For et mareritt!

Jeg har kommet med mange stygge gloser, jeg har vært så sinna, så frustrert og jeg har grått mange tårer over denne ” tingen.”  Jeg har kastet denne ” tingen ” vegg i mellom, og den har havnet i søppelkassa sååå mange ganger, helt ny og ubrukt, men selv om den har vært ny og ubrukt, så har den likevel vært helt ubrukelig. Jeg har ikke regnskap over hvor mange penger jeg har brukt på denne ” tingen”, og det har vært masse penger rett ut av vinduet. For et mareritt!

Marerittet heter strømpebuksemarerittet. Jeg har hatet nylonstrømper. Ikke fordi det er nylonstrømper, men fordi jeg år etter år slet med å finne ei strømpebukse som satt perfekt på mine store legger, og lår. Jeg trengte strømpebukser som gikk høyt opp i livet, og som satt godt i skrittet. Ofte tar lår, og legger så mye plass at det nesten stopper etter at strømpebuksen etter hard jobbing har passert lårene. Jeg har mange ganger gått med strømpebukser som har blitt liggende på lårene. Vi kjenner sikkert alle til disse strømpebuksene som bare ikke vil ordentlig opp i livet, og som gjør en spesiell kveld til ett skikkelig mareritt. Så har man også disse strømpebuksene som sklir ned, og blir liggende som ei pølse under magen. Strømpebuksene man hele tiden prøver å dra opp i livet igjen. Kvelden blir plutselig dedikert til strømpebuksen, og ikke det man egentlig hadde planer om. Jeg vet heller ikke hvor mange strømpebukser jeg har raknet fordi jeg skal heise de opp, og så går det galt. Selv strømpebukser i større størrelser enn jeg sånn sett bruker fungerte dårlig. Jeg har kjøpt strømpebukser til 3-400 kr i de største størrelsene som spesialbutikker har hatt. De fungerer ikke i det hele tatt. Jeg forventet ikke en 100% perfekt strømpebukse med tanke på mine tømmerstokker, men ei som satt sånn tålig i det minste.

Jeg har heller ikke likt knestrømper i nylon. For meg som har lymfeødem, så fungerte knestrømper dårlig. Knestrømper kunne være et alternativ til strømpebuksene som jeg alltid slet med. Fint når man skulle pynte seg, for skal man pynte seg, så har man ikke lyst til å ta på seg de hersens kompresjonsstrømpene! Skal jeg pynte meg, så forlater beina mine kompresjonsstrømper til fordel for tynnere strømper, MEN de knestrømper jeg fant tidligere, de boret seg inn i huden min, og lagde fine, dype groper. Og de strammet. Sånt er ikke akkurat bra for lymfeødemet. Vi skal helst ha noe som ligger ledig og lett over beina.

Men redningen, den dukket opp. Jeg fant etter mange år både de perfekte strømpebuksene og knestrømpene. Jeg fant til og med elegante stay ups. Redningen ble strømpebuksene, og strømper fra PAMELA MANN. Jeg fikk teste disse for rundt fire år siden, og de er rett og slett perfekte. Fantastiske faktisk. Store ord synes du kanskje, men jeg står inne for hvert eneste et av dem.. Det er nemlig mulig å finne perfekte strømpebukser for oss formfulle kvinner. Heldigvis. Og når man finner de, så er det Lykke med stor L. Jeg var helt i himmelen jeg.

Strømpebuksene og strømpene er så perfekte at jeg bestemte meg etter hvert for å starte opp med salg av dem selv. Selv om jeg nå gjør endringer i nettbutikken, så gjelder det klær, og kun klær. Strømpebuksene og strømpene fra Pamela Mann, de fortsetter jeg med. Jeg er så stolt over å selge disse strømpebuksene fordi jeg vet hvor mange mennesker som har opplevd den samme lykken som meg etter å ha prøvd disse. Og alle de gode ordene, det er ikke bare skryt, og tomme ord. Kunder har grått i telefonen til meg fordi de endelig har kunnet finne gode strømpebukser. Strømpebuksene går fra str. 42-62, og det betyr at sååå mange formfulle kvinner endelig kan få strømpebukser, knestrømper og stay ups.

Strømpebuksene jeg selger, de er fra Curvy Super Stretch-serien som er designet eksklusivt for damer i store størrelser. Strømpebuksene i denne serien er laget med spesialfunksjoner for å forbedre passform og komfort. Og passformen, den er helt fantastisk. Det samme er komforten. Dette er strømpebukser med masse stretch, det er virkelig super stretch i disse, og de sitter slik en strømpebukse skal. De er også høye i livet, sitter godt i skrittet og har flate sømmer.

Jeg selger 50 denier, 90 og 100 denier i sort. 50 denier til deg som skal ha en tynn, klassisk strømpebukse. 90 denier for deg som ønsker en mellomting.  100 denier har jeg i den nydelige Modal strømpebuksen, og Modal er kanskje den mykeste og herligste strømpebuksen du har hatt. Den gir ikke masse varme, men den gir deg litt varme på kalde dager. I hudfarge har jeg 50 denier. Uansett denier, strømpebuksene har alle den fantastiske stretchen, og passer alle ben.

Jeg har også fått tak i knestrømper. Knestrømpene er superbrede, og laget spesielt for store ben. Det myke 40 denier garnet er strikket med 3D-teknologi, noe som gjør dem super stretchy uten å henge. Du vil ikke oppleve at strømpene gnager inn i huden, da båndene er formulert for en bredere komfortpassform. Disse er tilgjengelig i én størrelse som strekker seg for å passe opptil 85 cm rundt leggen. Sokkene er laget uten hæler, slik at man uansett skostørrelse vil føle knestrømpene komfortable. Elegante stay ups med vintage blonder har jeg også. Og stay up’ene, de sitter som et skudd med veldig gode silikonbånd.

Om kort tid får jeg inn strømpebukser i 200 denier, så de vil være flotte når kulden kommer, og perfekt for deg som bruker mye kjole og skjørt også på denne tiden, eller for deg som ønsker litt varme. Jeg får også inn lekre strømpebukser med skimmer – perfekte for julebord, julefeiring og nyttårsfeiring.

Strømpebukser, det bruker de fleste av oss, og vil du være sikker på at du får ei strømpebukse som ikke gir deg frustrasjon og mareritt, så ville jeg definitivt  anskaffet meg en fra Pamela Mann. Det vil skje endringer i nettbutikken veldig snart, men inntil videre, så fungerer den på bestilling av strømpebukser og strømper. Etter hvert så vil mye av salget gå bla på Facebook. Du kan også sende meg ei melding, eller en mail om du vil bestille direkte fra meg, eller trenger hjelp i forhold til størrelse. Dette gjelder også om du vil forhåndsbestille den tykke i 200 denier, eller strømpebuksen med skimmer. Jeg kan garantere at du vil bli strålende fornøyd, og at det vil bli helt slutt på strømpebuksemarerittet.

https://enstorrelseforstor.no/

Ha en nydelig søndag der du er. Her skal prinsene hjem til Arendal etter fine dager hos mommo. Savnet kommer nok straks jeg har avlevert de…. Vi blogges til lørdag!

 

 

 

 

2 kommentarer

      1. Nei, får dessverre ikke inn ull. Modal strømpebuksen er den tykkeste jeg har pr nå, og den gir noe varme.
        Jeg får også inn 200 denier, og det er en tykk strømpebukse av den ” vanlige ” typen, men ikke ull.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg