Se min kjole

Jeg er nok ingen kjoledame. Det er ikke ofte det har vært kjoler på min kropp. Det handler om at jeg nok vil gjemme lymfødemleggene så godt jeg kan, og skal de gjemmes, så må jeg ha på meg en kjole som er fotsid. Jeg har ikke hatt så lyst til å vise verken leggene, eller kompresjonsstrømpene. Og det er trist, for der er så mange flotte kjoler, og det er jo stort sett utrolig deilig å gå i kjole, og innmari fint.

 

Jeg har prøvd å snu tankegangen noen ganger fordi jeg kan gå i kjole. Det er bare hodet som hele tiden skal fortelle meg det motsatte. Jeg må riktignok ha lengde på kjolen, men det er jo mange kjoler som har en god lengde. Så nå skal jeg igjen prøve å snu tankene mine litt og forsøke å gå litt i kjole. Litt sånn skritt for skritt, og ikke bare på terrassen om sommeren slik jeg har pleid å gjøre det. Kjole er så fint at nå må jeg prøve meg litt. Når jeg i tillegg selger flere flotte kjoler i nettbutikken min, så må jeg jo vise de.

I dag må jeg bare vise dere en helt nydelig kjole. Den er nok for dere som liker farger, og og mye design. I dette tilfellet, blomster. Jeg elsker den kjolen! Denne har jeg lyst til å sprade rundt i når det blir vår og sommer. Den har en god lengde, så den tror jeg kan bli flott! Kjolen heter Sissi, og har et nydelig design med masse blomster i nydelige farger. Utrolig behagelig stoff er det og i den. Kjolen går fra str. S som er 42/44, og til str. XL som er 54/56.

For dere som likte printet og fargene, så kan man også få bukser som er helt like. jeg skulle så ønske at mine bein passet i disse buksene. Dette er en såkalt loose bukse, den skal være litt sånn løs, og den har 7/8 lengde. Strikk i livet, og mansjetter nederst på beina. Jeg blir så glad når jeg ser designet og fargene.

Jeg vet at ikke alle er like glad i farger og mønster, og jeg har heldigvis tatt hensyn til det også når jeg velger klær til nettbutikken min. Men i dag blir det nok litt farger, litt blomster og litt sommerfugler. Ja, for sommerfugler, det preger også noen av plaggene i vårkolleksjonen til Studio. Jeg har gledet meg så til å få inn softshelljakken ” Lotte ” i nettbutikken. Jeg fikk den inn for få dager siden, og jeg har solgt mye av den allerede. Denne er definitivt ei jakke som selger veldig bra. Softshelljakker er ofte laget i lette materialer som gir god vindbeskyttelse. Jakkene er vannavvisende, og de puster. Softshelljakker er fine jakker både vår, sommer og høst. ” Lotte ” softshelljakke, det er en jakke som kommer igjen sesong etter sesong, men i ulikt design, og farger. Denne våren kommer ” Lotte ” med et helt nydelig sommerfuglprint, og i flotte farger. Jakken har hette, og gode lommer. Den er så nydelig, og kunder som har bestilt den, de er så fornøyde. Og liker du sommerfugler, så har jeg også fått inn en flott tunika med sommerfuglmotiv som heter ” Irene.”

Jeg har også lyst til å vise to t-skjorter i dag som faktisk har en ganske god armlengde, og en god armlengde, det er det mange av oss som synes er viktig. T-skjortene kommer fra Studio de også, og det heter ” Lykke.” T-skjortene kommer i rosa, og turkis. To helt nydelige farger. Lengden på t-skjortene er innafor synes jeg, og armlengden, den er også godkjent synes jeg. Det spørs hvor langt ned du ønsker at armen skal gå selvsagt, men jeg synes man får skjult det man vil med disse t-skjortene her. T-skjortene koster 599,50 kr. Man kan omtrent ha alt av bukser til disse t-skjortene, og man kan ha skjørt selvsagt, og shorts når sommeren kommer. Blomsterbuksen, Gudrun som jeg viste helt i starten, den er flott til disse. Husk at alle plaggene går fra str. 42/44 – 54/56. Klikk deg inn på lenken for å komme til nettbutikken.

 

https://enstorrelseforstor.no/

I helgen er prinsene her hos meg sammen med mammaen deres. I dag skal vi en tur i Dyreparken. Guttene fikk årskort til jul, så i dag skal vi alle fire innvie årskortene våre.

Ha en nydelig lørdag. Vi blogges i morgen!

4 kommentarer
    1. Så mye fint du har i nettbutikken din. Har vært inne og tittet. Den kjolen var helt meg. Teller litt på knappene. Jegchar utrolig mange kjoler… Men gud så fristende! og jeg bruker kjoler fra mai til september

    2. Mye fint ja, men uff jeg må nok tenk litt anderledes. Synes modellene er så fine med kjoler, topper osv, mens vi andre som er i godt hold er ikke i nærheten så fin.

      Ha en fin søndag🙂

      1. Hei Trine Lise,

        Jeg skal i løpet av uken legge inn bilder av ” mine ” modeller også. Jeg har tre venninner som viser klær for meg når jeg har livesendinger, og det er tre som alle er ulike i kroppsfasongen. Jeg har tidligere skrevet et blogginnlegg hvor jeg kun har bilder av disse tre. Jeg synes det er så viktig å fokusere på at vi er utrolig flotte selv om vi er en størrelse, eller flere for store. Vi tenker mye stygt om oss selv, men det vi tenker, det er ikke hvordan andre ser oss 🙂 Og når det gjelder klær, så er det viktig å finne riktig størrelse, og riktig passform, og finner man dette, så vil man føle seg flott 🙂 Onsdag denne uken så skal vi ha livesending kl.19.00, på nettbutikkens Facebookside, ” En størrelse for stor – for kvinner med kurver.” Da skal disse tre vise flotte vårklær.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg