For en reise det har vært !

Takk! Takk for 6 utrolig flotte måneder. Det har vært en fantastisk fin reise.

Det er ikke så ofte jeg feirer halvt års bursdager selv om jeg er glad i å markere og feire. Men når nettbutikken på torsdag var et halvt år, da kjente jeg at det var lov å feire litt. Jeg feiret 6 flotte måneder, jeg feiret at jeg faktisk har realisert en drøm, jeg feiret at jeg våget, og at nettbutikken har hatt en flott vekst disse 6 månedene.

27.oktober 2022 så realiserte jeg en drøm jeg har hatt lenge, men ofte blir det sånn at vi drømmer og tenker, men det er ikke alltid vi kommer lengre enn det. Det å ta steget fullt ut, det er et steg som kan være litt skummelt. Det er tryggere å drømme, og ofte er det ikke alt som ligger til rette for at man kan realisere alle drømmer heller. For meg var det sikkert ulike årsaker til at det tok lang tid før jeg fikk realisert drømmen, men det handlet vel om at tiden passet, og at alle brikker falt på plass. Jeg er en tenker, og ofte tenker jeg for mye, og for lenge. Ofte tenker man så lenge at toget passerer, men dette toget stoppet opp på en holdeplass, og kjørte ikke fra meg.

Det er mange som har oppfordret meg til å starte nettbutikken, og som har hjulpet meg masse. Jeg har fått noen spark bak, og det har tatt tid, men det er sånn jeg er som person. Jeg tenker som sagt mye…og lenge før jeg bestemmer meg. Jeg har mange flotte mennesker rundt meg som hjelper meg, og som vil jeg skal lykkes. Helge og Petter er nok de to som jeg må takke aller mest for at jeg faktisk fikk realisert drømmen. De har lagt ned masse av sin tid for at jeg skal få til dette. Helge som har satt opp nettbutikken for meg, og hjulpet med meg datatekniske ting. Uten hans hjelp hadde jeg nok ikke vært her jeg er nå. Helge har jeg kjent siden vi lagde radio på Radio Ung i ungdomstiden….Og jeg vet at Helge hadde vært ærlig om han ikke hadde hatt troa…..og Petter som jeg har sparret med, fått gode råd av. Petter har sparket meg bak mange ganger, og jeg vet at han er 100% ærlig, og til å stole på. Jeg vet at han ønsker en eneste ting : At jeg skal lykkes. Jeg har fått også bruke hans kontaktnett, noe som har betydd mye. Jeg er evig takknemlig. Jeg har hatt behov for å bli pushet, og jeg har også hatt folk som har trodd på meg, og på nettbutikken min.

Jeg har en stor lidenskap for klær. Jeg har lenge hatt lyst til å jobbe med klær på en eller annen måte, og den store drømmen har uten tvil vært en nettbutikk. For å få til en nettbutikk, så er det mange brikker som skal på plass, og en periode, så ble det mye tanker, og lite handling. Ingen tvil om at jeg er en tenker, og at jeg sikkert kan overtenke i blant. Men det å starte en nettbutikk, det krever at man tenker det nøye gjennom, og nå følte lå alt til rette for at jeg kunne følge drømmen min.

Takk til alle dere flotte kunder som handler i nettbutikken min. Takk for at dere støtter opp om min lille bedrift. Viktigst av alt er at dere i nettbutikken min finner klær som dere virkelig liker, og føler dere vel i. For meg er det og kunne tilby formfulle kvinner stilige, elegante, og flotte klær grunnen til at jeg startet opp. At formfulle kvinner skal kunne finne sin passform, og sin stil. At de skal kunne føle seg så vakre som de er. Jeg vil tilby farger, men også det trygge og klassiske. Bukser, og overdeler med god passform. Bukser med vidde har vært viktig. Strømpebukser som man endelig kjenner at sitter som de skal. En god og personlig kundeservice. Dere kunder skal stå i fokus. Jeg tror jeg har oppnådd det jeg ønsket, og skal fortsette å jobbe med disse tingene. Som en størrelse for stor selv, så vet jeg hvor skoen trykker, og jeg har opplevd mange utfordringer som er viktige for meg å ta tak i når det kommer til nettbutikken min. Det at man har kjent utfordringer på kroppen, det tror jeg er så viktig.

Takk også for alle de flotte tilbakemeldingene jeg får fra dere kunder. Jeg blir så rørt, og så glad. Det at dere er så fornøyde med produktene, og kundeservicen, det betyr så enormt mye. Det sier meg at det jeg har gjort til nå er riktig, og jeg vet at det er disse fokusene jeg også skal ha fremover.

Jeg føler at en nettbutikk er midt i blinken for meg, og klær, det er jo utvilsomt min store lidenskap. Jeg føler jeg har kompetansen som trengs. Jeg føler jeg har kunnskap om både passform, og farger, og jeg har et stort ønske om å kunne hjelpe de som trenger hjelp, og jeg har et stort ønske om å kunne tilby flotte klær til flotte kvinner.

Et halvt år har gått, og jeg er så utrolig takknemlig. Nå skal jeg jobbe målrettet for å vokse enda mer. Jeg vet at det er plass til meg der jeg ønsker å være, og jeg føler selv at jeg er en viktig aktør på markedet. Jeg gleder meg så til å ta fatt på de neste 6 månedene, og lengre enn det 🙂

Nå har jeg nettopp fått inn første sending av sommervarer i nettbutikken. Sjekk gjerne ut alle de flotte plaggene jeg har tatt inn. Trykk på produkter, og så ” summer.” https://enstorrelseforstor.no/

Denne helgen har prinsene mine vært her. Det er alltid så fint og verdifullt det og kunne tilbringe tid med dem. I går var vi 6 timer i Dyreparken i flott sol. Fantastiske timer og opplevelser. Vi fikk også tatt toget i Hakkebakkeskogen for første gang – Dyreparken kan virkelig opplevelser. Klatremusturen var flott for både små og store. Utrolig flott og bli tatt med inn i Egners Hakkebakkeskogverden. Jeg kjenner i lymfebeina at det ble mange timer på beina i går, men det er så verdt det, uten tvil. I dag skal prinsene hjem til Arendal, og da blir det nok god stolen på meg i kveld. Ei helg med masse aktivitet, masse moro og kos,det kjennes, og man merker at man ikke er 20 lengre 🙂

Nyt søndagen!

 

2 kommentarer
    1. “En god og personlig kundeservice” ja det er sikkert og visst at vi får!
      Du måler plagg og veileder, og vi får så mye støtte og hjelp, at jeg blir helt stum.
      Så har du en veldig god smak, må jeg få lov til å si.
      Du har mye lekkert i din nettbutikk.
      Jeg går allerede og gleder meg til høst og vinter, for hva kommer da?
      Men først får vi vel glede oss med vår og sommer.
      TAKK for at du finnes, og LYKKE TIL fremover.

      1. Kjære Eva. Tusen takk! Tusen takk for varme og fine ord. Jeg er så takknemlig for at du er kunde i nettbutikken min, og så glad for at klærne jeg tar ut faller i smak. Jeg føler at jeg har truffet veldig bra, og så lærer man hele tiden hva kunder ønsker, og hva kunder kjøper. Det er så spennende å få lov til å drive med dette. Det å få selge flotte klær til flotte kvinner, det å få formfulle kvinner til å føle seg så flotte som de er, det og kunne hjelpe og noen ganger veilede, det er jeg så takknemlig for. Jeg brenner så for at formfulle kvinner skal få skinne, finne en passform som de kler og føler seg vel i. Det er en flott vår og sommer når det kommer til klær i nettbutikken. Jeg har også tatt ut høst og vinterklær, og det er bare å glede seg 🙂 Takk for at du heier på meg, og handler hos meg – det betyr sååå mye. Stor klem fra Heidi

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg