En smugtitt kun for deg

Reklame | Studio og Gozzip

Høsten er rett rundt svingen, og du og jeg, vi skal snart bytte ut sommerplagg med høstplagg. Jeg tenkte faktisk at jeg skulle prøve å få litt mer system i akkurat dette. Nå henger nok klærne litt hulter til bulter, så jeg tenkte at det hadde vært fint om jeg nå hang sommerklærne i et skap for seg selv. På gjesterommet har jeg en skyvedørsgarderobe hvor de absolutt kan henge, og systemer, det er aldri feil.

Mens vi forbereder oss for litt kaldere dager, så tenker klesprodusenter, og selgere vår og sommer. Butikkene har for lengst kjøpt inn høst og vinterklær, og kanskje en liten julekolleksjon. Nå skal hodet stilles om for å handle inn klær til neste vår og sommer. Så butikkene, de ligger naturlig nok et godt stykke foran årstiden vi er i, og sånn må det jo være.

Dere som følger bloggen min vet at jeg er veldig glad i merkene Studio og Gozzip. Begge produsentene setter passform i høysete, og jeg synes de er utrolig flinke med både farger, og design. De er også flinke med disse detaljene som betyr så mye på et plagg.

For to uker siden, så fikk jeg være med til Siljes lille butikk i Søgne hvor Tabita Tokehøj skulle vise vårkolleksjonene til både Studio og Gozzip. Wow sier jeg bare. For noen kolleksjoner! Begge kolleksjonene inneholdt så mange rålekre plagg! Kjoler, tunikaer, topper, bukser, skjortebluser, cardigans,  litt jakker med mer.  Og fargene, de var så flotte! Her var det cerise, orange, lime, flaskegrønn, støv rosa og lilla. Her var det blomster, litt striper, og også noen plagg med små prikker. Selvsagt har de heller ikke glemt dere som ønsker det ensfarget, men jeg håper jo at mange som er der kanskje våger å velge en ensfarget bukse, og en overdel som er litt spenstigere. Det bugnet virkelig av flotte plagg. Jeg satt der og ville ha omtrent alt som ble vist. Det er lenge siden jeg har sett så flotte kolleksjoner som de Tabita viste nå.For de av dere som bor i Kristiansandsområdet, og ikke har besøkt Siljes lille butikk, så er butikken absolutt verdt et besøk. De selger klær til alle kvinner fra str. 36 til str. 56. Her selges bla Studio, Gozzip og Pont Neuf.

Ei av jakkene som jeg falt helt pladask for, det var en softshelljakke fra Studio. Softshell i seg selv behøver ikke være så spennende, men designet, wow sier jeg bare! Blomstrete, og i de fineste farger. Jeg gleder meg så til denne kommer, selv om det er noen måneder til. Hadde jeg hatt butikk, så hadde jeg garantert tatt inn den, og fått det til å bli en favoritt. Jeg håper jeg ser mange av dere i den blomstrete jakken når vårvarene 2022 kommer inn.

Det komme rogså inn en lang, og utrolig tøff jakke i fiskebeinsmønster fra Gozzip. Høres det kjedelig ut? Da må du se den live, og prøve den på. Jakken er råtøff!

Ellers kommer det en del lange skjortebluser i stilige farger og print. Jeg er blitt veldig glad i lange skjortebluser. Jeg går da med skjorteblusene åpne stort sett, og så med en ensfarget topp inni. Blomsterprint kommer det mye av neste vår. Utrolig mye flotte overdeler og kjoler med blomsterprint. Men det kommer også inn mange andre tøffe print som jeg er sikker på at mange vil like.

Vester er i skuddet nå, og det kommer også vester til våren. Råtøff marineblå vest med blomsterprint feks. Denne måtte jeg prøve på, for blomsterprint på vest, det er jeg ikke vant til. Når den kom på, så var jeg solgt. Så utrolig fin! Jeg vil også trekke frem en annen jakke som jeg tror vil bli en favoritt blant mange, nemlig denne korte jakken i cerise. Synes du den er fin på bildet, ja, da skal du vente til den kommer i butikken. Det kommer tøffe fleecejakker, det kommer tynnere jakker – alle i flotte farger.

Jeg elsker cerise, lilla og orange. Til våren kommer det masse flotte klær i både cerise og orange. Lime er også en nydelig farge som det også kommer en del av.

I dag får du en smugtitt på våren 2022, og håper du er like begeistret som meg. Fremover er det høst, vinter og jul som gjelder, og som etter hvert kommer inn i butikkene. Mye høst er på plass, men det kommer mer både av høst og vintervarer. En del produsenter har også en egen julekolleksjon.

Nyt klærne, og smugtitten. Jeg skal i dag ha den yngste prinsen min, Alfred på overnatting. Det ser jeg veldig frem til. I dag er det han som skal stå i fokus når han er på besøk hos mommo.

Vi blogges i morgen!

9 kommentarer
          1. Det kan jeg sjekke, men akkurat disse varene, det er vår 2022, så de kommer ikke før i jan/feb. Så er det litt ulikt hvilke varer de forskjellige butikkene tar inn, men av nettbutikker som ofte tar inn Gozzip og Studio, så vet jeg Unik, Celli og Alexis. Gerds har vel også en del av disse merkene.

    1. Mye fint, unntatt blomstrete antrekk med knallfarger, meget stygt🙂 men bra vi har forskjellige smak🙂

      1. Ja, det er som du sier, det er godt vi har ulik smak. Jeg likte ikke blomster om man går noen år tilbake i tid. Nå synes jeg blomsterprint er utrolig fint 🙂 Blomsterprint i fine,klare farger, det liker jeg godt 🙂 Heldigvis blir det også mye fint for dere som ikke liker blomster 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg