En pakke fra Danmark

Reklame | No.1 BY OX, Alexis Mote, Celli og Nais

Jeg synes alltid det er spennende å oppdage nye produsenter innen stormote. NO.1 BY OX er spennende! Endelig skal Norge få bli bedre kjent med det danske merket. Nå har de fått egen agent i Norge, og dermed får flere muligheten til å bli kjent med de lekre klærne.

Det var ganske tilfeldig at jeg kom over NO.1 BY OX. Jeg satt og tittet på forskjellige nettsider som selger stormote, slik jeg ofte gjør, og en av de nettsidene hvor jeg er en del innom, det er nettbutikken til danske Lis G. Lis G har en flott butikk i Kolding som jeg alltid besøker når jeg er så langt nede i Danmark, og samtidig har de også en flott nettbutikk. Mens jeg satt og kikket, så lyste det plutselig mot meg en helt fantastisk gul skinnjakke! Den var så lekker, så den måtte jeg kikke litt nærmere på. Jeg elsker farger, og jeg elsker jakker, og når det attpåtil er skinnjakke, da var jeg solgt. Dette var vel en av de flotteste skinnjakkene jeg hadde sett. Merket på jakken var NO.1 BY OX.

NO.1 BY OX ønsker at klærne skal følge kurvene våre, og ikke omvendt. De ønsker at klærne skal fremheve kroppens naturlige skjønnhet. De ønsker å være spenstige uansett om det er hverdag, eller fest, og det synes jeg virkelig de klarer. Jeg gleder meg stort til at jeg fremover nå skal vise dere endel av den flotte vår og sommerkolleksjonen til NO.1 BY OX. 

Jeg gleder meg stort til at man kan få kjøpt Anettes flotte klær i Norge, og jeg vet at mange av dere som leser bloggen vil elske disse klærne like mye som meg. Design, passform og pris er viktige ting, og NO.1 BY OX er god på alle disse punktene. Man blir glad av å se klærne, og man føler seg enda gladere når man har klærne på. Det er moro med nye klesmerker, og jeg tenker det er viktig at butikkene også tenker nytt, spesielt når klær er gode på det vi kunder virkelig ønsker oss.

I går kom postmannen med pakke på døren min. Pakker er alltid spennende, og spesielt når det kommer pakker fra Danmark. Pakker fra Danmark inneholder alltid spennende klær. Min kjære mor rister bare på hodet hver gang postmannen ringer på døren min, for når postmannen kommer på døren, da er det nye klær på gang. Jeg blir som en unge hver gang jeg får pakker fra Danmark. Da kan jeg ikke få åpnet de fort nok. Noe over snittet glad i klær kanskje, men klær er jo så moro!!

Pakken fra Danmark, den inneholdt en helt nydelig cardigan! Det er faktisk lenge siden jeg har hatt en slik cardigan før. Ikke vet jeg hvorfor, for jeg er innmari glad i denne type cardigan. Jeg husker da datteren min var liten, så bodde jeg i slike, og jeg har tatt vare på en lyseblå en som jeg bodde i da jeg var på det aller største.

Cardiganen fra NO.1 BY OX hadde den lekreste fargen! Fargen heter ” Mandarin Orange.” Lekker orange farge!! Ikke bare var fargen lekker, men cardiganen var helt nydelig å ha på seg. Så fantastisk myk og god, og med en utrolig fin passform. Når jeg tok på meg denne, så fikk jeg den gode følelsen som man skal få når man har på seg klær som sitter som de skal. Jeg har sagt det før, og kommer sikkert til å si det mange ganger til, passform er alfa og omega. Har ikke plagg den gode passformen til din kropp, så får du heller ikke den gode følelsen når det gjelder klær. Det å gå å kjenne på at klær ikke sitter som de burde, det er en følelse som fort kan ødelegge mye.

En cardigan som denne kan man bruke som den er, men jeg kommer nok til å bruke den mest over topper og tunikaer. Jeg har mange plagg som jeg gjerne kan ha en cardigan over. Det er fint å ha over kjoler også.

Jeg elsker farger, og nå som våren nærmer seg, så må vi fylle på med farger i garderoben. Jeg får mange flotte tilbakemeldinger fra dere som leser bloggen om at jeg inspirerer veldig når det kommer til å bruke farger, og det gleder virkelig hjertet mitt. Flere burde våge å bruke litt farger. Alle plagg trenger ikke være fargerike, men brekk litt av med farger. Om du har sort bukse, og sort topp, bruk da en farge på jakken, eller om du har ei sort bukse, bruk da en topp med farge. Farger gjør så utrolig mye. Jeg blir glad av farger, og jeg føler meg vel i farger. Jeg føler farger gjør noe med hele meg. At jeg skinner mer, og smiler mer. Og som sagt, man trenger ikke se ut som et fargekart. Begynn forsiktig. Jeg er jo heller aldri et fargekart, men jeg brekker av med farger.

Cardiganen fra NO.1 BY OX er virkelig en cardigan å anbefale. Det er også et plagg man kan bruke til så mye. I tillegg til den lekre orange fargen jeg har kjøpt, så finnes den også sitrongul, i lyseblått og i sort. Kjøper du den sorte, så må du huske å bruke en topp med farge under 🙂


NO.1 BY OX har også lange modeller som er veldig fine. Jeg har bestilt en som jeg gleder meg til å få.

Så må dere ikke glemme skinnjakkene. NO.1 BY OX er utrolig gode på skinnjakker. De har både korte, og lange modeller. Skinnjakkene sitter utrolig fint på. Lekre farger, men også de kJeg har en av skinnjakkene i lang modell som jeg viser på bloggen i dag. Veldig klassisk, og veldig fin. Jeg har str. 50 også i den lange modellen, og selv om jeg som regel ikke knepper jakker, så sitter den fint også om jeg skulle ønske å kneppe den. Det er viktig for meg når jeg kjøper jakker, at jeg skal kunne kneppe de. De lange skinnjakkene har også en veldig god passform, de er veldig gode å ha på seg, og de er utrolig fine. Den modellen jeg har, den har også hette, og det er en detalj som jeg liker veldig godt.

Du finner NO.1 BY OX hos bla Alexis Mote, Celli og Nais.

 

Vi blogges i morgen! Og i morgen skal jeg blogge om noe mange etterlyser.

2 kommentarer
    1. Så flott den jakka var!!! Har faktisk vært på jakt etter en cardigan i dag , men fant bare med v-hals som jeg ikke ville ha. Kanskje jeg må bestille. Hvordan er størrelsene i dette merket? Må man betale toll når man bestiller fra Danmark? Hva heter nettsiden du bestiller fra? Anne Lise

      1. Hei Anne Lise! Cardiganen er sååå nydelig! Størrelsene er ganske ” vanlige.” Jeg bruker str. L i denne, som da er en 50/52. NO.1 BY OX har nettbutikk, men om det er denne orange du har lyst til å bestille, så kan du bestille den på Alexis Mote. De har denne cardiganen. Dersom du bestiller, og bruker koden ” HEIDIROS ” så får du 10% på kjøpet. På siden til Alexis, så kan du gå til kategorien ” Annet.” Der vil du se en kategori som heter ” En størrelse for stor – Heidi Rosander blogg.” Der vil du også kunne se alle plaggene jeg har blogget om fra Alexis 🙂 Bare å bestille, du vil bli så fornøyd, og fargen vil jo være lekker til deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg