Klar for Norge

Reklame | NO.1 BY OX, NAIS, ALEXIS, CELLI

At danskene kan stormote, det er det ingen som helst tvil om, og nå kommer et nytt, dansk merke inn på det norske markedet.

Danske NO.1 BY OX er nå klare for det norske markedet. Fra i går av, så er de å finne på Norwegian Fashion Week på Norwegian Fashion Center på Fornebu. I går startet nemlig moteuken, og i dagene fremover nå, så skal butikker på innkjøp for høst/vinter 2020. Blant butikkene som skal på innkjøp, så finner man også en rekke stormotebutikker. Produsentene har flotte showrom hvor de viser kolleksjonen sin for høst/vinter 2020. Når vårklærne snart fyller butikkene landet over, så skal butikkene tenke høst og vinter klær.

Det å være tilstede på motemessen, det er virkelig en opplevelse. Tre ganger har jeg vært tilstede, og vært innom de fleste stormoteprodusentene, for alle er på motemessen. Det å få se kolleksjonene som kommer, det er en veldig fin opplevelse. Det å snakke med produsentene, det er utrolig fint for meg som blogger. Under motemessen har jeg også kunne ta bilder som jeg har vist på bloggen. Det blir ikke motemessen på meg nå i februar. Jeg var ikke vår, eller høst i fjor heller. Jeg håper at jeg kan være tilstede i august når vår og sommer 2021 skal vises, men når jeg har morgensending hver morgen på Radio Metro, så er det et puslespill å få til.Jeg håper å få noen bilder fra messen i år som jeg kan vise til dere.

I år er NO.1 BY OX for første gang tilstede på Norwegian Fashion Week, og nå skal flotte Anette Oxenbøll endelig få sine flotte klær inn på enda flere norske butikker. Fra før av så har Alexis Mote, Celli og Nais hatt det danske merket i sin butikk. Skinnjakkene har de alle hatt inne, og skinnjakkene fra NO.1 BY OX er så flotte, og så utrolig gode å ha på seg. Men NO.1 BY OX har så mye mer enn skinnjakker i sin kolleksjon. NO.1 BY OX er definitivt et merke som er ” helt meg.” Det er feminint, det er kvinnelig, det er tøft og lekkert. Flotte design, flotte farger, og ikke minst en utrolig god passform. Jeg blir så utrolig glad av å se klærne, og ikke minst, så blir jeg så glad av å ha på meg klærne.

NO.1 BY OX har nå fått agent i Norge, og det betyr at flere norske stormotebutikker nå får muligheten til å selge disse flotte, danske klærne. Jeg tror Norge er klar for NO.1 BY OX. Visst alt går etter planen, så skal jeg få vise endel av høst/vinter kolleksjonen på bloggen. Jeg har ikke sett så mye av den ennå selv,  så jeg gleder meg masse til å se hva som kommer. At det blir en lekker kolleksjon, det er jeg sikker på. Jeg gleder meg stort til at man kan få kjøpt Anettes flotte klær i Norge, og jeg vet at mange av dere som leser bloggen vil elske disse klærne like mye som meg. Design, passform og pris er viktige ting, og NO.1 BY OX er god på alle disse punktene. Man blir glad av å se klærne, og man føler seg enda gladere når man har klærne på. Det er moro med nye klesmerker, og jeg tenker det er viktig at butikkene også tenker nytt, spesielt når klær er gode på det vi kunder virkelig ønsker oss.

Jeg har den flotte, gule skinnjakken fra NO.1 BY OX, og jeg har den røde. Disse skinnjakkene elsker jeg virkelig. Passformen er så utrolig god, og de er fantastisk gode å ha på seg. Disse skinnjakkene kommer i en rekke flotte farger. Både trygge farger som sort, marine og cognac, men også friskere farger som rødt og grønt foruten den gule som jeg har.

Denne våren kommer skinnjakken i oliven. Denne lekre, olivenfarga skinnjakken, den fikk jeg i går, og gjett om det var stor jubel. Den er så lekker! Nydelig farge, nydelig jakke – jeg gleder meg masse til å bruke den. Dette er jo ekte skinnjakker, og man kjenner fort forskjellen mellom det som er ekte, og det som er uekte. Skinn er så utrolig behagelig å ha på seg. Jeg har str. 50 i disse korte skinnjakkene.

NO.1 BY OX er utrolig gode på skinnjakker. De har også lange modeller som er utrolig flotte, og som sitter utrolig fint på. Jeg har en av skinnjakkene i lang modell som jeg viser på bloggen i dag. Veldig klassisk, og veldig fin. Jeg har str. 50 også i den lange modellen, og selv om jeg som regel ikke knepper jakker, så sitter den fint også om jeg skulle ønske å kneppe den. Det er viktig for meg når jeg kjøper jakker, at jeg skal kunne kneppe de. De lange skinnjakkene har også en veldig god passform, de er veldig gode å ha på seg, og de er utrolig fine. Den modellen jeg har, den har også hette, og det er en detalj som jeg liker veldig godt. Overdelen jeg har under skinnjakkene, de er også fra NO.1 BY OX. Lekker!

Når det gjelder de korte skinnjakkene, så har både Alexis Mote, Celli og Nais disse i butikkene sine. To av butikkene har også nettbutikk. Når det gjelder den lange modellen, så vet jeg at Nais har tatt inn denne.

Jeg er utrolig spent på hvordan de norske butikkene tar i mot NO.1 BY OX under moteuken. Jeg håper klærne blir å finne i mange butikker nå fremover. Jeg gleder meg til at klærne er på plass i Norge, og jeg gleder meg til å følge NO.1 BY OX. Jeg gleder meg til å ta på meg Anettes flotte klær, og til å vise de frem. Norge trenger absolutt Anettes klær. Velkommen til Norge!

6 kommentarer
    1. Å danskene har så mye fint tøy , enn er alltid kledelig med ei jakke utenpå . Du er kjempe fin i dine skinn jakker . Ha en fin søndag 😊👍

    2. ❤️👌Woilaaaa, den røde med sort og hvit topp inni………… gutta på by,n vil dåne…….knallekker jakke👌❤️Fortsatt god helg Heidi👍👍❤️

    3. Kule og flotte klær . Har planer om Danmark på vårparten ,kunne godt t3nkt å vite hvor i Danmark man kan finne en ren no1 By OX butikk . Reist ommgående 🥰

    4. Danskene har så mye lekre klær! Er der hver sommer😊 De skinnjakkene er så lekre og du kler de alle sammen! Tror nok jeg må gå til innkjøp av en sånn utover våren! Ha en fin uke😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg