Lykke! Skolykke!

Lykke!!

Endelig har jeg funnet gode sko!!

 

Det å være en størrelse, eller flere for stor, og i tillegg ha lymfeødem, det er jo helt klart en utfordring i blant. En av de utfordringene jeg har kjent mest på opp igjennom er utvilsomt det å finne gode sko.

Med lymfeødem i begge bein som igjen gjør at beina er hovne, og væskefylte, da er det ikke alltid like lett å finne gode sko. Gode sko som man nesten ikke kjenner når man går. Sko som tåler litt, og sko som ser bra ut. Jeg vil jo gjerne at det jeg har på føttene også skal se bra ut. Jeg som liker å kle meg pent, jeg som er så glad i klær, jeg synes ikke det er noen god følelse når man  bare må ta på seg noen sko  fordi beina er så store, og hovne at de ikke har noen sjanse til å passe inn i de fine skoene som lyser så fint mot deg fra butikkvinduene.

Nå er det sånn at jeg aldri går inn i ordinære skobutikker fordi jeg vet at de max går til str. 42. Det er ingen vits i å passe sko som man vet er for små, og for trange .Jeg kan jo selvsagt gå i herreavdelingen, men hvor moro er det å være kvinne, og må kjøpe sko i herreavdelingen?

Jeg med mine tømmerstokker , og mine lymfeutfordringer, jeg sliter alltid når jeg skal ha sko. Å finne gode sko til mine bein, det er nesten helt umulig! Det føles som en fulltidsjobb, og jeg har hatt mange nedturer før jeg har funnet en sko som passer føttene mine, og som ser bra ut. Ofte er det ikke den gode følelsen det bør være når man kjøper sko, ofte må man nøye seg med sko som er ok. Når beina har lymfeødem som mine, så må jeg ha større sko enn jeg hadde behøvd om beina mine var ” normale”. Jeg har nok i utgangspunktet  store føtter, men med lymfebein, så blir utfordringene enda større.

Jeg blir alltid veldig glad når jeg får tips om sko som kan passe de store føttene mine, og forleden fikk jeg et tips fra ei jeg trener sammen med. Hun har ikke like store utfordringer som meg, men hun har store føtter, og er også avhengig av gode sko. Hun tipset meg om å prøve SKECHERS.  Jeg har både hørt om Skechers og sett skoene i butikkene, men har aldri før tenkt på å prøve de. Skechers har jo utrolig  mange flotte fritidssko,  der er så mange fine modeller, så mange fine farger og design.

Nå har jeg fått meg Skechers sko. Jeg må opp i størrelse, så jeg valgte et par marineblå Skechers i en modell som er utrolig god på føttene. Modellen heter Memory Foam – Air Cooled. Skoene er fantastisk gode!! De sitter utrolig godt på føttene mine, og det føles nesten som om jeg går på skyer.

Jeg blir så utrolig glad når jeg finner sko som faktisk passer mine bein, og som i tillegg føles sååå gode på føttene! Den lykkefølelsen kan egentlig ikke beskrives. At en sko kan gi lykkefølelse er sikkert rart for mange, men hadde dere hatt mine bein,  så hadde dere fort forstått hvorfor det betyr så mye for meg å finne gode sko. Skoene fra Skechers er slike sko jeg har savnet og lett etter.

Jeg vet at der er mange der ute som sliter med å finne gode sko. Ikke bare vi som har lymfeødem, men det er mange med ulike utfordringer som sliter like mye som meg med å finne sko. Derfor blir jeg så glad når jeg kan gi gode tips videre til dere som  leser bloggen min. Men for all del, skoene fra Skechers er jo absolutt sko for alle. Skechers har jo så mange flotte modeller til hele familien. Sortimentet består av mange ulike modeller, og her finner man mer enn fritidssko.  Du kan se utvalget her : https://www.skechers.no/

Skoene fra Skechers er fantastisk gode! I tillegg er de veldig fine synes jeg. Skoene er vel en av de beste skomodellene jeg har hatt. I tillegg til at de er gode, og fine, så er de også utrolig lette på beina. Man kjenner omtrent ikke at man har sko på seg, og det er virkelig en god ting. Skoene sitter perfekt på føttene mine. Selv om det er vinter, så har jeg brukt de endel allerede, og er strålende fornøyd. En veldig fin hverdagssko. Skechers er amerikansk design, og det er mange butikker rundt om i Norge som selger skoene.

I dag føler jeg lykke – skolykke!

 

 

 

 

 

4 kommentarer
    1. Bruker Skechers sko både sommer og vinter! De mest behagelige sko jeg har hatt 🤗👍 Vinterskoene er utrolig god og pga myke såler sitter du godt på isføre også😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg