Kontrollert lidenskap

Reklame | Gozzip

Man er jo nesten som en unge som får besøke godtebutikken. Jeg er i hvert fall sånn. Jeg gleder meg masse, og er spent. Og nå, nå er tida her igjen.

Jeg er nok kanskje litt over middels interessert. Jeg ser den, og innrømmer det. Det er en stor lidenskap, en stor interesse. Helt kontrollert sådan. Ingen fare. Ingen røde flagg. Og har man en kontrollert lidenskap, så hvorfor ikke?

Jeg snakker selvsagt om klær. En stor lidenskap og interesse. Og nå, nå er det klart for høstvarene i butikkene. Jeg gleder meg til hver kolleksjon. Gleder meg til å se fargene, print, og detaljer. Jeg gleder meg til å se hva slags plagg designerne tenker at vi skal gå med denne høsten og vinteren. Jeg vet det vil være en del lilla denne høsten, det kommer grønt, det kommer rødt. Det vil komme blomster, litt dyreprint og litt striper. Det vil komme ensfarga plagg med tøffe og fine detaljer. Det kommer masse fint. Selv om vi ønsker at sommeren varer, så er det nok flere enn meg som gleder oss til bytte ut sommerklær med en ny høstgarderobe.

Jeg skal vise dere litt klær i dag. Klær som nok er i butikkene nå. Klærne jeg viser i dag er fra Gozzip. Gozzip er et merke jeg liker veldig godt. Noe fra høstkolleksjonen er kommet, og det første jeg viser på bloggen i dag er en helt utrolig lekker kjole. Jeg er ikke noe kjolejente som dere vet. Mye pga lymfebeina mine, men denne kjolen, den forelsket jeg meg helt i. Denne kjolen skal jeg definitivt bruke. Håpet er at jeg kommer til å elske å gå i kjole heretter. Kjolen er så fin i sort med nydelige blomster i en helt nydelig blåfarge. Isblå heter fargen. Kjolen heter Sissi Dress. Jeg er 178 cm høy, og til meg går den ned til foten. Så dette er en lang kjole, og det er mange som ønsker lange kjoler. Kjolen er fantastisk å ha på seg. Den er i høykvalitets viskosejersey , og er vel en sånn kjole man egentlig ikke vil ta av seg når den er komet på. Kjolen er til både hverdag og fest. Fin krage i halsen, en krage som jeg kommer til å ha åpen. Jeg liker ikke å ha noe tett inntil, eller opp over halsen.

I samme design, og med de samme isblå blomstene, så kan du også få en tunika. Også denne er i høykvalitets viskosejersey. Flatterende A-form med V-hals og 7/8-ermer. Også denne ble jeg utrolig glad i. Så flott, og så herlig å ha på seg. God lengde for min smak. Tunikaen heter Emilia. Både tunika og kjole har jeg i str. M, og Gozzip er nok noe mer romslig i sin str. M enn mange andre. Ofte kan man gå ned en størrelse.

En kjole til skal jeg vise dere i dag. Denne skulle gjerne ha vært lengre, for da hadde jeg sannelig gått med den også. Utrolig flott kjole! Til meg som er 178 cm høy, så går denne et lite stykke ned forbi knærne, og for dere som er glad i kjoler, så er dette også en bør ha kjole. Kjolen heter Christiane Long Dress. Nydelig blomsterpint på den sorte bunnfargen. Og blåfargen som er på blomstene, den er så flott. Dette er virkelig en nydelig kjole i høykvalitets viskose. Flatterende A-form med dekorativ dobbeltlagsfold i ryggen. O-neck med knappestolpe og avtagbar sløyfe. 7/8-ermer med smock-mansjetter. Også i samme design, så kan du få tunika, og du kan få en kort bluse/topp. Tunikaen skal jeg utvilsomt ha, og gleder meg til å bruke den. Nydelig tunika med blomstertrykk i høykvalitets viskose. Flatterende A-form med hel knappestolpe foran og dekorativ dobbel-lags fold bak. O-hals og 7/8-ermer med smock-mansjetter. Tunikaen har også sidelommer. Jeg er nok veldig glad i disse sidelommene.

Til slutt i dag, så vil jeg vise dere nok en kjole. Det vil si den heter kjole, men jeg skal ikke bruke den til kjole. Jeg skal bruke den som en åpen jakke med en fin topp under. Denne kjolen/jakken er så utrolig fin! Lekker! For en høst det kommer til å bli også når det kommer til klær. Jeg viser den åpen med en lang topp under. Den heter Kia Dress. Vakker kjole med dyreprint i høykvalitets viskose. Flatterende A-form med knappestolpe i full lengde foran og sidelommer. O-hals og 7/8-ermer med smock-mansjetter. Høy midje med dekorative folder foran og bak. Den finnes i tillegg til fargene jeg viser, også i beige print. Den flotte, rosa toppen jeg har under, den heter Gitte Panel Dress, og er også fra Gozzip. Kan brukes til så mye, og nydelig farge.

Da har dere fått sett litt av det som nok er i butikkene nå. Og jeg kan love dere at det kommer masse mer høstklær på bloggen fremover. Vi har bare så vidt startet med å vise litt. Det er mange butikker som fører Gozzip i Norge, så hør med din forhandler dersom noen av plaggene jeg viste i dag frister.

Jeg har i dag tidlig hatt ei god treningsøkt. Det blir ellers en rolig lørdag tror jeg. I går fikk jeg tømt loftet over garasjen for en masse som jeg av en eller annen grunn har samlet på. Det er sikkert mange som kjenner seg igjen i det å samle på for mye. Et vennepar av meg kjørte en full henger på gjenvinningsstasjonen, og min bil var i tillegg full. Godt med gode venner som kan hjelpe når man trenger det. Det er den herligste følelse når man har fått bort så mye, og garasjeloftet igjen er blitt en ballsal. Kanskje jeg vasker den lille jeg har igjen å vaske på huset i dag. Man er full energi når det er vår, og så dabber det litt av når man nærmer seg høsten, men resten må vaskes før høsten kommer.

Vi blogges i morgen! Nyt lørdagen!

4 kommentarer
    1. Kjempefint. Jeg går kun i kjoler nå. Før i tiden brukte jeg det aldri. Men jeg har insulinmage, legger på meg fra magen og opp og har tynne bein, så er kjole kjekt. Skjuler magen litt. Verre å skjule dobbelthaka som henger mer og mer 😀

    2. Kjempelekre kjoler & tunikaer🌺Selv elsker jeg kjoler, fremfor skjørt, bluse. / genser🌺Har flere kjoler i ankellengde som jeg trives veldig godt med, en i rent lilla👍God helg Heidi, og ikke vask deg bort…….Holder på å rydde selv, lider litt av samlemani, tenk om jeg får bruk for det om 50 år…..🤭

    3. Mye fint som et kommet allerede, likte det siste antrekket veldig godt, de andre føler jeg er noe som har vært i mange år😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg