Dette bør du få med deg

Reklame | Cutie

For meg er bloggen en viktig arena for å sette fokus på hverdagen på godt og vondt for oss som er en størrelse for store. Det å fortelle hvordan jeg opplever mitt liv med mine ekstra kilo, det er viktig for meg, og jeg vet at det er viktig for veldig mange av dere som følger bloggen min. Det å sette fokus på stigmatisering av overvektige, det å sette fokus på det personlige og ikke kropp og vekt, det er viktige ting for meg. Det at vi skal se oss selv for de flotte personene vi er. Det er viktig for meg å fortelle om min endringsreise, om mine små og store skritt. Det er fint og kunne fortelle om følelser, om tanker, og opplevelser både på godt og vondt. Det at jeg også kan tipse dere om ting som fort kan være utfordrende for oss med ekstra kilo, det er også noe som er viktig for meg. Jeg håper jeg med mine tips om både klær, sko, tilbehør, og velvære også hjelper mange av dere med samme utfordringer som meg. Når jeg finner noe jeg er fornøyd med, så gleder jeg meg alltid til å fortelle om det til dere på bloggen.

Jeg blir overlykkelig når jeg finner ulike ting jeg har lett lenge etter som feks strømpebukser som faktisk sitter perfekt på mine tømmerstokker. Jeg har et par ganger skrevet om mine favoritt strømpebukser og stay ups på bloggen, og jeg vet at det er flere av dere som også har blitt veldig glad for tipsene mine. Så er det dessverre også slik at gleder ikke alltid varer evig. Stay Up’ene mine, de bestiller jeg fra London. Først kunne man ikke få varer fra England pga pandemien, og nå er stay up’ene gått ut av salg. Man blir jo lettere deprimert av slikt. Nå skal man begynne letingen på nytt for å finne stay ups som er like gode som de jeg har brukt lenge nå. Firmaet har fått inn en ny serie som de mener skal være like god, men der er jeg ikke helt optimist. Men prøve de, det skal jeg.

Etter lang leting fant jeg også den perfekte strømpebuksen. Strømpebuksen jeg aldri hadde trodd jeg noen gang skulle finne. Jeg kan ikke få rost denne nok. Så perfekt. Strømpebukser har vært et mareritt. Jeg trenger strømpebukser som går høyt opp i livet, og som sitter ordentlig i skrittet. Ofte tar lår, og legger så mye plass at det nesten stopper etter at strømpebuksen etter hard jobbing har passert lårene. Jeg har mange ganger gått med strømpebukser som ligger på lårene.

Vi kjenner sikkert alle til disse strømpebuksene som bare ikke vil ordentlig opp i livet, og som gjør en spesiell kveld til ett levende mareritt. Så har du de strømpebuksene som sklir ned, og ligger under magen. Strømpebuksene man hele tiden prøver å få opp i livet igjen. Kvelden blir plutselig dedikert til strømpebuksen, og ikke det man egentlig hadde planer om. Jeg vet heller ikke hvor mange strømpebukser jeg har raknet fordi jeg skal heise de opp, og så går det galt. Selv strømpebukser i større størrelser enn jeg sånn sett bruker fungerte dårlig. Jeg har kjøpt strømpebukser til 200 kr i flere størrelser større enn jeg bruker. De fungerte ikke de heller. Når man da faktisk finner den perfekte strømpebuksen, så er man helt i himmelen, og jeg jubler i alle fall høyt.

Cutie er en norsk nettbutikk som har spesialisert seg på strømpebukser. I nettbutikken er det også en avdeling med et stort utvalg av strømpebukser i store størrelser. Cutie har solgt min store strømpebukse favoritt, Pamela Mann super stretch. De kommer greit over både legger og lår, de sitter godt i skrittet, de går høyt opp i livet, og de sitter der de skal. Helt fantastiske!

Nå er det dessverre sånn at ikke alt varer evig. Det gjør heller ikke nettbutikken til Cutie. Nå ønsker eierne å gi seg, og hva som skjer med butikken, det er det ingen som vet. Det er utrolig synd. Et så godt utvalg av strømpebukser i store størrelser, og strømpebukser generelt, det er det ikke mange som har. Mine ben krever mye plass, men de fleste kan finne flere enn en favoritt strømpebukse blant utvalget som nettbutikken har.

Cutie tømmer nå lageret sitt, og nå har du muligheten til å sikre deg flotte strømpebukser, eller stay ups til gode priser. Alle varer i nettbutikken selges nå ut med 50%. Jeg vet hvor mange av mine lesere som sliter med å finne gode strømpebukser, så da er det fint og kunne fortelle dere om dette gode tilbudet. For deg som ikke trenger store størrelser, så er det selvsagt også mange gode og flotte produkter. Min favoritt strømpebukse fra Pamela Mann, den finner du her : https://www.cutie.no/products/curvy-super-stretch-90-denier-pamela-mann. Denne finnes også i 50 denier : https://www.cutie.no/products/curvy-super-stretch-50-denier-pamela-mann 

 

I samme super stretch serie, så finner man også denne : https://www.cutie.no/products/super-strech-star-strompebukse-pamela-mann  Denne har ikke jeg prøvd, men det skal være like god stretch i denne som i min favoritt. Utvalget i stormote finner du her : https://www.cutie.no/categories/stormote  Bruk koden: supersalg, og få 50% på det du kjøper. Det er veldig trist at nettbutikken nå forsvinner, men når avgjørelsen er tatt, så er det fint at du og jeg kan sikre oss gode, og flotte strømpebukser til fine priser. Mine strømpebukser bestiller jeg i 5 XL, men hvert produkt har en størrelsesguide slik at du kan finne frem til den størrelsen du trenger.

 

 

 

2 kommentarer
      1. Ja, det er veldig synd. Heldigvis kan jeg fortsatt få tak i Pamela Mann som er min store favoritt, men det var jo et utrolig godt utvalg i nettbutikken til Cutie….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg