Så frustrerende!

Reklame | Studio og Gozzip

Så frustrerende altså! Denne uken har heller ikke vært en god uke for meg. Mageplagene gir seg ikke helt, så det blir en ny runde hos legen til uken. Nå må det kanskje andre undersøkelser til som ikke legen selv kan gjøre. Har fortsatt en del mageknip og ubehag, og jeg er ganske sikker på at det er tarmen som nå må undersøkes. Jeg får ikke trent som jeg pleier, matlysten er ikke på topp, og man føler at dette magestyret tar altfor mye av energien min. Håper jeg snart kommer til bunns i dette, og at jeg kan komme meg tilbake til min normale hverdag igjen. Jeg savner den vanlige, gode hverdagen min.

Som nevnt, så tar dette mye av energien min, og fokuset mitt. Ikke at jeg tror at det er noe alvorlig galt, men når noe plager meg, så klarer ikke jeg og bare legge det på en hylle, og la det ligge der. Jeg er jo også litt sånn utålmodig i forhold til å finne ut av dette. Jeg vil tilbake til den daglige treningen, slippe å kjenne på ubehag, og ha lyst på litt mat iallefall. Jeg spiser litt mat, men det er ingenting som frister. Når jeg spiser, så smaker det helt ok. Pepsi Max er også kun ok, så det blir masse vann med bittelitt Zeroh i.

Når dagene er som de er, så hjelper det jo litt å se på vårkolleksjonene til Studio og Gozzip. Det er alltid stas når det kommer pakker fra Danmark med klær som jeg kan vise til dere som følger bloggen min. Det hender også at  det er en ung, sjarmerende postmann som leverer pakkene til meg, og det er jo heller ikke feil 🙂

At det kommer mye flotte vårvarer også denne våren, fra flere leverandører, det er det ingen tvil om. Flotte tunikaer, ytterjakker, bluser, topper, kjoler, cardigans….flotte farger, og flotte design. Jeg er opptatt av både farger, og design, og jeg er veldig opptatt av klær med god passform. Klær som passer min kropp. De gode passformene, de finner ikke jeg på kjedebutikker. Der føler jeg ofte det bare er viktig å kunne si at de har klær for alle. Jeg føler de ikke tar hensyn til at en formfull kropp trenger en annen passform enn en kropp uten særlig former. De som designer klær for oss kvinner med kurver, de sitter oftest også med kunnskapen som trengs.

Vi har sikkert alle våre favoritter når det kommer til ulike merker, og det betyr så mye når man virkelig finner en produsent/produsenter som har de klærne som passer vår kropp. Jeg tror vi er mange som har lett lenge, og jeg tror det er mange som har gjort utallige bomkjøp. Jeg har funnet mine favoritter, og det er flere produsenter som jeg liker veldig godt. To av disse er utvilsomt Studio og Gozzip. Jeg skal vise litt klær fremover, og forhåpentligvis så finner også du noen plagg som du vil ha i din vårgarderobe. Det er mange butikker som selger begge merkene, både fysiske butikker og nettbutikker. Trenger du hjelp, så kan du bare ta kontakt, så skal jeg prøve å hjelpe den videre. Det er ca 30 butikker som fører disse merkene.

Jeg falt veldig for en kimono og en oversized tunika fra Gozzip. Utrolig flotte farger, og et nydelig blomstermønster. Litt sånn japansk inspirert i mønsteret, og plaggene har en sånn silkelook. Plaggene er i 95% polyester og 5% elastan. Vivian Kimono heter den kimonoen/cardiganen jeg har på meg på dette første bildet. En flott, tynn jakke som man kan ha en ensfarget topp under, og et tøft, langt smykke. Toppen jeg har under, den kan jeg anbefale dere å ha i klesskapet. Den er også fra Gozzip, heter Gitte Panel Dress, og finnes i mange ulike farger. Det å ha denne i et par, tre farger, da har man alltid klassiske, ensfargede topper man kan bruke til så utrolig mye.

Samme farger, og samme mønster får man også i en oversized tunika som heter Charlotte. Denne skal være litt romslig. Både kimono og tunika har jeg i str. M som da tilsvarer en 46/48. Husk også at Gozzip er veldig romslig i størrelsene.

Det kommer også denne våren mye blomster på klærne. Og med blomster, så er det ofte enten, eller. Enten liker man blomster, eller så liker man det ikke. Jeg var ikke så glad i blomster på klær tidligere, men det har endret seg med årene. Nå er det mange design med blomster som er veldig fine synes jeg. Gozzip har en del blomster i vår, og en av de tunikaene jeg liker godt, det er den som heter Sabrina. Her er det mye grønt blant fargene, og det likte jeg godt. En flott, småblomstrete tunika. Tynn i stoffet, og behagelig å ha på seg.

Sirkler og prikker har kanskje ikke vært blant de store favorittene mine. Ofte har jeg tenkt at det kan bli for mye av det gode, men…i vårkolleksjonen til Gozzip, så er det en tunika med sirkler som jeg liker veldig godt. I tillegg, så sitter den veldig fint på meg synes jeg. Armlengden kunne vært bittelitt lengre, men den er innafor sånn akkurat 🙂 Tunikaen i sort og hvitt, den heter Ellen. En litt sånn uformell tunika i høykvalitets viskosejersey. Løs passform med V-hals og korte ermer. Midt foran med dette sirkelmønsteret.

For dere som ikke liker så mye mønster, men som synes at et lite brekk med farger kan være fint, så er kanskje Ditte tunika være noe for dere. Den er absolutt noe for meg også. Denne liker jeg veldig godt. Enkel, sort, men med litt mønster. A-form med V-hals og 7/8-ermer. Kontrastfargetrykk i nedre del foran. Denne finnes med pink print, som er den jeg har på bildet. Og den finnes med blue print.

Litt dyriske mønstre, det dukker jo også ofte opp i kleskolleksjonene, og jeg vet en del av dere er glad i dyremønstre. Zebra er det dyriske mønsteret til Studio denne våren. Sorte og hvite striper. Annelise heter serien som består av en shirtdress, altså kjole med hette, og også en cardigan med glidelås. Jeg digger å gå i shirtdress. Det blir nok mest hjemme, men det er så utrolig behagelig.

Det siste plagget jeg vil vise i dag, det er også med blomster, og med flotte farger. Sandra Dress heter kjolen, eller jeg kommer til å bruke den åpen som en jakke, for det er knapper hele veien. Tøff med en topp inni. Denne er fra Studio.

Jeg håper helgen blir fin. Her skal jeg prøve å komme litt mer i orden i den nye stua mi. Jeg er så fornøyd med resultatet. Jeg kan nesten ikke helt skjønne at dette en gang har vært et mørkt kinorom. Nå er det en lys, flott stue som jeg garantert kommer til å bruke masse. Den nye sofaen er på plass, gardinstanga er oppe, og i går ble sydama som jeg bruker ferdig med å sy opp gardinene. Så da satser jeg på at gardinene kommer opp i løpet av helgen. Bordet fikk jeg også i går, så da skal det monteres…men ikke av meg hehe. Vi blogges igjen i morgen!

15 kommentarer
    1. Så mye fine klær! Nydelige mønster og farger. Kjente jeg fikk litt vårstemning nå! 🥰🌺🌞

    2. Så mye fine klær! Nydelige mønster og farger. Kjente jeg fikk litt vårstemning nå! 🥰🌺🌞

      1. Skjønner at jeg egentlig aldri har hatt problemer med magen, for dette er både vondt og frustrerende. Regner med at legen går videre med flere undersøkelser når jeg skal dit til uken. Ønsker deg ei nydelig helg i nord, Ragna!

    3. Ønsker deg masse god bedring, ikke greit å ikke føle seg bra💐 Har et spørsmål… Det er så mange fine klær å finne på danske butikker. Hvordan er det å bestille derfra? Tenker på toll og evt andre avgifter? Vet du noe om det?

      1. Tusen takk! Det er frustrerende og kjedelig når noe ikke stemmer, men satser på å komme til bunns i det 🙂 Når det gjelder å bestille klær fra danske nettbutikker, så kan det fort bli veldig dyrt. En ting er portoen til Norge, men det kommer også toll/fortollingsgebyr, og så må man også betale norsk moms i de fleste tilfeller.

    4. Sabrina og Ditte ble mine favoritter her. Er ikke veldig glad i mye mønster selv om jeg synes det kan være fint på andre, men småblomstrete er greit😊 Flott dame er du og alt kler den smukke som kjent😊👍

      1. Tusen takk for fine ord, Anny 🙂 Både Sabrina og Ditte er utrolig fine plagg, så der er vi enige 🙂 Jeg har nok blitt mer glad i mønster, men det er fortsatt en del som kan bli altfor mye. Ønsker deg en flott søndag!

    5. Likte veldig godt Sabrina, fin fasong og fint mønster. Følger bloggen din og leste sist uke om matforgiftning og mageproblemer. Det rare var at jeg fortalte datteren min om den dårlige kyllingen og at hun etterpå skulle lage kyllingrett. Hun luktet på den hun skulle forberede og den var ikke god. Så takk for det. Ønsker deg riktig god bedring. Eva

      1. Å, så flott at du nevnte dette for datteren din! Jeg har alltid hørt at kylling kan være ” skummelt “, men jeg har aldri før hatt negative opplevelser. Nå er det nok lenge til det blir kyllingfilet på menyen. Grillet kylling, det går fint. Jeg håper legen tenker at andre undersøkelser er en god ting å gjøre når jeg skal dit i morgen. Sabrina, den er utrolig fin, og så utrolig god å ha på seg 🙂 Ønsker deg en nydelig søndag!

    6. Flotte klær på ei flott dame. Ikke greit når man ikke er i form. Er igang med trening men bråstopp på grunn av hevy øyebetennelse og bihulebetennelse. Vi får de fremover å håpe på bedre tider. God helg

      1. Tusen takk for fine ord, Kari Elise! Det er så frustrerende og ikke være i form. Synes jo at dersom det var en matforgiftning, så har dette vart lenge, litt for lenge. Når jeg heller ikke får trent som jeg pleier, så er det så frustrerende. Masse god bedring til deg! Jeg er enig med deg, vi får se fremover og satse på at ting ordner seg. Ha en nydelig søndag!

    7. Håper du blir bedre snart, ikke godt dette nei. God bedring. Mye fine klær og farver, jeg liker ikke store mønster på klær, men du er fin i det du viser fram🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg