Et lite lys i mørket

Mange sliter med den tiden vi er inne i nå. Disse mørkere dagene hvor man ser sola langt mindre enn ellers i året. Mange sliter med høst og vinter depresjon, og takler dårlig når dagene er mørke, og ofte grå. Der er heldigvis ikke jeg. Jeg har aldri latt været påvirke meg. Om ikke jeg elsker å gå ut når regnet bøtter ned, så gjør det likevel ikke noe med humøret mitt, og dagsformen min. Jeg synes høsten er flott. Det er verre med vinteren. Vinteren kan være fin den om vi får en snøfri vinter, men vinteren kan fort irritere meg når jeg ser at det hvite legger seg i cm på cm, men selv om jeg kan bli veldig irritert, så varer det ikke lenge, og jeg går ikke inn i en depresjon selv om det føles sånn et lite øyeblikk.

Visst vi går litt tilbake i tid, så bar også klærne preg av høst og vinter. Høst og vinter så skulle vi kle oss i mørke farger. Det var sort, det var brunt, grått og marine. Etter hvert så kom det heldigvis litt høstfarger inn, så da fikk vi bla oker, vi fikk grønt, burgunder, og mørk lilla. Det er herlig at det endret seg, for det og kunne bruke litt farger når vi har mørkere dager, det betyr mye for mange. Farger gjør en glad. Smilet kommer lettere frem, og man føler seg lettere til sinns. Derfor er det godt at vi også på denne tiden får farger fra produsentene. Fortsatt er det mye mørke farger, men nå har vi en mye større mulighet til å velge farger om man ønsker det.

Det nærmer seg julebord, jul og nyttår, og jeg skal vise litt klær fremover som man kan skinne i. I dag skal jeg vise litt begge deler. Hverdagsklær, men også klær man kan bruke når man skal pynte seg litt ekstra. Her er det mye farger på klærne, og dette er klær som jeg blir glad av å se på, og glad av å ha på meg.

Jeg vil først vise dere en utrolig flott tunika. Dette er en skjorte tunika, altså har den knapper helt ned. Tunikaen heter Molly, og den får man både med rødt print, og blått print. Tunikaen har en god lengde, og en god passform. Og printet, det er så utrolig fint. Tunikaen er fra GozzipGozzip er romslig i størrelsen, så her kan man ofte gå ned en størrelse i forhold til hva man vanligvis bruker. På bildene så har jeg på meg str. M. Du finner Molly her https://enstorrelseforstor.no/products/skjortetunika-molly-rod

Rød er jo julens farge. Jeg bruker mye rødt i julepynten min, men rødt er også en utrolig fin farge å ha på klærne synes jeg. I Studio sin vinter og julekolleksjon, så finner vi Emilie skjorten i en nydelig rødfarge. Den er jo så fin å bruke til ei pen, sort bukse til jul. Utrolig god å ha på seg. Jeg bruker str. LEmilie skjortene. Vanligvis bruker jeg M, men i disse, så velger jeg å gå opp en størrelse fordi jeg føler de blir noe for trange spesielt over brystet i str. M. Fantastisk fin! Du finner Emilie her:https://enstorrelseforstor.no/products/skjorte-emilie-rod

En annen lekker tunika som man veldig fint kan bruke både på julebord, og i julen, det er Birgitte. Utrolig lekkert mønster, og flotte farger. I denne så har jeg str. L. Visst du drar litt over brystet, så ville jeg kanskje ha gått opp en størrelse. Denne er flott sammen med en leggings, eller en strømpebukse : https://enstorrelseforstor.no/products/tunika-birgitte

 

I samme mønster og farger som Birgitte, så kan du også få kjole. Utrolig fin! Kjolen heter Ida. Den har de samme klare fargene som tunikaen, men noe skjedde med fargene da vi tok bildene : https://enstorrelseforstor.no/products/kjole-ida eller om du ønsker en blusemodell, så kan man også få det. Blusen heter Majbritt : https://enstorrelseforstor.no/products/bluse-majbritt

Så må vi glitre litt disse dagene som kommer fremover. Jeg har vist denne i en video på nettbutikkens Facebook side. Dette er en kjoleskjorte, altså kan man velge om man vil bruke den som en kjole, eller som en åpen skjorte med en fin topp inni. Denne heter Margot Shirtdress. Jeg har på meg str. M, og disse er fra Gozzip, så de er romslige i størrelsen. Jeg har på meg sort med sølvskimmer, og den finnes også i sort med gullskimmer : https://enstorrelseforstor.no/products/kjole-margot-solv 

Til alle julens festligheter, så trenger vi jo også strømpebukse. Jeg selger de beste strømpebuksene i nettbutikken min. Jeg kan ikke få skrytt nok av de. De er super stretchy, og passer alle bein og kropper. De er høye i livet, og helt deilige å ha på seg. Jeg begynner å gå tom for sorte strømpebukser, men har litt igjen i 4 og 5 XL. Jeg får inn igjen de andre størrelsene i løpet av kort tid, så vil du sikre deg ei i fra str. XL til 5 XL, så send meg en mail for forhåndsbestilling på : [email protected]

Men..jeg har ei lekker strømpebukse med mønster i alle størrelser. Den er SÅ lekker! https://enstorrelseforstor.no/products/strompebukse-90-denier-curvy-super-stretch-blomstermonster 

I dag blir det en rolig søndag her i Kristiansand. det føler jeg skal bli utrolig godt. Nyt dagen alle flotte lesere!

Og en stor takk til moren min som har tatt alle bildene 🙂

3 kommentarer
    1. utrolig mange flotte plagg med mye farge og fine mønster 😊 og ikke minst modellen og fotografen ❤️ ha en fortsatt fin og rolig søndag og kos dere masse 😊

      1. Takk, Janne! Det var veldig hyggelig å høre. Er veldig stolt av både nettbutikken, og utvalget 🙂 Fotografen gjør en veldig bra jobb synes jeg. Ha en nydelig søndag og hils dine!

    2. Du er definitivt ei dame som kler rødt 😃.
      Kjempefin er du. Og nydelige plagg!

      Har tittet innom butikken din, og mye flott har du.

      God helg ønskes deg 😃🌹

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg