Jeg falt pladask

Reklame | Pont Neuf

Det blir litt klær på bloggen min nå som vår og sommerkolleksjonene er i butikkene. Så mange flotte klær! Så mange flotte print, og design! Så mange flotte farger! Jeg tror mange er veldig klare for å ta frem sommerklær, og kanskje også kjøpe litt nytt til sommergarderoben. Det er mye fine sommerklær i garderobeskapene mine som jeg gleder meg til å bruke, bla den flotte tunikaen og den flotte kjolen som jeg viste i går med magnolia print. Denne serien, Elly, den var det velig mange av dere lesere som falt for. Jeg tror mange av oss kommer til å sprade rundt i magnolia print denne sommeren.

Det er en stund siden jeg har vist klær fra Pont Neuf på bloggen, og det skal jeg gjøre noe med i dag. Pont Neuf har mye flott i sin sommerkolleksjon. To av plaggene jeg skal vise på bloggen i dag er ikke typiske sommerklær, men så fantastisk flotte! Jeg har bodd i de allerede, og jeg elsker de!

Jeg snakker om kjolene som heter Erika. Sååå herlige å ha på, så fine, og så flotte farger. Jeg falt pladask, helt forelsket.  Jeg føler meg i tillegg så fin og vel i de. Kjolene, de kommer jeg til å bo i hjemme som kosekjole, eller på varme sommerkvelder. Jeg kan absolutt også bruke de som en lang genser. Jeg kunne muligens ha sydd de litt opp også. For dere med fine bein, så er dette en flott kjole! Jeg falt pladask! Kuul, og nydelig kjole med ¾-lange armer, to store lommer foran og et ensfarget design med en praktisk hette. Den rene, bløte bomullskvaliteten,  en avslappet stil og et moderne design, som er inspirert av den klassiske sweatshirten. Anbefales på det varmeste om du liker denne stilen, og kjoler med hette. Jeg har fra før av kjoler med hette fra Pont Neuf, og disse bor jeg i når jeg er hjemme, og jeg ikke har flere planer for dagen. Elsker å gå rundt i de. Nå har jeg fått nye favoritter, og høyst sannsynlig, så kan det være at jeg syr de opp litt så det blir mer genser. Den finnes også i en kort modell, altså genser med hette, men det er noe helt spesielt med disse kjolene. Og noe av det herligste er den gode følelsen jeg får når jeg har de på. Hettekjolene finnes i to farger, Sky Blue og Dusty Green. Nydelige begge to.

Så vil jeg vise dere en flott kjole/tunika fra Pont Neuf. Er den ikke bare utrolig flott? Denne kjolen skal jeg bruke som tunika, men det er i utgangspunktet en kjole, så her kommer det an på høyden din i forhold til hva du ønsker å bruke den til. Jeg elsker modellen, og jeg elsker fargene! Så nydelige, grønne farger, og dette er farger som sier sommer. Kjolen har oversized bladprint.

Kjolen heter Maya, har korte armer, rund hals og to praktiske lommer foran. Modellen har en tettsittende passform, hvor underdelen sitter løst og er litt flagrende. Maya er laget i 95% viskose og 5% elastan. Dersom du synes modellen er veldig fin, men kanskje for lang, så finnes den i en kort bluse/overdel med samme print og farger. Blusen/overdelen heter Maj, og passformen er A shaped.

Jeg gleder meg til å vise dere mer klær på bloggen fremover, men det er mye annet som også skal få fokus fremover. Bloggen min er nok ulik en del andre da min blogg kun er en helgeblogg, og sånn blir det nok en stund fremover også. Jeg er så takknemlig for alle dere som leser bloggen min, og som deler innlegg slik at også andre finner den. Takk for at du kommenterer, og gir så fine tilbakemeldinger. Det å vite at bloggen betyr så mye for så mange, det betyr enormt mye for meg. Kan jeg motivere og inspirere, så har jeg oppnådd så utrolig mye med bloggen min. Jeg vet at det kun er en lite del av de som leser en blogg som kommenterer, så en stor takk til akkurat deg som leser bloggen min helg etter helg. Takk for at du tar del i min hverdag på godt og vondt som en størrelse for stor.

Vi blogges til lørdag – håper pinsen blir fin akkurat der du er.

4 kommentarer
    1. Så fin de kjolene m hette, tøff stil, og litt anderledes enn de andre klean med masse farger og mønster 🙂 Mye finere men bra vi har forskjellige stil og smak🙂

    2. Så fiiiine de fra pont neuf. Jeg er ikke så glad i mønster og blomstermotiv på klær🙂 ha en fin dag🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg