Emilie altså

Jeg vet ikke om du kjenner til Emilie? Det er nok mange som heter Emilie, og personlig kjenner jeg ingen kvinner som har det navnet. Så hvorfor nevner jeg Emilie på bloggen i dag foruten at jeg synes det er et veldig fint navn? Det er rett og slett fordi Emilie er navnet på favoritt skjorta mi.

I kolleksjonene til Studio og Gozzip, så har alle plagg et navn. Jeg beundrer de som sitter og skal navngi alle plagg i kolleksjoner som er store, og som er nye 6 ganger i året. Noen klær er plagg som går igjen i alle kolleksjonene. Klær med samme navn som kommer i nye farger og mønster i de ulike kolleksjonene. Emilie er et slikt plagg.

Emilie Shirt er uten tvil blitt favorittskjorta mi. Jeg elsker å kle meg i denne, og jeg føler meg fin i den. Skjorten kommer i så mange flotte farger, og mønster. Den første Emilie shirt jeg kjøpte var orange. Deretter ble det en lilla. I årets høstkolleksjon til Studio, så kommer skjorten i flotte mønster, og den kommer også i den herlige fargen koboltblå. Den mønstrete Emilie går også i ulike blåfarger. I høstkolleksjonen, så er det også en Emilie Shirt med fjærtrykk i flotte farger. Jeg har ikke mye blått i garderoben, så det var kanskje på tide å få mer blått. Blå er jo en veldig fin farge, og jeg har ingen enkel forklaring på hvorfor jeg ikke har mer blått. Jeg har kanskje aldri sett på blå som min farge. Jeg fikk sydd en marineblå bukse for en tid tilbake, men jeg har nesten ikke brukt den. Hvorfor? Aner egentlig ikke. Det er bare uvant å bruke blått.

Tilbake til Emilie Shirt, min store favoritt. Den sitter fint på kroppen, den er utrolig god å ha på, og den er i så mange flotte farger. Skjortene er i 100% viskose. De har 7/8 armer, og en lengde som jeg synes er veldig fin. Man kan også ha skjorten åpen, og da ha en topp under, men akkurat denne skjorten, den liker jeg best å ha kneppet.

Emilie Shirt er en feminin, lang skjorte i høykvalitets viskose. De har en flatterende A-form med skjortekrage og vide 7/8-ermer. Skjortene har også en dekorativ dobbel-lags fold i ryggen og hel knappestolpe foran. I høst, så kan du bla kjøpe den i koboltblå, og med de mønstrene som jeg viser på bloggen i dag. Koboltblå er flott da visst man ikke liker mønster. Den koboltblå lyser opp når høsten nå har inntatt landet. Av de med mønster, så er det nok den med fjær som er den jeg liker aller best, men skjortene er jo de samme 🙂

Jeg har også lyst til å vise den flotteste jakken på bloggen i dag. Jakken er fra Gozzip, og heter Hilde. Jeg var litt usikker da jeg fikk den om det var meg, men jeg fikk en helt annen mening når jeg fikk den på meg. Jakken er så flott, og en perfekt høstjakke. Man kan også bruke den når høst går over i vinter om man bor et sted hvor man ikke får det så veldig kaldt. Jakken er så stilig! Rutemønster i myk ullaktig kvalitet. Løs A-fasong med jakkekrage og doble knapper foran. Sidelommer. Jeg bare digger den! Og den skal brukes mye utover nå, og jeg har allerede begynt.

Lise Dress er en annen fin tunika som er nå i høst, og den er fra Studio. Nydelig kjole/tunika med løs passform med abstrakt trykk i viskosekvalitet. Hals med skjortekrage og knappestolpe. Søm under brystet. 7/8-ermer og sidelommer på innsiden. Typiske høstfarger.

For dere som liker overdeler som er kortere, og som har strikk nede, så er blusen Gerda fra Studio å anbefale. Fantastisk mønster, og lekre farger.

Jeg har i dag vært på trening, og syklet ei mil. Ble kondisjonsøkt i dag. Liker meg på sykkelen. var på trening litt før kl.07. Veldig deilig å være der tidlig. Nå er det å skifte klær, og komme meg ut for å stable ved. Har stablet en storsekk, men har en igjen pluss all veden jeg fikk av venneparet mitt. Grudde meg til å stable ved da jeg aldri hadde gjort det før, men det gikk så fint, og faktisk var det også en helt fin aktivitet å holde på meg. Også min mor på 81 år hjalp til med å kaste ved i trillebåren, og stable den i vedboden. Det kalles godt samarbeid.

Ha en nydelig søndag!!

2 kommentarer
    1. Hilde, jakka fra Gossip har jeg og, men til meg er den kåpe ( jeg er 168) litt stor i størrelsen er den, men fint å få en tjukk genser under. Jeg hater tjukke, tunhe ytterplagg så denne er helt perfekt til meg 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg