Gled dere!

Denne uken fikk jeg endelig treffe flotte Anette Oxenbøll,kvinnen bak det danske klesmerket NO.1 BY OX. Anette og jeg har hatt kontakt ei stund, men vi har aldri truffet hverandre før nå. Anette holder til i København, og hun har mange års erfaring fra stormote i Danmark. I Danmark er hun et kjent ansikt innen plus size.

Vårt bekjentskap startet med at jeg så en av hennes flotte skinnjakker i en nettbutikk i Danmark. Jeg hadde aldri hørt om merket før, men ble veldig nysgjerrig, og fant fort nettsiden til NO.1 BY OX, og oppdaget da fantastiske klær! NO. 1 BY OX er virkelig flotte klær. Klærne er spennende, stilige, de er kvinnelige og feminine. Klærne har utrolig god passform, de har så mange flotte detaljer og man blir bare så utrolig glad når man ser de. Jeg liker å være kvinne, jeg liker det feminine. Jeg liker klær som skiller seg ut på en god og positiv måte. Klær med farger, og klær med disse detaljene som betyr så mye. NO. 1 BY OX er virkelig et klesmerke for meg.

Anette har hatt et ønske om at klærne hennes også skal selges i Norge, og gjennom våre samtaler, så bestemte hun seg for at hun skulle komme til Norge og prøve å treffe noen norske forhandlere, og vise kolleksjonen til dem. Så denne uken har hun vært i Norge, og vist kolleksjonen sin til noen av stormotebutikkene. Det å være ny på markedet er ikke alltid like lett, men når man har en kolleksjon som NO.1 BY OX, så burde det være klær som mange av de norske stormotebutikkene er interessert i å ta inn i sine butikker. Klærne er lekre, og det å ta inn noe nytt er jo alltid en fin ting for oss kunder. Det at klærne til Anette har den gode passformen som de har, det betyr mye for oss som skal handle. Når prisene også er gode, så er jo det også en veldig viktig ting.

Onsdag så fikk jeg endelig treffe Anette. For ei fantastisk flott kvinne! Hun oser av livsglede og positivitet, og hun hadde med seg en lekker kolleksjon som jeg også fikk se. Anette tok den lange turen fra Oslo til Kristiansand før hun returnerte til Danmark, og da tok hun også turen til Barbro på Nais hvor jeg traff henne.

Jeg hadde fra før av den flotte, gule skinnjakken fra NO.1 BY OX, og den skinnjakken elsker jeg virkelig. Passformen er så utrolig god, og den er fantastisk god å ha på seg. Disse skinnjakkene kommer i en rekke flotte farger. Både trygge farger som sort, marine og cognac, men også friskere farger som rødt og grønt foruten den gule som jeg har. Til våren kommer skinnjakken i oliven, og den er virkelig lekker! Dette er ekte skinnjakker, og man kjenner fort forskjellen mellom det som er ekte, og det som er uekte. Skinn er så utrolig behagelig å ha på seg. NO.1 BY OX er utrolig gode på skinnjakker. De har også lange modeller som er utrolig flotte, og som sitter utrolig fint på.

Jeg fikk se vårens flotte kolleksjon fra NO.1 BY OX, og jeg var jo helt i himmelen! Så mye flotte klær! Så spennende, så stilige, så feminine. Anette er veldig opptatt av at klærne man kjøper skal følge kurvene våre, og ikke omvendt. NO.1 BY OX fremhever, og det er viktig. Her er det klær til hverdag og fest selv om jeg nok kommer til å bruke klærne som hverdagsplagg. Her er masse kombinasjonsmuligheter. Flotte farger, flotte print, men selv om NO.1 BY OX spenstige klær, så kan man også få klær som er mer klassiske og ” trygge.”

Nå er det bare å glede seg! NO.1 BY OX kommer snart til å bli solgt i Norge. Det er noen utvalgte butikker som skal ta inn klær fra Anettes kolleksjoner. Skinnjakkene vil bli å få tak i veldig snart, og jeg skal selvsagt komme tilbake til det på bloggen min. Jeg falt jo også helt pladask for de lekre ponchoene som Anette har i kolleksjonen. Ponchoer med pels og flotte steiner. Disse kan også fåes uten steiner. Man kan få ponchoer med pelskant, og du ser begge typene på bloggen i dag. Kolleksjonen som kommer, den ser du også litt av på bloggen i dag. Flotte tunikaer, overdeler, kjoler, t-shirts, skinnjakker, bukser – kolleksjonen er helt rå!

Jeg gleder meg stort til at man kan få kjøpt Anettes flotte klær i Norge, og jeg vet at mange av dere som leser bloggen vil elske disse klærne like mye som meg. Design, passform og pris er viktige ting, og NO.1 BY OX er god på alle disse punktene. Man blir glad av å se klærne, og man føler seg enda gladere når man har klærne på. Det er moro med nye klesmerker, og jeg tenker det er viktig at butikkene også tenker nytt, spesielt når klær er gode på det vi kunder virkelig ønsker oss.

Jeg gleder meg til at klærne er på plass i Norge, og jeg gleder meg til å følge NO.1 BY OX. Jeg gleder meg til å ta på meg Anettes flotte klær, og til å vise de frem. Norge trenger absolutt Anettes klær! Snart kommer Anette tilbake til Norge med en ny kolleksjon, og jeg gleder meg allerede.

6 kommentarer
    1. Å kjære vene, dette blir ikke bra for pengeboka mi kjenner jeg 😀 Her var det mye fint 😀😀 Vet du hvor i Norge disse klærne kommer?

      1. Hehe, ja, her er det mye lekkert 🙂 Nais i Lyngdal har tatt inn skinnjakker og ponchoer. Celli har tatt inn endel, og det samme har Alexis. Både Alexis og Celli har jo også nettbutikker 🙂

    2. Hei! Er dette et sponset innlegg? Du skrev navnet på merket i uthevet skrift hele 13 ganger, så da begynner jeg jo å lure.

      1. Nei, dette er ikke et sponset innlegg. Grunnen til at det er skrevet i uthevet skrift er fordi merket er nytt, ikke så mye mer enn det. Er det noen spesiell grunn til at du lurer? Hadde det vært sponset, så hadde jeg skrevet det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg