meg selv hardt for å komme ut døren. En stor seier hver dag det å komme seg ut.

Selv om våren er her, så varierer temperaturene en del, og fortsatt er det godt å ha jakker som gir god varme. De tykke vinterjakkene, de har jeg hengt bort, men de tynne dunjakkene, de henger fortsatt i garderobeskapet i entreen. Disse bruker jeg ennå. I dag har jeg lyst til å vise dere to fantastiske dunjakker av den tynne typen samt ei utrolig flott vårjakke.

Alle jakkene er fra TwentyFour. Jeg er blitt skikkelig glad i jakkene fra TwentyFour. Jeg er så fornøyd med passform, lengder, størrelser og farger. Når alt dette er på plass, så blir man jo utrolig fornøyd. Jakkene er flotte å ha på seg når man skal på tur, men dette er også jakker man kan ha på seg i hverdagen selv om man ikke skal på tur.  TwentyFour har valgt å la deler av sin kolleksjon gå opp i store størrelser. Noen plagg går opp i str. 54. Noe stopper på 48, og noe stopper på str. 50. Alle jakkene jeg skal vise på bloggen i dag går opp i str. 54.

Sjekk fargen på den første jakken jeg viser dere her. Er den ikke bare lekker! I tillegg til en fantastisk farge, så er jakken så utrolig behagelig å ha på seg. Jakken heter Thermal, og fargen jeg har på meg er orange. En mørk orange. Jeg elsker den. Jakken er ny i kolleksjonen til TwentyFour. Jakken har en lett og tynn BamCoalTex vattering som er et nyutviklet yttermateriale. Jakken føles så lett og soft. Den føles utrolig soft faktisk. Vatteringen som jakken har, den har lignende kvaliteter som dun, men uten risiko for dunlekkasje samt at vatteringen holder varmen selv i våt tilstand. Dette er en myk, lett og allsidig jakke som kan brukes hele året til både mellomlag og ytterste lag. Jeg har på meg str. 50 i denne jakken. Du finner jakken her : https://www.twentyfour.no/twentyfour/536372/1222-thermal-jakke-d-orange-38-jakke-med-bamcoaltex-vattering-til-dame

Den neste jakken, den har jeg vist før, men da i en annen farge. Dette er nok den jakken jeg har brukt mest i høst/vinter om man ser bort i fra de kaldeste dagene. Dette er Finse dunjakke, superlett og myk. Jeg er så glad i denne. 90% dun og 10% fjær som isolerer godt. Den er lett innsvingt og har en fin fasong synes jeg. Finse dunjakke har kommet i nye farger, bla den jeg har på meg som heter karri. Jeg var kanskje litt usikker på fargen først, om jeg ville kle den, men når jeg fikk den på meg, så er jeg ikke i tvil om at dette er en farge jeg kler. Finse finner du her : https://www.twentyfour.no/twentyfour/533483/finse-dunjakke-d-karri-50-lett-dunjakke-til-dame

Til slutt i dag, så må jeg vise dere vårfavoritten min. Dette er jakken jeg kommer til å bruke masse fremover. En flott parkas! Mange vil gjerne ha en jakke som dekker rompa godt, og her har dere en jakke som absolutt gjør det. Jeg har brukt parkasen mye allerede. Den er god på størrelse, har en utrolig fin lengde, og den er utrolig god å ha på seg og bevege seg i. Fargen betyr klart også mye, og jeg liker denne fargen veldig godt. Parkasen heter Mellow Leah. Også dette er fargen karri. Dette er en 2-lags parkas i vanntett materiale med teipede sømmer. Man kan fint bruke denne på tur, men for meg vil det nok ikke bli denne jeg tar på meg på tur i skog og mark. Dette blir utvilsomt en hverdagsparkas. Min favorittparkas finner du her : https://www.twentyfour.no/twentyfour/536202/mellow-leah-parkas-d-karri-38-vanntett-parkas-til-dame

Nyt lørdagen – vi blogges i morgen.

4 kommentarer
      1. Elsker jakkene! Lys beige, det tror jeg er en farge jeg ikke har blant jakkene mine hehe. Vil tro beige er en farge som vil være greit å få tak i denne våren 🙂 God påske, Torbjørg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg