En ny smell

Klær gjør meg glad. Farger gjør meg glad. Stilige design gjør meg glad. Og nå, nå har jeg fått ei ny jakke som gjør meg super glad. Flotte farger. Flott design og så utrolig god å ha på seg.

Dere som følger bloggen min vet at jeg elsker jakker. Både ytterjakker, og innejakker. Jeg går stadig på en jakkesmell, men angrer aldri, og sliter aldri med dårlig samvittighet. Når jeg åpner skyvedørsgarderoben i entreen, så ville man nok normalt ha trodd at det bor en stor familie her, så mange ytterjakker har jeg. Og det er bare noen av mange. På gjesterommet henger flere ytterjakker. Innejakker har jeg nok nesten like mange av når jeg også regner med dressjakkene mine.

Ei ny jakke har fått plass i garderoben min. Den er så fin! Jakken var fin på bildet i nettbutikken, og enda finere var den da jeg pakket den ut. Så utrolig flott blomstermotiv, og motivet gjør iallefall meg i godt humør. Fargene er vårlige og fine, og så er det detaljer som feks glitterkant nede på armene, i halsen og nederst på jakken. Også lommene har en liten glitterkant. Små detaljer som gjør mye på jakken.

Jakken er en bomberjakke. Jeg er sååå glad i bomberjakker! De er så fine å ha over en tunika, eller en topp. Man kan ha slike jakker over det meste. De passer til så mye. Den nye bomberjakken er fra ZOEY. ZOEY er et merke jeg ikke har så veldig god kjennskap til, men dette var et veldig hyggelig bekjentskap. Bomberjakken er i lys rosa med nydelig blomsterprint. I denne jakken har jeg str. 50/52. Jeg går jo som regel med jakker åpne. Jeg lukker de sjeldent, men bomberjakken er like fin om man går med den lukket.

 

Bomberjakken finner du i nettbutikken til ALEXIS MOTE. Akkurat nå får du også 30% på alle varer i nettbutikken til ALEXIS. Det betyr igjen at du kan gjøre et veldig godt kjøp på bla denne jakken. Du finner jakken her : https://www.alexismote.no/collections/zoey/products/4777673

Vi er inne i en utfordrende tid.Vi trenger å ha noe å glede oss over, og noe å glede oss til. Det å forberede at det kommer en ny vår, og en ny sommer, det er en fin ting tenker jeg. I tillegg så er den brutale virkeligheten at mange butikker nok ikke vil klare de utfordringene som de nå står overfor. For å hjelpe butikkene gjennom dette, så er det viktig at vi hjelper de ved å bruke de. Vi har flotte stormotebutikker som vi også ønsker å ha når denne utfordrende tiden er over. Da er det viktig at vi bruker de.

Vi stråler mer når vi bruker farger, og mønster. De fleste ” gjemmer ” seg bort i det sorte, men jeg kjøper gjerne klær som skiller seg litt ut dersom fargene, og passformen stemmer. Det gjør jeg ikke fordi jeg vil skille meg ut, og fordi jeg vil vise verden at her kommer jeg, men jeg elsker farger! Rosa, lilla, korall. Turkis er flott, orange er flott, det samme er lyseblått. Grønt kan være fint. Nå også gult. Jeg elsker mønster, og tøffe design. Ja til farger! Ja til mønster og tøffe design! Ja til å stråle!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg