Nettbutikken min har åpnet!

Jeg må nesten klype meg litt i armen i dag, og egentlig burde flagget til topps her i Kristiansand. I dag har nettbutikken min ” En størrelse for stor – for kvinner med kurver ” åpnet! Dette har jeg drømt om lenge, og etter noen harde spark bak fra gode folk rundt meg som tror på ideen, og på meg, så ble nettbutikken en realitet. Og i dag, i dag starter en spennende, ny reise.

Jeg har tusen sommerfugler i magen, masse tanker, masse glede, masse spenning. Jeg vet at det er flere aktører på markedet, men jeg vet også at det er rom for flere som kan tilby formfulle kvinner klær som får dem til å føle seg vel, klær som får dem til å skinne.

Nettbutikken min finner du her: www.enstorrelseforstor.no

I nettbutikken selger jeg klær for formfulle kvinner fra str. 42-56. Det er klær for de elegante, de fargerike, de klassiske, de som våger – jeg er så stolt av nettbutikken min, og utvalget jeg kan tilby dere flotte kvinner! Dette er vinter og julekolleksjonen, og i tillegg så har jeg også en del flotte basisplagg som er et must i en hver garderobe. I nettbutikken finner du flotte hverdagsklær, og du finner klær for de spesielle anledningene. Her er klær til julebordet, til juledagene og til nyttår, men det er også klær som du kan bruke året rundt når du skal pynte deg litt ekstra. Du vil finne tunikaer, topper og bluser. Her er det kjoler, jakker og bukser. En del av buksene er perfekte for dere som har etterlyst vidde. Og festbukser, det har jeg også. Det er jo moro med ei ekstra fin bukse når man skal pynte seg til fest.

I nettbutikken vil du også finne de beste strømpebuksene. Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle finne gode strømpebukser med mine utfordrende bein, men det gjorde jeg, og de sitter som et skudd, og føles helt herlige å ha på seg. Strømpebukse marerittet er over. Garantert! Strømpebuksene går fra 2 XL og opp til 5 XL. 5 XL er den størrelsen jeg bruker. Jeg har tatt inn 50 denier, 90 denier, og jeg har tatt inn 200 denier. Så nå kan du altså også få tykke strømpebukser som du vil bli så fornøyd med. Litt farger har jeg og tatt inn. Jeg starter med to farger: lilla og koboltblå. Er det mange som kjøper farger, så skal jeg selvsagt ta inn flere farger. Jeg har også tatt inn en flott strømpebukse med mønster. Jeg gleder meg så til å selge disse fantastiske strømpebuksene fordi jeg vet at dere vil bli så utrolig fornøyde med de. Dette er strømpebukser jeg kan selge med stolthet. Og du, du vil bli sååå fornøyd med de, garantert!

Under åpningen, så kjører jeg 20% på alle varer.  Unntaket her er strømpebuksene. I nettbutikken kan du betale både med kort, og med Vipps.

Bor du i Kristiansandsområdet, eller er i nærheten, så er du velkommen til å komme hjem til meg for å prøve klærne jeg har i nettbutikken. Hjemme har jeg pr. nå kun mulighet til å ta Vipps. Jeg har åpent etter avtale, så det er bare å ta kontakt, så finner vi et tidspunkt som passer. Fredag 28. og lørdag 29.oktober så har jeg åpent hus for alle som har lyst til å ta en tur innom. Fredag 28. har jeg åpent hus mellom kl.11-17.00. Lørdag 29. har jeg åpent hus mellom kl.11-15.00. Adressen, den finner du under ” Min lille hjemmebutikk ” i nettbutikken.

Jeg har laget en egen Facebook side for nettbutikken. Jeg håper du vil følge nettbutikken side her: https://www.facebook.com/profile.php?id=100086748497286

Jeg har også opprettet en Instagram konto som jeg også vil bruke mye. Følg meg gjerne her : https://www.instagram.com/forkvinnermedkurver/

I dag er jeg så stolt, og så glad! Jeg er så stolt fordi jeg fulgte drømmen min. Jeg er selvsagt også veldig spent. Jeg er utrolig opptatt av den gode servicen, og den gode, personlige hjelpen. Jeg er her, og skal love å ta godt vare på deg som kunde.

I dag vil jeg også rette en STOR takk til to som har brukt av sin tid for å hjelpe meg å få nettbutikken opp og på plass. Petter som har sparret med meg, gitt meg harde spark bak, oppmuntret meg, hjulpet meg og gitt meg gode råd. Takk for at du tror på meg, Petter! En STOR takk også til Helge. Uten Helge, så hadde jeg ikke kunnet åpnet nettbutikken i dag. Helge har satt opp nettbutikken for meg, og styrt de tekniske tingene som jeg har ca 0 peiling på. Takk for at du stiller opp for meg, Helge og bruker så mye av din tid på å hjelpe meg. Takk for at du tror på meg, og på konseptet.

Og til deg, velkommen inn i nettbutikken min – www.enstorrelseforstor.no

2 kommentarer
    1. Så spennende ❤️Gratulerer. Fra en som ikke er en størrelse for stor. Beklager men jeg kan ikke gå rundt og si til meg selv at jeg er for stor. Det fucker opp selvtilliten min. Jeg er størrelse stor.
      Men butikken din skal jeg absolutt følge 😂😂

      1. Ja, dette er utrolig spennende! Har hatt en super start. Nei, man må jo føle selv i forhold til kroppsbegrep. Når man ikke får klær i en ” vanlig ” butikk, så har jeg alltid følt meg som en størrelse for stor, og det uten at det har hatt en negativ effekt på meg, men igjen, der er vi jo veldig forskjellige. Veldig hyggelig at du vil følge butikken min. Det blir en spennende tid dette 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg