En deilig lidenskap

Klær er spennende, og klær er moro. For noen så er klær bare noe man må ha, mens for andre, som meg feks, så er klær både en lidenskap og en stor glede. Jeg bare elsker klær, og så lenge jeg har full kontroll, og ikke får besøk av Luksusfellen, så har jeg verdens beste samvittighet for å bruke penger på klær.

Det er vår og snart sommer, og butikkene bugner av flotte klær. Masse flotte farger, og flotte modeller. Jeg har lyst til å vise dere litt av det som er i butikkene på bloggen i dag. I dag skal jeg også vise dere litt klær fra Adia og Aprico. Jeg synes at spesielt Adia har mye spennende klær i sine kolleksjoner.

Det første plagget jeg har lyst til å vise, det er fra Adia. Det er nok i utgangspunktet en kjole, men jeg kommer ikke til å bruke den som kjole. Jeg bruker den som lang skjorte, da den har knapper hele veien. Med en fin topp under, så synes jeg det blir veldig fint. Kjolen/skjorten, den heter Lilla. Kjolen/skjorten har lange armer, en rund hals og knappelukking hele veien ned foran. Kjolen har et super flott mønster design i lyse og glade farger. Modellen har en avslappet og god passform, og den er laget i en bløt og lekker viskosekvalitet. Modellen er laget i 100% viskose. Passformen heter ” Casual – relaxed” , og den er 110 cm lang. Inni har jeg en lekker, lang topp fra Gozzip. Gitte Panel Dress heter den. Veldig fin å bruke under når man har feks lange skjorter. Fargen er lekker! Gitte Panel Dress finnes i mange ulike, flotte farger.

Så til en utrolig flott tunika, også den fra Adia. Denne modellen er så fin synes jeg, og for meg, så har den også en perfekt armlengde. Tunikaen heter Lulla, og kommer i både hvit og gul. Jeg liker begge fargene utrolig godt. Flott tunika med ¾-lange armer, og en fin V-halsutskjæring. Modellen har masse feminine detaljer som et bredt bindebånd i nakken og både hullmønster og broderier ved armene, og på ryggen. Tunikaen har en avslappet og komfortabel passform, og den er laget i den veldig god, og bløt viskosekvalitet.

Så til litt treningsklær. Jeg elsker disse treningsjakkene fra Aprico! De er så utrolig gode å ha på seg, og så er de i tillegg veldig fine. De er så fine at for dere som liker denne type klær, så kan dere absolutt bruke disse til hverdags. Jeg bruker jakkene når jeg skal på trening. Da har jeg disse over trenings t-skjorten. Jeg er nok ikke en som bruker denne type plagg som et hverdagsplagg, men når jeg skal slappe av, eller gå en tur, så kan jeg absolutt bruke disse. Jakkene heter Ohio, og er en del av serien Aprico Sport. Man får også bukser, gensere, og topper i denne serien. Ulike farger får man også. Jakken har glidelåslukking, og den har lommer i sidene. Jakken har en  A-formet, figursydd passform, så kroppens kurver fremheves på en fin måte. Jakkene er laget en veldig god bomullskvalitet med god stretch. Sweatshirtjakkene er laget i 95% bomull og 5% elastan.

Så et par plagg fra Studio og Gozzip på slutten her i dag. To veldig flotte plagg, og veldig min smak. Som jeg har skrevet før, så er det rart hvordan smaker endrer seg i løpet av årene. Det er ikke så lenge siden jeg ikke likte mønster med blomster. Jeg gikk aldri med det, men nå, nå er jeg veldig glad i blomstermønster. Denne våren og sommeren, så er det også mye blomster på plaggene.

Den første, den har jeg vist i en kortere modell tidligere, en bluse. Dette er tunikaen, og en modell som jeg liker mye bedre pga lengden. Tunikaen heter Elly Tunic. Jeg synes dette er flotte farger sammen, og modellen, den er veldig god. Vakker tunika med blomsterprint i viskosekvalitet. A-form med en liten V-hals og knappestolpe. Brede 3/4-ermer. Små folder foran og bak for komfortabelt, men feminint utseende. Sidelommer på innsiden, og jeg er veldig glad i lommer på overdelene. Elly er fra Gozzip.

Det siste plagget jeg vil vise dere i dag, det er nok et plagg som jeg har falt veldig for, og som jeg kommer til å bruke mye. Jeg synes mønsteret er så flott. Fargene er også så flotte. Tunikaen heter Tonni, og er fra Studio. Nydelig tunika med blomsterprint i viskosekvalitet. Flatterende A-form med V-hals. 3/4 trompetarmer med tolags volang.

Jeg håper det var noen go’biter for nettopp deg på bloggen i dag. Dersom du lurer på noe omkring plaggene, så er det bare å sende meg ei melding. Dersom din butikk ikke har disse plaggene i butikken, men fører merkene, så kan det være at de viser god kundeservice, og bestiller til deg dersom plagget/plaggene er på lager.

Ha en nydelig søndag! Her i Kristiansand så skinner solen så flott, og det skal bli en nydelig dag. I dag tror jeg at jeg skal begynne å vaske huset. Alltid masse å gjøre som huseier, men jeg liker det meste av det som må gjøres. Kos deg! Så blogges vi til lørdag!

4 kommentarer
    1. Takk for moteoppvisningen 💃🕺
      Jeg likte den rosa kjolen godt og den beige treningsjakka 🏃🏻‍♀️
      Fortsatt god mai mnd 🌿🌸🌿
      I går plukket jeg en nydelig bukett liljekonvall mens gjøken galte i øst 🤩
      En perfekt kveldstur til elva.

      1. Godt du likte moteoppvisningen. Jeg liker også veldig godt den rosa kjolen, og den beige treningsjakken 🙂 Liljekonvaller mens gjøken galer, det er hverdagslykke <3 Ha ei nydelig uke!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg