Noe å se frem til

Reklame | Studio, Gozzip, Alexis Mote

Jeg er nok ikke alene om å ha lengtet til den gode, trygge og ordinære hverdagen. A4 livet. Rutinene. De trygge rammene. Friheten til å lage dagene slik man selv ønsker. Friheten til å gjøre det man vil når man vil. Besøke de man vil. Norge åpner litt og litt, og jeg tror nok de fleste av oss holder pusten. Vil smitte fortsette å gå nedover, eller vil det snu, og gå den motsatte veien. Mange har blitt vaksinert, og mange venter på sin første dose.

En ting kan ingen ta fra oss, og det er gleden ved å være ute. Alle fine turer man kan gå. Enten alene, eller sammen med venner. Jeg gleder meg til gode morgenstunder på terrassen, eller å nyte morrasolen på trappen. Om ikke med en kopp kaffe, så frokost. Eller bare sitte og nyte, og la tankene vandre. Jeg er spent på hvordan våren vil bli, og hvordan sommeren vil bli. Hvordan blir smittevernreglene. Jeg er sikker på at det vil vare lenge ennå.

Nettshopping har økt masse under coronapandemien. Vi bestiller mer på nett, og det er selvsagt fordi vi tilbringer her tid hjemme. Kanskje har mange også merket at man ikke bruker like mye penger når man for det meste er hjemme. Da føler man kanskje at man kan ta seg råd til å shoppe litt. Man føler kanskje man fortjener det. Jeg tenker det å shoppe er helt ålreit så lenge man har full kontroll over egen økonomi, og får betalt fakturaene i tide. Jeg har aldri tatt et forbrukslån, og det skal jeg også styre unna. Det å se Luksusfellen, det er nok for meg til å styre langt unna disse lette, men dyre lånene. Jeg skal ha penger til å kjøpe. Visst ikke, så kjøper jeg ikke.

Våren er her, og forhåpenligvis kan man også veldig snart kjenne duften av sommer. Vår og sommer betyr også litt nye klær i garderoben. Jeg vet ikke om du har kjøpt noe nye vårplagg, eller noen plagg som er beregnet til sommeren, men jeg skal vise litt plagg fra Studio og Gozzip sine vår/sommer kolleksjoner for 2021. Jeg starter med noen plagg i dag, og så skal du får se flere plagg i ukene som følger.

Det første plagget er en nydelig tunika fra Gozzip. Dette er vel egentlig en kjole, for meg blir det nok en tunika. Er du høy, så kan man bruke den som en tunika. Modellen heter Olga, og jeg synes denne sier sommer. Hvit, blonder, lett og veldig behagelig å ha på. Jeg liker veldig godt Gozzip sine design. De er flinke til å tenke at klærne skal skille seg ut. Denne modellen får man også i sort, og i en fin grønnfarge. Det er også fint å ha en tynn , kort jakke over denne kjolen/tunikaen.

 

 

 

Så til en kjole fra Studio, men her snakker vi lang t-skjorte for meg. Ikke går jeg særlig mye i kjole, men hadde jeg gått i kjole, så tror jeg nok likevel at jeg hadde brukt den som en lang t-skjorte. Sjekk den nydelige rosa fargen! Denne sterke rosafargen, den elsker jeg. Jeg skulle gjerne hatt masse plagg i garderoben i denne fargen. Modellen heter Ane, og akkurat i denne modellen, så kommer den kun i denne rosafargen. Du kan få samme modell med print, og da kommer den i litt flere farger. Da kommer den i sort, dusty blue, rosa og turkis. Jeg synes denne modellen er tøff. Armene er også innafor. Bare såvidt, men innafor. Jeg kan gå med den armlengden, og føle meg vel.

 

 

Det er mange butikker som fører Studio og Gozzip, og skulle ikke butikken ha disse plaggene inne, så kan du høre om de kan bestille til deg. Er de på lager, så vil jeg tro at mange butikker vil yte den servicen.

Jeg viste dere i går en flott, rød veske fra Rosenvinge som du kan kjøpe hos Alexis Mote. I dag har jeg to andre crossbags fra Rosenvinge. Begge disse kan du også kjøpe hos Alexis Mote. Er de ikke flotte? Rosa, og lyseblå, det er farger som passer til mange farger. Det er jo en del av dere som ikke blir helt fortrolige med farger på klær, men som har lyst til å bruke litt farger. Da kan det være fint å velge farge på vesken. Du kan også få kjøpt ” trygge ” farger som brun, og marineblå på disse veskene. Crossbag’ene er utrolig fine, og veldig praktiske. Det er faktisk veldig deilig å slippe og bære vesken. De finnes i små, og store modeller, og jeg har den store. Kanskje er det tiden for litt nettshopping i dag, og kanskje er det tiden for å investere i en flott veske med din favorittfarge. Du kan se veskene som Alexis Mote selger her : https://www.alexismote.no/collections/tilbehor-1


Neste helg, så skal jeg vise dere mer av sommerens plagg. Bare å glede seg! Jeg skal ha ei god treningsøkt på morraen, og så håper jeg på sol i dag, så jeg kan få vasket ferdig mitt 40 m lange gjerde. Jeg er nesten halvveis.

God søndag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg