Gull og glitter

Gull og glitter. Veldig mange av oss kvinner er glad i både gull, og glitter, og jeg er ikke noe unntak. Jeg er nok mer glad i sølv enn gull, og jeg er veldig glad i det som glitrer. Vel, ikke alt som glitrer. Det må være stilfullt, og elegant, ikke harry. Det må heller ikke være overdreven bruk av glitter og stas, men en passelig porsjon for mine øyne. Jeg merker at jeg har en dragning mot klær som glitrer fint i sølv, og noen ganger også gull. Jeg kan godt ha klær med sølv eller gull i hverdagen, men da må det ikke være for mye. Snakker vi penklær til spesielle anledninger, så kan det gjerne glitre noe mer.

Julen den er jo kommet i de fleste butikker. Jeg klarer ikke å få julestemning av kakemenner i september. Ikke spiser jeg kakemann heller før det blir desember. Jeg får ikke julestemning av julekakene som ligger så fint i butikkene i elsker og bokser, eller at julepynten lyser så fint i mot meg. Jeg kjenner ikke på julestemning, og juleglede så tidlig. Det går liksom ikke. Når jeg så CBs julebrus i butikken denne uken, så fikk jeg heller ikke julestemning, men jeg kjente at jeg gleder meg til å drikke den…når det blir desember.

I klesbutikkene, så begynner julekolleksjonene å komme, eller vinterkolleksjonene er kanskje det mer riktige navnet. Mange av oss har lyst på noe nytt til julebordene, og til julen. Kanskje en fin kjole, eller kanskje en ny penbukse og en flott overdel. Jeg må innrømme at jeg gjerne vil ha litt selskapsklær som glitrer oppunder julen. Det er mange av produsentene som har egne julekolleksjoner, og som jeg lovet på bloggen i går, så skal jeg vise litt av julekolleksjonen/vinterkolleksjonen til Studio og Gozzip i dag. Nå må jeg også skynde meg å si at en julekolleksjon ikke kun består av penklær selv om klærne kommer i tiden før jul. Kolleksjonene inneholder også mange hverdagsplagg. Derfor er det vel mange som kaller kolleksjonene for vinterkolleksjon.

Gozzip har litt gull og sort i sin julekolleksjon i år. Jeg synes denne kombinasjonen er utrolig lekker. Kjempestilig til både julebord og julens festligheter. Det har ikke kommet kjoler ennå, men jeg mener at det er noen kjoler også på vei til butikkene. Jeg er jo ikke veldig glad i kjoler, men jeg håper jeg kan bli mer glad i kjoler med tiden.

Det første plagget jeg skal vise på bloggen i dag er en lekker tunika. Denne heter Jenny Shirt Tunic. Denne er så lekker synes jeg. Elegant i kombinasjonen gull/sort, v-hals, 3/4 armer, god lengde og veldig behagelig å ha på seg. Jeg skal absolutt ha denne på meg en av juledagene. Jeg har på meg størrelse M i denne, og selv om den er romslig, og jeg kanskje kunne gått ned en str, så føler jeg meg veldig komfortabel med å ha den i M.

I samme mønster, og farger, så kan man også få en kortere modell. Nicoline heter denne toppen/blusen. Lange armer, og med rund hals med strikk. Jeg er i utgangspunktet ikke glad i strikk i halsen, og jeg kan ikke ha noe som strammer inntil halsen, men denne overdelen fungerer veldig fint for meg. Strikket i halsen er ikke stram i det hele tatt. Også denne har jeg i størrelse M, og her kunne jeg ikke hatt den mindre. Jeg føler den sitter akkurat slik den bør. Dette er som dere ser en kort modell, og utrolig nok, så er jeg komfortabel med at den er kort. Jeg kommer til å bruke den alene, eller under ei jakke.

Charlotte oversize short tunic er den neste jeg viser fra Gozzip. Også her så bruker designeren den lekre kombinasjonen av sort og gull. Sort bunnfarge med mønster i gull. Denne er altså litt oversized, så denne skal være litt stor/vid. Rund hals, knepping hele veien, og flotte armer . Tunikaen er litt gjennomsiktig, så noen vil kanskje føle at de vil ha en sort singlet under. Her må man bare prøve seg frem, og finne ut hva som passer deg best.

Den neste plagget jeg skal vise, det er ikke noe selskapsplagg, men mer et hverdagsplagg, og utvilsomt en av mine store favoritter fra kolleksjonen til Gozzip. Denne tunikaen synes jeg er så utrolig fin! I tillegg synes jeg passformen er veldig bra, og jeg føler meg veldig fin i den. Denne kommer jeg til å bruke mye. Det er kanskje i utgangspunktet en kjole, men den passer veldig fint om en tunika til meg. Favoritten min heter Isabel dress.  Jeg digger mønsteret, og fargene…og passformen. For deg som liker mønsteret, så vet jeg at du også kan få tights i dette mønsteret.

Da fikk du noen go’biter på bloggen i dag. Det er noen butikker som har fått inn denne vinterkolleksjonen, mens det er noen som venter den inn i veldig nær fremtid. Jeg skal vise litt mer fra julekolleksjonene på bloggen neste helg.

I går hadde jeg en giveaway på bloggen. Jeg skal nemlig gi bort ei flott softsshelljakke fra Studio. Verdien her er 1499 kr. Trekningen, den skjer neste helg, så det betyr at du fortsatt har muligheten til å bli eier av jakken. Jakken du kan bli den heldige eier av, det er en sporty jakke med dyreprint i softshell -kvalitet. Jakken har  A-form, den har hette og lommer foran. Ermene har elastiske mansjetter og krokbånd, og har mykt varmende fôr. Lengden på jakken er 99 cm. Modellen bruker størrelse S og er 170 cm høy. Jeg bruker vanligvis M i klær fra Studio, men akkurat disse kan man nok gå opp en str i. Jeg har M, og takket være at jeg nå har gått ned litt, så får jeg akkurat kneppet jakken nå, men da jeg fikk den, så ble den for trang. Visst du har lyst på den flotte softshelljakken fra Studio, så legger du igjen en kommentar på bloggen. Kommentaren legger du igjen her, og ikke i kommentarfeltet på bloggens Facebook side. Når du kommenterer, så fortell også hvilken størrelse du ønsker jakken i. Jakken kan ikke byttes da den gis direkte fra Studio, og ikke en av butikkene som selger merket.

Jeg håper søndagen din blir fin. I dag er eldste prinsen min, Henry 3 år. Det er kun en uke mellom prinsenes bursdager, så i dag er det Henry som skal feires med kaker og gaver. Tiden går så utrolig fort. Helt utrolig at guttene allerede er 2 og 3 år gamle. Jeg skjønner virkelig viktigheten av å nyte all tid jeg kan ha sammen med dem. Jeg føler meg også så utrolig heldig som har blitt mommo til disse to flotte guttene. De beriker livet mitt så utrolig mye.

 

9 kommentarer
    1. Gratulerer med dagen til Henry! 🥰. Du var skikkelig fin i Isabel kjolen.
      God søndag videre 😊

    2. Er helt enig i at Isabell dress er super! Og du kler både farger og modell supergodt 😀😍.
      Her i byen er det ingen som selger disse merkene, så skal sjekke ut på nett.
      Gozzip er et merke jeg synes har gode modeller.

      Kos deg med prinsene i dag, Mommo ❤😍

    3. Wow. Den var fin. Den ønsker jeg meg. Jeg må sikkert ha Large. Hvor finner jeg denne butikken?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg