På årets siste dag

Så er vi kommet til årets siste dag.  2022 er snart historie. Om noen timer forlater vi dette året, og banker på døren til et helt nytt år. Bak året 2023 så ligger det 365 helt blanke, og ubrukte dager. Vi kan ikke bestemme alt av innhold i de 365 dagene, men mye av innholdet kan vi være med å bestemme. Ting skjer som man ikke er herre over, men likevel kan vi påvirke mye.

På årets siste dag, så er det sikkert mange som ser litt tilbake på året som nå snart er historie. Man reflekterer, og tar godt vare på alle de gode minnene. Et år består av både oppturer og nedturer. Også dette året har hatt sine utfordringer. Sånn er livet. Man kan ikke gå gjennom 365 dager uten å kjenne på at livet i blant gir deg en midt på trynet.

Årets siste dag er dagen hvor man tenker tilbake på året som har gått. Vi ser litt tilbake på året som har passert, vi legger planer, vi setter oss mål, og jeg tror nok fortsatt mange av dere setter dere nyttårsforsetter. Jeg har sluttet med nyttårsforsetter, for det gikk sjeldent mer enn noen dager ut i det nye året før alle nyttårsforsettene hadde blitt knust.  Av og til klarte jeg å holde nyttårsforsettene litt lengre, men de holdt aldri…og når man ikke klarte nyttårsforsettene, så gikk man rundt resten av året og følte seg som en stor taper.

Mitt nyttårsforsett gjaldt alltid vekten, og når vi ved midnatt går inn i et helt nytt år, så tenker jeg at det å gå ned i vekt er at nyttårsforsett mange av dere vil sette dere. Jeg kastet nyttårsforsetter på båten for noen år siden. Nå setter jeg meg mål. Jeg lager meg en måltavle. En måltavle som inneholder både små, og noen større mål. Måltavlen har jeg ved kontorpulten i loftsetasjen slik at jeg ser den hver dag. For meg fungerer en måltavle mye bedre.

Måltavlen for 2023 er ikke laget ennå. Når vi er tilbake til hverdagen i det nye året, så skal jeg sette meg ned å lage den. Heldigvis er det ikke kun vekt som skal stå på måltavlen min for det nye året. Heldigvis har jeg også andre ting jeg skal fokusere på som er viktige for meg.

For meg har 2022 vært et år med mange oppturer, men også et år med utfordringer. Utfordringer vil det nok også bli i 2023, men da gjelder det å prøve og løse utfordringene på best mulig måte.

For meg var 2022 året der jeg fikk drømmen min om en egen bedrift oppfylt. Drømmen om en nettbutikk ble en realitet i oktober, og det å kunne få en slik drøm oppfylt, det gir en bekreftelse på at det man drømmer om er mulig. Det kan ta tid slik det gjorde for meg, men jeg klarte det, og da betyr det ikke at det har tatt sin tid. Å følge drømmene sine, det har alltid vært skummelt for meg. Det har vært trygt og godt å drømme, men å ta steget fra drøm til realitet, det har vært skummelt. Da er det godt man har mennesker rundt seg som tror på deg, og som oppmuntrer deg. Noen spark bak har det også blitt, og hadde jeg ikke fått det, så er det ikke sikkert nettbutikken hadde vært en realitet akkurat nå.

2022 har også vært utfordrende på flere plan. 2022 var også året jeg ble kjent med Mr. Nyrestein. Et møte jeg gjerne skulle vært foruten. Et år med mye smerter, og til slutt en operasjon. En nyrestein kommer sjeldent alene, så slutten av dette året har vist at en gang nyrestein ofte vil gi nyrestein igjen. Nå blir det en ny runde med CT for å se om det rett og slett har kommet en ny.

Takk for 2022 alle fine lesere. Det føles som dere er mine venner. Takk for at du følger meg. Takk for at du heier på meg. Takk for at du tar del i min hverdag på godt og vondt som en størrelse for stor. Takk for alle komplimenter, og gode ord. Takk for at dere setter meg på plass når jeg trenger det. Dere er alle en viktig del av mitt liv, og min hverdag. Takk for alle fine meldinger og kommentarer. Det rører meg innerst i hjerteroten. Takk for meldinger om at jeg inspirerer, motiverer, og setter viktige fokus.

Takk for den fine mottakelsen dere har gitt nettbutikken min. Takk til alle dere som har handlet hos meg siden åpningen i oktober. Takk til alle dere som er blitt faste kunder. Takk for alle utrolig fine tilbakemeldinger dere gir meg. Takk til alle dere som deler videre at nettbutikken min finnes. Den reklamen, den er gull verdt. Jeg er helt ny, og ennå liten sammenlignet med de etablerte, så jeg må jobbe videre i 2023 med å gjøre nettbutikken min kjent for alle formfulle kvinner der ute, og at dere hjelper meg med det, det betyr så mye. Jeg håper også at enda flere av dere som bor her i Kristiansand av både venner, bekjente og ukjente finner veien til nettbutikken min. At dere gir nettbutikken min en sjanse. At dere vil se hva jeg kan tilby av klær til nettopp deg. Og dere som bor nært, dere kan også komme hit å se og prøve etter avtale.

GODT NYTTÅR, OG TAKK FOR 2022!!

4 kommentarer
    1. Kjæreste Flotte Heidi .
      Jeg er så glad for at du finnes, og at jeg får lov til å kalle deg min venn .
      Ønsker deg et fantastisk Godt Nytt År ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg