Endelig!!

Det er en fantastisk følelse å finne noe man her lett etter lenge!

Jeg vet at ting jeg jubler for er en selvfølge for mange, men det å være en størrelse for stor, det har utvilsomt sine utfordringer. For meg er det spesielt bukser og sko som er utfordrende. Tømmerstokker gjør bukser umulig, og kvinner skal liksom ikke ha store føtter virker det som, for det finnes jo omtrent ikke butikker som selger sko i store størrelser til oss kvinner…og jeg er ikke alene om å være kvinne med store føtter.

Jeg liker å være kvinne. Jeg liker å pynte meg, og jeg liker å være velstelt. Jeg liker å kle meg pent, og jeg liker å være feminin. I tillegg til bukser og sko, så vil jeg også ha lekkert og sexy undertøy og jeg vil ha nattøy som jeg føler meg flott i. Jeg vil ha undertøy som sitter som det skal, som jeg føler meg vel i uten at det buler både her og der. Det skal være fint og lekkert – jeg vil føle meg velstelt fra innerst til ytterst.

Nattøy, det har også vært en utfordring. Jeg liker nattkjoler best, og jeg liker lange nattkjoler aller best. Morgenkåper, det bruker jeg også endel, men…er man en størrelse for stor, så er det ikke mye fint nattøy å finne. Selv om man ” bare ” skal sove i det, så vil jeg likevel at det jeg tar på for meg natta skal være pent. Mye av det man finner i store størrelser, det er nattkjoler som ser ut som om de er fra bestemors tid. Jeg husker godt hvordan bestemors nattkjoler så ut, og de er ganske like mange av de man får tak i nå i dag : Lange og kjedelige, gjerne med litt blomster, eller mønster. Det er ikke ofte man sier ” wow ” når men ser nattøy i plussize. Man kan finne noen flotte babydolls, men her snakker jeg om nattkjoler med god lengde, og som også er gode i størrelsen. Nattkjoler som jeg kan åpne døren i om det plutselig ringer på, og jeg ikke helt har startet dagen ennå. Nattøy som jeg kan gå rundt i og samtidig føle meg fin i. I mitt klesskap finner man tre nattkjoler, begge veldig kjedelige, og enkle. Gode å sove i, men ikke så mye mer enn det. Litt sånn bestemor style egentlig.

Jeg har lett lenge etter stilig nattøy. Nattøy som er så fint at man ikke føler det er nattøy. Gjerne nattøy med farger, og ikke minst, så må det ha god lengde. Passformen bør også være god, for nattøy skal ikke klistre seg inntil kroppen. Jeg vet at mange av dere som leser bloggen min også leter etter det samme som meg, for jeg får en del spørsmål om jeg vet hvor man kan finne dette fine nattøyet. Frem til nå så har jeg ikke kunnet hjelpe. Jeg bestiller mine nattkjoler på nett, og de er liksom ikke så mye å rope hurra for. De gjør det de skal, og de er gode, men de er gørr kjedelige.

Men tilbake til gleden. Tilbake til den fantastiske følelsen man kjenner på når man finner dette man har leitet etter lenge. Jeg har funnet nattøy som er både lekkert, har god lengde, god passform og som jeg føler meg fantastisk fin i! Dette er nattøy som jeg kan åpne døren i dersom det plutselig ringer på. Jeg kan jo gå til postkassen i nattkjolen 🙂

Barbro som driver Nais i Lyngdal har savnet det samme som meg. Dette fine nattøyet. Barbro er jo stadig på messer, og ser utallige kolleksjoner, men nattøyet, det har hun savnet. Dette nevnte hun i en samtale med Angel Circle. Angel Circle er dansk, og dere som besøker stormotebutikker, dere kjenner til Angel Circle. Angel Circle er kjent for sine flotte, fargerike klær for oss med kvinnelige former. Man blir så utrolig glad av å se slike fargerike klær i butikkene, og enda gladere av å gå i slike flotte klær. Jeg har stor sans for Angel Circle, og har en del av deres tunikaer i garderobeskapet mitt.

Angel Circle og Nais har nå lagd sin egen, lille kolleksjon med nattøy. Dette er nattøy som kun selges hos Nais. Kolleksjonen består av nattkjole, morgenkåpe/kimono og pysjamas i helt nydelige farger! Designet er også utrolig flott! Alle nattplaggene har god vidde og god lengde. Helt perfekt for meg! På bildene på bloggen i dag, så ser du kolleksjonen av nattøy. Er det ikke flott? Nattkjole, morgenkåpe/kimono og pysjamas får du i tre nydelige farger : Turkis, rosa og gul. Jeg stod lenge før jeg bestemte meg for farge. Rosa er jo absolutt en av mine favoritter, men det ble turkis. Følte fargen kledde meg innmari godt, og jeg er veldig fornøyd med valget. Alle fargene er så lekre.

 

Jeg er utrolig fornøyd med ny nattkjole og ny morgenkåpe. Romslige og gode plagg, og jeg føler meg jo faktisk veldig fin i lekre farger og nydelig design. Endelig noe flott nattøy i store størrelser.

Nais er som nevnt den eneste butikken som har dette nattøyet. Om du ikke bor i nærheten av Lyngdal, så sender Barbro varer. Nattkjolen og pysjen kommer i flere størrelser, morgenkåpen kommer i to. Jeg valgte den største, og den er såå romslig og god 🙂 Jeg vet at det er flere enn meg som har ønsket seg virkelig flott nattøy, så nå er det bare å benytte seg av muligheten. Dersom du ikke kommer deg innom Nais, så ta kontakt med Barbro enten ved å ringe til butikken, eller ved å sende henne ei melding på FB. Du finner Nais her : https://www.facebook.com/naisbutikken/

Om du vil se mer av det lekre tøyet til Angel Circle, så kan du se mer her : https://www.facebook.com/AngelCircleFashion/?epa=SEARCH_BOX

14 kommentarer
    1. Hadde du ikke skrevet at det var nattøy så hadde jeg trodd det var sommerkjole med kimono!! Lekkert. 😊

    2. Wow så fint men jeg trodde det var kjole 😂😂 helt topp at de lager noe fint også i store størrelser, ikke at jeg bruker nattkjole da, jeg sover i « Evas drakt» men morgenkåpen hadde absolutt vært noe 😀😀

    3. Jeg trodde også det var et kjempefint sommerantrekk 😂 Så flotte ‘nattklær’, tenk om slike nattklær kunne bli vanlig å få kjøpt!

      1. Det er det som er så fint med dette nattøyet. Man ser ikke at det er nattøy, og det er jo helt genialt 🙂 Jeg har ikke tenkt å sove med både nattkjole og morgenkåpe om natta hehe. Det holder med nattkjolen 🙂

    4. Første gang jeg så det hos Nais trodde jeg det var sommerantrekk.
      Bruker nattskjorte når jeg sover. Nattkjole er jo bare i veien og ruller seg oppover så urolig som jeg ligger. Fine farger💜💙

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg