Elegant og sexy

Det å føle seg elegant, og flott, kanskje også litt sexy, det er en viktig følelse å kjenne på. Nå tror jeg ikke alle kjenner på den følelsen hver dag, men det å kjenne på den i blant, det er så viktig for selvfølelsen. Vi er så mange som er innmari flinke til å fokusere på det negative. Så det å se seg i speilet, og føle seg flott, den følelsen er god altså.

Det er sikkert mye som får frem den følelsen i oss. For meg er det nok ofte klær, og tilbehør, eller at jeg er fornøyd med sminke, og hår. For mange som har en spesiell en i livet sitt, så er det nok følelsen av å bety noe, det å bli elsket og ivaretatt. Akkurat nå skal jeg holde meg til de andre tingene mens jeg venter på mannen i mitt liv. Selv om det å elske seg selv klart også gir en god følelse.

Jeg har skrevet mye om strømpebuksemarerittet, og jeg har skrevet om lykken jeg opplevde når jeg fant de perfekte strømpebuksene til mine bein, og min kropp. Jeg har kommet med mange stygge gloser, og grått tårer av fortvilelse fordi strømpebukser aldri har passet. Ikke de billige, og ikke de dyreste. Alle rullet ned. Enten lå de under magen, eller på lårene…visst de i det hele tatt var hele, for mange raknet i jobben med å få de opp over legger og lår. Det er slutt på strømpebuksemarerittet nå som jeg har fått de fantastiske super stretch strømpebuksene inn i nettbutikken min.

Men jeg skal skrive om noe annet i dag enn strømpebukser. Det er i samme gate, men i dag vil jeg snakke litt om stay ups. Stay ups er som strømpebukser. De kan fort også bli et mareritt om man ikke finner riktig størrelse, og om de ikke har gode silikonbånd øverst som gjør jobben sin med å holde de oppe, hele dagen.

Stay ups, det liker jeg. Det er pent, elegant, og sexy. Jeg liker også å ha de på. Det og kunne bytte på å bruke stay ups, og strømpebukser, det liker jeg. Mange tenker nok gnissing mellom beina når de tenker stay ups, men det har ikke skjedd for min del med disse jeg bruker. Ofte går de såpass høyt opp at strømpene møter hverandre, og ikke lårene.

Da jeg startet nettbutikken min i oktober, så har det vært viktig for meg å også hjelpe en del som har utfordringer. Strømpebukser, og strømper var en ting som har vært viktig for meg. Jeg har nå feks kunder som ikke har hatt på seg strømpebukser på 25-30 år. Sånt varmer hjertet. Det samme gjelder bukser med vidde, og overdeler som har litt vidde på armene.

Det å ta inn stay ups, det var også noe jeg ønsket, så jeg fikk tilsendt prøver slik at jeg kunne teste de på mine bein. Det er viktig og kunne stå for det man selger. Stay up’ene var slik jeg ønsket at de skulle være. Så denne uken fikk jeg nye varer fra England til nettbutikken, og deriblant, så fikk jeg også stay ups. Det er ikke lett å finne stay ups til oss kvinner med kurver som har god kvalitet, som har masse stretch og en veldig god passform. Derfor er jeg stolt og glad over å ha fått nettopp slike stay ups inn i nettbutikken min.

Stay up er veldig pent spør du meg. Det er elegant og sexy. Stay up’ene i nettbutikken, de går høyt opp, og de har en veldig fin, og bred kant øverst med lekre blonder. Strømpene er i 40 denier. De ser flotte ut, og de har komforten som de skal ha.

For meg som har slitt så mye som jeg har med å finne gode strømpebukser, og strømper, så er det en herlig lykkefølelse når man faktisk finner strømper, og strømpebukser som sitter så perfekt. Nå slipper jeg all frustrasjon og fortvilelse. Stay up strømpene sitter som et skudd. Strømpene sklir lett over tømmerstokk leggene mine, de sklir elegant oppover lårene, og stopper der de skal. Jeg sliter ikke et sekund. De har så god stretch. Blondekanten er lekker, sexy, og den sitter. Silikonkanten sitter som limt inntil lårene, og de sitter der helt til jeg tar de av. Kvaliteten er også veldig bra. Jeg føler jeg må kaste både strømpebukser, og knestrømper etter en gangs bruk. Disse strømpene brukte jeg flere ganger før jeg så at der var kommet et hull i de. Da hadde jeg labbet rundt uten sko i trapper, og på gulv.

Stay up’ene kommer fra str. XL – 5 XL. Vi har jo veldig ulike kropper, men jeg tenker at de da starter på str. 42, og går opp til str. 56/58. Jeg har størrelsesguide i nettbutikken, men spør om du lurer på noe. Jeg bestiller mine stay up’s i str. 5 som da er største størrelse. Jeg kunne nok hatt 4 også, men for å være sikker, så går jeg for 5.

https://enstorrelseforstor.no/

Det er lov å føle seg flott, elegant og sexy….på alle måter. Vi blogges til lørdag!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg