For et mareritt!

Strømpebukser, fy søren for et mareritt det kan være for mange av oss! Jeg vil tro flere av dere som leser bloggen min er enige i akkurat det. Det å finne strømpebukser som passer store kropper, det har ikke vært lett. Strømpebukser har ødelagt mye for meg, og jeg er garantert ikke den eneste som har hatt et hat forhold til strømpebukser. Da er det herlig å vite at dette var før, og ikke nå.

Det å finne strømpebukser som man er fornøyd med, det er ikke lett. Jeg vet at det er mange med meg som sliter med det akkurat det samme, som stadig er på jakt etter å finne strømpebukser som faktisk sitter som de skal.

Jeg får mange henvendelser fra dere som følger bloggen min med spørsmål om strømpebukser. Hvor finner man strømpebukser til store kropper? Strømpebukser som faktisk sitter, og som man ikke går rundt og er redd for skal skli ned. Jeg var i ekstase den dagen jeg fant strømpebukser som jeg kunne kalle perfekte. Jeg har skrevet om det før på bloggen, men gode ting som dette kan ikke gjentas for ofte.

Jeg har alltid slitt med å finne strømpebukser som sitter perfekt på mine store legger, og lår. Jeg trenger strømpebukser som går høyt opp i livet, og som sitter ordentlig i skrittet. Ofte tar lår, og legger så mye plass at det nesten stopper etter at strømpebuksen etter hard jobbing har passert lårene. Da fikk jeg dem sjeldent lengre opp. Der stoppet de liksom, og var jeg ekstra heldig, så raknet de og i kampens hete. Jeg har mange ganger gått med strømpebukser som ligger på lårene.

Vi kjenner sikkert alle til disse strømpebuksene som bare ikke vil ordentlig opp i livet, og som gjør en spesiell kveld til ett levende mareritt. Så har du de strømpebuksene som sklir ned, og ligger under magen som ei pølse, og som gjerne ruller litt og. Strømpebuksene man hele tiden prøver å få opp i livet igjen. Kvelden blir plutselig dedikert til strømpebuksen, og ikke det man egentlig hadde planer om. Jeg vet heller ikke hvor mange strømpebukser jeg har raknet fordi jeg skal heise de opp, og så går det galt. Selv strømpebukser i større størrelser enn jeg sånn sett bruker fungerte dårlig. Jeg har kjøpt strømpebukser til 200, og 300  kr i flere størrelser større enn jeg bruker. De fungerte ikke de heller. Når man da faktisk finner den perfekte strømpebuksen, så er man helt i himmelen, og jeg jubler i alle fall høyt.

Jeg skal ikke reklamere for nettbutikken min på bloggen i hvert blogginnlegg fremover, men da jeg begynte å tenke tanken om en nettbutikk, da var jeg og fast bestemt på å prøve å få disse fantastiske strømpebuksene i nettbutikken. Jeg tok kontakt med Stephen som er sjef for det britiske firmaet, og han ville veldig gjerne at jeg skulle selge deres strømpebukser i nettbutikken min. Jeg er stolt over utvalget som jeg har av strømpebukser. Jeg ønsker å utvide sortimentet, men et sted må jeg starte. Jeg tester også ut stay ups, for det er en strømpetype jeg ønsker å ha inn i nettbutikken, så etter hvert vil nok det også komme.

Strømpebuksene jeg selger, de er fra Curvy Super Stretch-serien som er designet eksklusivt for damer i store størrelser. Strømpebuksene i denne serien er laget med spesialfunksjoner for å forbedre passform og komfort. Og passformen, den er helt fantastisk. Det samme er komforten. Dette er strømpebukser med masse stretch, det er virkelig super stretch i disse, og de som sitter slik en strømpebukse skal. Og jeg kan si det tusen ganger: strømpebuksene er fantastisk gode, og det er slutt på strømpebuksemarerittet. Jeg har tatt inn strømpebukser i 50 denier, 90 denier og 200 denier. Jeg har aller mest brukt 90 denier, og den holder seg like fint etter mange gangers bruk, og jeg har vasket den også en del ganger. 50 denier er jo litt mer den tynne varianten som vi er godt vant med. 200 denier er den tykkeste strømpebuksen. Den er jo fin nå som dagene blir kaldere. Selv om 200 denier er en tykk strømpebukse, så må man ikke tenke en strikket strømpebukse, for det er det ikke.

Der finnes utallige spreke farger og mønster i denne curvy serien, men jeg må føle meg litt frem. Så i første omgang, så har jeg tatt inn de sorte, og trygge. Jeg har også tatt inn en flott, sort strømpebukse med mønster som heter Floral. Jeg har tatt inn to flotte farger i første omgang:  plommefarget ( mørk lilla ) og koboltblå. Begge disse med farger er i 90 denier, og perfekte for dere som liker farger. Og det lyser jo opp i mørket når man kler på seg litt farger. Alle strømpebuksene er flotte til både kjole og skjørt. Strømpebuksene går fra 2 XL og opp til 5 XL. Jeg bruker 5 XL til mine bein. Se størrelsesguiden i nettbutikken. Her kan du se utvalget av strømpebukser : http://https://enstorrelseforstor.no/collections/strompebukser

Floral Pattern Curvy Super Stretch Tights

 

 

90 Denier Opaque Curvy Super Stretch Recycled Yarn Tights

Julebordsesongen, den er snart i gang. Det nærmer seg jul, og senere nyttårsfeiring, og til alle disse anledningene, så trenger vi strømpebukser. Det kan være lurt å sikre seg et par strømpebukser, eller to.

Strømpebukser var et mareritt, men det var før det.

4 kommentarer
      1. Hei Linda.

        Tusen takk! Dette er så spennende!!
        Strømpebuksene : 50 denier – 199 kr
        90 denier, alle farger – 249 kr
        200 denier – 299 kr
        Floral, mønstret – 249 kr

        Fantastiske strømpebukser!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg