Høsten er her

Det er så mye spennende som skjer i livet mitt for tiden. Så utrolig mye fint. Ser man bort i fra vektproblematikken, og noen tunge ben, så smiler jeg fra øre til øre. Jeg gleder meg til og kunne fortelle dere mer om alt dette etter hvert. Man føler også på takknemlighet. Takknemlighet for den fine familien man har. Takknemlighet for alle vennene man har. De ekte vennene som kun vil det beste for meg. De som alltid er der. De som hjelper og støtter fordi de ønsker det. De som gir meg den hjelpen jeg trenger når jeg trenger den. De som vil se at jeg lykkes. Jeg føler meg heldig og takknemlig.

En ting jeg alltid føler glede over er lidenskapen min for klær. Jeg føler meg heldig som kan få vise så mye flotte klær her på bloggen min. Det er en verden full av flotte klær også til oss som er en størrelse for stor, og en del av den verdenen får jeg vise til dere som følger bloggen min. Jeg håper at min lidenskap for klær kan smitte litt over på dere. Kanskje kan jeg få de av dere som ikke er der jeg er til og kanskje vekke litt interesse for å finne den passformen, de fargene og den stilen som er akkurat deg. Jeg ønsker å få dere til å stråle som den flotte kvinnen du er. Stråle på din måte.

Høsten er her, det merker vi mer og mer. Det er tid for levende lys om kveldene, og jeg bare elsker levende lys. Høsten er også tid for å henge bort sommergarderoben, og ta i bruk høstklærne. Jeg liker ikke tanken på å sette bort sandalene. Jeg liker ikke tanken på å starte med å bruke ytterjakker igjen…men bortsett fra det, så elsker jeg høsten.

Jeg har lyst til å vise dere litt fra høstkolleksjonen til Studio og Gozzip i dag. Der er så mange fine plagg, og så mange flotte farger. Jeg vet at det er en del av dere som følger bloggen som er veldig glad i blått , og da kan jeg glede dere med at det kommer en del klær i blått denne høsten.

Det første jeg vil vise dere, det er en utrolig flott skjorte, Denne er fra Studio, og heter Emilie shirt. Utrolig flotte blåfarger med litt sort. Jeg er veldig glad i Emilie Shirt. Det er en skjorte som ofte kommer igjen i de ulike kolleksjonene, men man bytter farger, og mønster. Dette er en feminin, lang skjorte i høykvalitets viskose. A-form med skjortekrage og vide 7/8-ermer. Dekorativ dobbel-lags fold i ryggen og hel knappestolpe foran. Anbefales virkelig om du liker blått, og mønster.

Didde Dress er den neste jeg vil vise dere. Nydelig army grønn, en farge som og kommer på mange plagg i høst. Didde er tøff. Her er den kort foran, og lang bak. Pen detalj i halsen, og flotte knapper nederst på ermene. Dette er en flott tunika i høykvalitets viskosejersey. Flatterende A-form med avrundet kantlinje, kortere foran. O-hals med nøkkelhullsdetalj og lange ermer med dekorative mansjetter. Denne kommer også i sort og petrol.

Den neste, som er en flott tunika, det er en stor favoritt! Tunikaen heter Katja Dress, og den er så nydelig synes jeg. Utrolig god å ha på seg. Den er i 100% viskose. Enkel med detaljer i rust. Nydelige, vide armer. Man kan også få denne med grønne detaljer. Jeg bruker som regel M i Studio, men denne har jeg gått opp i str. L i. Jeg føler den sitter mye finere i L enn M. Må bare beklage at denne tunikaen er noe krøllete på bildet.

Så et plagg for dere som liker det noe kortere enn hva jeg vanligvis gjør. Dette er en flott bluse som Studio har i sin høstkolleksjon. Flotte farger. Blusen heter Lise-Lotte. Her er det mye både blått og grønt. Den er i 100 % viskose. O-hals med dekorativ nøkkelhullsdetalj og 7/8-ermer med elastiske mansjetter. Strikk nede.

Det siste plagget i denne omgang, det er en skjortetunika. Denne er fra Gozzip, og heter Christiane Shirt Tunic. Jeg har tidligere vist en kjole i samme print, og den kan man altså også få i en skjorte/tunika modell. Flotte farger, og flott mønster.

Der kommer så mye fint også fremover, så jeg gleder meg til å vise dere enda mer. Det er julaften og bursdag på en gang når det kommer klær fra Danmark, og jeg vet at mange av dere også setter pris på å se hva som kommer av klær i butikkene.

Denne helgen har jeg hatt yngste prisen her. Alfred og mommo har kost oss masse sammen. Vi har bla vært og sett på flotte dyr, for er det noe Alfred elsker, så er det dyr, og spesielt norske dyr. I dag skal Alfred tilbake til Arendal til mamma, pappa og storebror, men allerede om to heler så kommer han tilbake, da sammen med storebror Henry også.

Nyt søndagen! Vi blogges til lørdag!

3 kommentarer
    1. Hei, kor fin den var den skjorte tunika og den i oliven grønn til deg, litt uvant til deg. Ihvertfall d du har vist på bloggen🙂 ha en fin søndag.

      1. Hei Sissel!
        Ja, det er nok noe uvant meg de to plaggene du nevner. Flotte farger på en korte blusen, og utrolig nydelig den olivengrønne fargen 🙂 Håper uken blir fin 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg