Sjekk dette påskeegget!

Påskegodt, det skal dere få servert på bloggen i dag. Et variert og spennende påskeegg. Kanskje vil noen av dere elske godteriet mens andre kanskje ikke finner favoritten akkurat i dette egget. Noen finner kanskje en eller to go’biter blant alle. Smaken vår er heldigvis ulik, og det skal vi være glad for. Det hadde vært veldig kjedelig om vi alle hadde hatt de samme favorittene.

Påskeegget i dag er fylt med go’biter med vårklær fra Gozzip og Studio. Alt er fra vårkolleksjonene deres som er i butikkene nå. Det er jo også sånn at butikkene ikke velger ut samme klær, så utvalget vil variere fra butikk til butikk. Lurer du på hvilke butikker nær deg som har noen av go’bitene i påskeegget, så ta kontakt, så prøver jeg å hjelpe deg.

Først litt farger, og kanskje den fargen som er min favorittfarge, nemlig cerise. Jakken jeg har på meg i cerise, den har jeg tidligere vist i sort. Men jeg som elsker farger må definitivt ha cerise. Dette er en kort jakke i 100% bomull fra Gozzip. Dette er virkelig ei jakke som lyser opp, så du må tåle å bli sett når man har på seg en slik fantastisk farge.

Den neste jakken, den bare digger jeg! Denne jakken kommer fra Gozzip sin GozzipBlack kolleksjon. Der er så mange røffe og tøffe plagg fra disse kolleksjonene, så absolutt klær for den litt tøffe kvinnen. Og man må elske sort, og tøffe detaljer. Jakken kommer jeg til å bruke masse. Den er ganske tynn, og det passer meg perfekt. Jakken heter Mari Cardigan Jacket. Imiterte skinnpartier på bryst, rygg, sider og lommer. Ei jakke jeg virkelig falt for, og jeg kler meg egentlig i de fleste stiler, og synes denne er veldig fin til meg.

Vi skal fortsette med jakker eller cardigans, og vi skal fortsette med flotte farger. Også dette er en farge jeg elsker, nemlig orange. Orange er jo også en utrolig flott vår og sommer farge. Cardiganen jeg har på meg heter Vibe Cardigan. Fin åpen, eller den kan lukkes med glidelås.

I påskeegget i dag, så finner vi også en go’bit for deg som liker å gå med vest, og i tillegg liker blomster på klærne. Vesten heter Ali Long Waistcoat, og denne er fra Gozzip.

Farger og striper er det på det neste plagget jeg skal vise. Dette er en skjorte tunika i striper med friske, fine farger. Lommer er det også på denne. Det kan se ut som om denne er litt liten over brystet til meg da den spriker bittelitt, men jeg har faktisk god plass, så jeg skjønner ikke helt den der 🙂 Modellen heter Viktoria Shirt Tunic, og er fra Gozzip. Denne finnes også i kort bluse med de samme flotte fargene, og stripene.

Siden våren her kommet til store deler av Norge, så vil jeg til slutt vise to av mine store vårfavoritter når det gjelder jakker. Den ene innviet jeg i går, og den andre er det like før. Den lange jakken kommer fra Gozzip, og den er jeg blitt veldig glad i. Denne kommer jeg garantert til å bruke masse, og den passer til flere anledninger.

Den andre jakkefavoritten, det er den fantastiske softshelljakken fra Studio. Fantastisk blomsterdesign, og ei veldig god jakke å ha på seg. Den er så flott! Man må tåle at man sees når man bruker en slik jakke, men det tåler vi jo 🙂 Jeg håper å se mange flotte kvinner i denne fantastiske jakken! Jeg brukte den første gang når jeg var en kjapp tur på butikken i går, og jeg fikk flere flotte kommentarer for jakken, og det er jo ekstra hyggelig når personer man ikke kjenner kommer bort og skryter av et plagg man har på seg, og forteller hvor godt man kler den. Til og med moren min syntes jakken er så fin når hun så den på meg. Det syntes hun ikke da jeg viste den kjapt for henne når jeg fikk den.

Jeg håper det var noen go’biter i påskeegget for de fleste av dere i dag. Butikkene er fulle av vårklær nå, så benytt dere av å ta turen innom din butikk for kvinner med kurver. Og jeg kan jo også røpe av sommerkolleksjonen fra Studio og Gozzip er like rundt hjørnet, og som alltid så har du masse å glede deg til!

Kos deg videre i påsken. I dag har jeg vært på trening på morraen, og i formiddag skal jeg på ” vaffeldate ”  på Hamresanden med en god venn av meg. Moren min skal lage påskemiddag, og kanskje får jeg gjort noen småting ute uten at jeg ” plager ” naboene. Det kribler i fingrene etter å jobbe ute. Langfredag fikk jeg skrubbet og vasket grillen, så nå er den så klar for en ny grillsesong. Jeg brukte 2,5 timer på å få den så skinnende ren og fin. Alt ligger uansett til rette for at dette blir en fin 1.påskedag.

Vi blogges til lørdag!

 

6 kommentarer
    1. Hei, jakken i cerise er rå lekker. Jeg bor i Drammen og lurer på om du vet hvor jeg kan få tak i denne?
      Mye annet lekkert her også😊 Ha en fortsatt fin påske🐣🌞🌺

      1. Hei Janne!
        Jakken i cerise er virkelig flott, så jeg er helt enig med deg 🙂 Nærmeste for deg som har tatt inn denne jakken, det er nok Celli på Lørenskog.

    2. Her var det mange godbiter 👏
      Jeg likte smykke di har på deg veldig godt.
      Hvor er det kjøpt?
      God påske fortsatt 🐣

      1. Absolutt mye fint 🙂 Akkurat dette smykket mener jeg er fra Boheme. Jeg fikk det av ei venninne etter at det jeg hadde bestilt kom bort i posten. Det er ei stund siden dette, så det spørs om noen har det….

    3. Jeg likte jakken i cerise, den var knall , resten hadde jeg ikke sansen for. Fin fasong var det p å jakken og.🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg