En vår og en sommer

Reklame | Alexis Mote

Jeg er nok ikke alene om å ha lengtet til den gode, trygge og ordinære hverdagen. A4 livet. Rutinene. De trygge rammene. Friheten til å lage dagene slik man selv ønsker. Friheten til å gjøre det man vil når man vil. Besøke de man vil. Plutselig ble hverdagen helt annerledes. Vi kjente på en usikkerhet. Vi hadde så mange spørsmål som vi ønsket svar på. Ingen kunne gi svarene man ønsket, men vi visste at det var en dugnad alle må delta i. Vi måtte gjøre slik myndighetene sa, og vi måtte stole på at dette var det som skulle til for å få tilbake den hverdagen vi alle lengtet etter. Vi mistet ikke håpet, og vi mistet ikke troen på at hverdagen ville komme tilbake. Vi vil igjen nyte dagene slik vi gjorde. Vi vil igjen sitte på trappa og nyte morgensolen, og vite at man kan fylle dagen med akkurat det man vil.

Samfunnet åpnes mer og mer. Det føles godt å kunne treffe flere mennesker, være sammen med flere, gjøre mer. Samtidig så kjenner jeg veldig på at jeg håper at man fortsatt holder igjen på noe som feks grensene. Det er ingen krise om man ikke kan reise til Spania i sommer, eller Hellas, eller andre land utenfor Norden. Det er forhåpentligvis snakk om en sommer, og denne sommeren går det helt fint at vi tilbringer i eget land. Vi har så mange flotte muligheter i eget land, og man trenger heller ikke reise langt for å få flotte opplevelser. Jeg blir noe skeptisk når Sørlandssenteret en fredag formiddag er så fullt at ikke en parkeringsplass er å oppdrive. Har vi glemt noe?

Butikkene har åpnet igjen, og det har vært veldig tøffe tak for veldig mange, også for stormotebutikkene. Jeg håper vi alle gjør vårt for å støtte opp om også disse butikkene. De er så viktige for oss. Nå er jo også våren her, og snart sommeren, og det er kanskje på tide å fylle opp garderoben med nye plagg. Det har jeg gjort, og jeg har tenkt å vise noen av de i dag. Klær betyr masse for meg. Det å føle meg vel, det å føle meg fin, det er viktig. Det å kunne kle på seg plagg som får en til å smile, og kjenne på den gode følelsen, det er viktig for meg.

I dag vil jeg bla vise to flotte sommertopper. Toppene er fra DNY, og er kjøpt hos Alexis Mote. Disse toppene sier Sommer med stor S. Toppen er oversized, så dette er en topp som skal være romslig. Jeg var veldig spent på om jeg ville være fortrolig med en oversized topp. Jeg er nok alltid redd for å føle meg mye større enn jeg er. Her ble jeg positivt overrasket. Denne toppen likte jeg veldig godt! En perfekt overdel til sommeren. Luftig og lett med gode armer. I og med at toppen er oversized, så satset jeg på str. 42/48, og det var det riktige valget. Fortsatt romslig, men hadde jeg valgt størrelsen større, så hadde jeg nok hatt teltfølelsen. Det hadde blitt for stort, så her må man kjenne på hva man liker. Denne flotte toppen er i flere farger. Jeg valgte rosa, og grønn, to utrolig flotte farger som jeg likte utrolig godt. Overdelen kan man også få i gult. Disse toppene har også en veldig god pris. Du finner den grønne her : https://www.alexismote.no/products/4824558-dny-bluse-shira-gronn?_pos=2&_sid=d8916a007&_ss=r

og den rosa finner du her : https://www.alexismote.no/products/4824556-dny-bluse-shira-rosa?_pos=3&_sid=d8916a007&_ss=r

Tidligere har jeg blogget om noen fantastiske lintopper fra DNY. Vel, jeg sier topper, men i nettbutikken til Alexis, så heter de kjoler…men jeg bruker de som tunika. De er så utrolig gode å ha på, og fargene er flotte. Jeg bor nærmest i de til tider. I går hadde jeg på meg den grå til en tøff bomberjakke. Nå har Alexis fått inn nye fra DNY. Denne gangen ikke ensfarget, men med blomster. Fortsatt heter de kjole, men til meg som er 178 høy, så er de fine som tunika. Linkjolen heter Dana, og finnes i denne blå som jeg viser, og den finnes også i grønn. Lekre! Og så utrolig gode å ha på seg. Jeg kjøpte denne i 50/52. Jeg er ikke superglad i å stryke, men det gjør meg ikke noe å stryke disse, spesielt fordi jeg har en kjekk liten steamer, og da er det jo bare moro. Har du ikke steamer, så bør det stå på ønskelisten din. Den lekre linkjolen fra DNY, den finner du her : https://www.alexismote.no/collections/dny/products/4846085-dny-linkjole-dana-bla 

Til den blå toppen, så har jeg på bildet brukt den røde skinnjakken fra NO.1 BY OX. Skinnjakkene fra danske NO.1 BY OX er fantastiske! Utrolig god passform, og så gode å ha på seg. Man har sikkert ulike erfaringer med skinnjakker. Dette er de beste skinnjakkene jeg har hatt! Du finner den røde skinnjakken her : https://www.alexismote.no/collections/no-1-by-ox/products/4571210

Som dere vet, så elsker jeg smykker. Jeg bytter på å bruke korte og lange smykker. Alt kommer an på hva som passer best til antrekket, og spesielt da overdelen. I dag må du sjekke ut det flotte smykket jeg har på meg til den rosa overdelen. Er ikke det lekkert? Smykket er fra Boheme, og i tillegg til å designe mye stilige klær, så designer også Boheme endel stilige smykker, bla det jeg viser i dag. Et smykke gjør mye med et antrekk, og dette smykket kjøpt hos Alexis Mote, det kommer jeg til å bruke mye.

Husk at alle klær jeg blogger om fra Alexis Mote, deriblant dagens klær, de får du 10% på dersom du bruker koden HEIDIROS. Du finner alle klærne jeg har blogget om her : https://www.alexismote.no/collections/heidi-rosander

 

Ha en nydelig lørdag kjære leser.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg