Høstfavoritter i juli

Reklame | Studio

Jeg er ikke alene om å ha denne store interessen for klær. Jeg ser jo nesten stjerner når jeg ser klær, og kan boltre meg i nyheter. Jeg vet at mange har det motsatt. At de gruer seg til de er nødt til å handle klær. Jeg skulle ønske flere fant glede i å kjøpe klær. At flere så gleden i å pynte seg uansett om det er mandag, onsdag eller lørdag. Jeg skulle ønske at flere kjente på den gode følelsen når man finner klær som bare er helt slik man ønsker. Mange hater nok å handle klær fordi de sliter med å finne passformer, design og farger som de føler seg vel i, og dette med passform, design og farger er så utrolig viktig. Visst man aldri får den gode følelsen, og man gang på gang kanskje også gjør bomkjøp, da skjønner jeg at det å handle klær føles mer som tvang enn noe man skal glede seg til.

Jeg har alltid likt klær, eller jeg fikk vel den store lidenskapen da jeg kom på ungdomskolen, og det begynte å bli litt utvalg av klær i store størrelser. Jeg ler godt av bildet fra ungdomsskolen hvor man vel ser rouge’n før man ser meg, og man sitter å smiler i favoritt antrekket mitt med skikkelige 80 talls permanent. Permanent var utvilsomt inn i min ungdom, også blant gutter. Langt hår, og krøller – joda, det var mange jenter som falt pladask når guttene kom med dette.

Min mor rister mange ganger på hodet, og kan ikke skjønne hvem jeg har arvet denne interessen fra. Min mor har aldri brydd seg om klær, og hun har aldri vært opptatt av å være feminin. Vi prøvde mange ganger min far og meg, men vi måtte bare gi opp. Så fra henne kommer interessen definitivt ikke. Så jeg er kanskje et lite utskudd akkurat der.

Sommeren er godt i gang, og jeg har fått brukt mye av sommerklærne mine. Og når vi nå er inni juli mnd, og vi fortsatt har en del sommerdager igjen, så starter sommersalget i mange butikker, også hos de som selger klær for kvinner med kurver. Det er vanskelig å styre seg når det selges klær til 50%, men ennå har jeg ikke vært på shopping, verken på nett, eller fysisk, men hvor lenge jeg klarer å holde meg, det spørs.

Når vi nyter sommer, så begynner butikkene å forberede høstklærne. Jeg har vært så heldig at jeg har sett høstkolleksjonene til Studio og Gozzip, og dere har så mye å glede dere til. Det begynner å bli lenge siden jeg så kolleksjonene, men nå er klærne kommet. Jeg er blitt så utrolig glad i begge merkene. Så god passform, så mange fine design og farger, og begge produsentene er veldig flinke på detaljer. Noe nytt er allerede i butikkene, det er Pre Autumn kolleksjonene, og noe skal jeg vise dere i dag.

Aller først må jeg bare vise dere en av mine store favoritter fra den nye Studio kolleksjonen. Det er en lekker poncho med topp under. Denne heter Tine dress. Sjekk de flotte fargene! Og ponchoen, den er bare så fin, og så utrolig herlig å ha på seg. Jeg gleder meg så til å bruke den. Der er som sagt en topp under som sitter fast i ponchoen, og den toppen er lang og god.

En annen favoritt fra Pre Autumn kolleksjonen til Studio, det er en lekker topp, eller bluse som den vel egentlig heter. Toppen heter Ditte, og er enkel sort med veldig stilig print på brystet. Dette printet gjør så mye. Jeg valgte print med farger, men det finnes også ensfarget print som er sølvfarget. Jeg vet at bla Alexis Mote skal ha den med sølvfarget print.

Joan dress er et annet plagg jeg liker veldig godt fra Studio sin Pre Autumn kolleksjon. Denne er i en viskose/jersey mix , rund hals og med 3/4 armer. Denne synes jeg sitter fint på meg, og med et fint, langt smykke, så blir overdelen veldig fin.

Den siste er veldig spesiell. Denne har denne detaljen som utgjør så mye. I hver side er den tøff plisse, og slikt faller jeg veldig fot. Selve tunikaen er klassisk sort, men så har du da disse detaljene i hver side. Så utrolig stilig! Denne heter Oda Zip Dress.


Det var litt høstnytt fra Studio. Det er mange butikker som selger klær fra Studio. Lurer du på noen av de jeg har vist i dag, så hjelper jeg deg å finne en butikk som har tatt det inn. Jeg kan love deg mange flere go’biter fra høstkolleksjoner fremover.

I dag er vel Kristiansand en av få plasser med regn, men vi må bare smile og nyte dagen. Plutselig er solen tilbake også over Sørlandet. Nyt dagen! Vi blogges i morgen.

4 kommentarer
    1. Åååå så mye flott og du kler alt jeg falt veldog for poncho og den lekkre sorte med glidlås har du et tips på hvor jeg får kjøpt disse plaggene
      Ønsker deg en flott sommer

      1. Jeg falt helt for ponchoen. Så fin, og så utrolig god å ha på seg 🙂 Den sarte med glidelås, den er også veldig min stil 🙂 Jeg skal sjekke hvem som selger disse. Ønsker deg en nydelig sommer!

    2. Så mye fint bortsett fra ponchen🙂 Håper det kommet Moe O burgunder farve og grønt, fine farget det🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg