Det smalt, igjen

Reklame | Nais

Nå vet jeg at mange smiler godt. Noen ler, og rister sikkert på hodet. Jada, jeg vet det. Jeg er håpløs.

Jada, jeg har gjort det igjen. Ei ny jakke er ankommet Odderhei Platå. MEN  denne nye er helt spesiell. Jeg har aldri sett en lignende jakke. Her var det virkelig kjærlighet ved første blikk. Den hang der så utrolig flott, og spesiell, og det stod Heidi på den med store bokstaver. Jada, jeg skjønner at unnskyldningen er litt tynn. Jeg kunne latt den henge. Jeg er ikke i manko på jakker, men den var for spesiell til at jeg kunne la den være, den var for lekker, og den ville bo på Odderhei.

Den nye, lekre ytterjakken er fra MAT. Jeg har litt klær fra MAT, og MAT er en produsent som har mye tøffe klær. MAT er tøft, de skiller seg ut, det er tøff design og stort sett en veldig god passform. Jeg skriver stort sett fordi jeg skulle ønske at MAT hadde gått opp en størrelse til i forhold til det de gjør. De slutter ofte på str. L, og  endel ganger, så føler jeg det kan bli noe knapt. MAT har såpass mye stilige og tøffe klær, og når de først produserer stormote, så burde de har produsert klærne litt større enn de gjør i dag.

MAT er forøvrig et gresk merke, og jeg ble svært overrasket over at Hellas var et land for produksjon av stormote. I mitt hode var de fleste grekere små, og slanke.

Jeg har vært på salg på Nais i Lyngdal sammen med ei venninne. Posene på bildet, nei, de er nok ikke mine alle sammen hehe. Det var da jeg kom til butikken at jeg så jakken. Den hang i vinduet, og blikkene våre møttes. Jakken var selvsagt ikke på salg, men dette er en slik type jakke som man ikke glemmer. Når den i tillegg sitter som et skudd, og man føler seg skikkelig fin i den, ja, da er man fortapt. Det er en slik type jakke man ikke hadde glemt. Den type jakke man hadde angret på at man ikke kjøpte.

Jakken fra MAT er en ytterjakke, den er rød og den er i speilfløyel look, og det er jo speilfløyel looken som gjør jakken så utrolig lekker. I tillegg til designet, og fargen selvsagt.  Det krever kanskje litt av en som person å gå med knallrødt på en ytterjakke, men du verden så stilig det er, og jeg liker farger, og jeg liker klær som skiller seg ut, så en slik jakke, det går jeg mer enn gjerne med.

Nais har en del klær fra MAT, og noe av det jeg liker så godt med butikken, det er nettopp at Barbro som driver den er så utrolig flink til å ta inn klær som er fargerike, og spesielle. Hun våger, og det liker jeg. Man finner ikke bare tradisjonelle og klassiske klær, men man finner også de spesielle klærne som skiller seg ut.

Falt du også for den lekre, røde jakken? Barbro sender varer, så det er bare å ta en tlf til henne, dette er en jakke det er svært få av. Du finner Nais her :  https://www.facebook.com/naisbutikken/

5 kommentarer
    1. Wow for ei lekker jakke Heidi! 😍Skjønner godt at du falt for den! Visst kan vel vi som er store gå med farger og spesielle klær. 😊😉

    2. Kjempefin jakke og farge. Men masse i rødt nu og mye fint så sånn sett skiller den seg ikke ut, synes jeg da😊

    3. Fantastisk jakke 😊. Så den da jeg var på Nais i dag😊. Fortsatt god romjul 🎄❤️. Hilsen Inger Lise

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg