Jeg åpner nettbutikk!!

Jeg åpner nettbutikk!! Jeg er så stolt at jeg holder på å sprekke! Tenk, min egen nettbutikk!! Jeg har gledet meg så til å fortelle dere flotte lesere hva jeg har jobbet med den siste tiden. Endelig kan jeg fortelle hemmeligheten jeg har båret på ei god stund nå. Min egen nettbutikk åpner veldig snart.

 

Drømmen min om å starte min  egen nettbutikk, den blir nå virkelig, og jeg er så stolt, og så glad over at jeg har fått til dette. Jeg må nesten klype meg i armen for å skjønne at dette faktisk skjer. Og gjett om jeg gleder meg til å åpne nettbutikken, og vise dere alle de flotte klærne som jeg har tatt inn i butikken min. Jeg gleder meg til å kunne hjelpe dere med å finne frem til klær du vil bli fornøyd med. Klær med den riktige passformen. Klær med farger som passer deg. Klær som du føler deg flott i. For selv om vi kanskje er en størrelse for stor, så er vi sannelig flotte, og vi skinner mye mer visst vi også føler oss fin i det vi kler oss i.

Nettbutikken min har fått navnet ” En størrelse for stor – for kvinner med kurver.” Det at nettbutikken har fått samme navnet som bloggen min, det er jo ikke tilfeldig. Bloggen min som jeg nå har hatt i mange år, der har jeg vært veldig opptatt av å inspirere dere også når det kommer til klær. Bloggen er blitt veldig godt lest, og godt besøkt. Veldig mange kjenner den, og derfor var det naturlig at også nettbutikken min får samme navn som bloggen, med undertittel: for kvinner med kurver.

I nettbutikken min vil dere finne klær fra str. 42 – 56, og i første omgang, så vil dere finne klær fra Gozzip, Gozzip Black, Studio og Sandgaard. Dette er leverandører som jeg vet leverer på kvalitet. Det er leverandører som er spreke og friske, som våger, og som bruker farger og mønster. Det er også leverandører som tenker på de som liker det klassiske og enkle. Dette er leverandører som har gode passformer. Det er leverandører som har klær som man føler seg vel i både til hverdag og fest. Og det er mine store favoritter. Men jeg har også tatt inn andre spennende produkter til nettbutikken, så følg med!

Det er mange som har oppfordret meg til å starte nettbutikken som nå snart ser dagens lys. Jeg har fått noen spark bak, og det har tatt litt tid, men det er sånn jeg er som person. Jeg tenker mye…og lenge før jeg bestemmer meg. Jeg har mange flotte mennesker rundt meg som hjelper meg, og som vil jeg skal lykkes. Helge og Petter er nok de to som jeg må takke aller mest for at jeg faktisk nå er så nær å få drømmen min realisert. De har lagt ned av sin tid for at jeg skal få til dette. Jeg er evig takknemlig.

Jeg føler at en nettbutikk er midt i blinken for meg, og klær, det er jo utvilsomt min store lidenskap. Jeg føler jeg har kompetansen som trengs. Jeg føler jeg har kunnskap om både passform, og farger, og jeg har et stort ønske om å kunne hjelpe de som trenger hjelp, og jeg har et stort ønske om å kunne tilby flotte klær til flotte kvinner.

For dere som bor i og rundt Kristiansand, eller som er på besøk her i byen, så vil dere også ha mulighet til å besøke min lille hjemmebutikk. Dette blir ingen butikk i ordets rette forstand, men dere har muligheten for å komme hjem til meg. Her kan dere se klærne, ta på klærne og prøve klærne. Jeg vil ha et par faste dager som jeg har åpent, og ellers blir det etter avtale. Jeg gleder meg til å ta i mot dere her hjemme.

I veldig nær fremtid så åpner nettbutikken min. Dato for åpningen, den kommer en av dagene. Nedtellingen min har startet. Så følg med på bloggen, for der kommer åpningsdatoen. Det blir selvsagt gode tilbud når jeg åpner.

Jeg gleder meg så! Dette har jeg hatt lyst til så lenge, og nå, nå er jeg klar. Tusenvis av sommerfugler flyr rundt i magen min. Jeg håper dere også gleder dere til en ny nettbutikk, og at dere vil like utvalget av klær som kommer. Jeg håper dere vil besøke nettbutikken min når den åpner, en nettbutikk hvor hjelp og service skal stå i høysetet.

I disse dager så venter jeg på vinter og julevarene som blir de første varene jeg skal selge i nettbutikken min. Jeg har allerede begynt å få litt varer, masse flotte basisvarer fra Sandgaard. Sandgaard sine utrolig gode bukser, topper, leggings og ikke minst gnissetruser ( el Bikershorts som de egentlig heter ). I løpet av de neste dagene, da kommer resten av godbitene fra Danmark. Jeg venter også på spennende varer fra England.

Mer om nettbutikken kommer på bloggen neste helg. Jeg håper dere flotte lesere vil hjelpe meg å spre det glade budskap om nettbutikken min som snart åpner. Del gjerne dette innlegget med dine venner og kjente, og del gjerne lenken til butikken når den legges ut.

 

En størrelse for stor – for kvinner med kurver : Åpner snart!

43 kommentarer

Siste innlegg