Det kribler virkelig

April! Vår! Mindre klær og friskere farger. For meg som er det man kan kalle over middels interessert i klær, så er det alltid spennende når det kommer nye kolleksjoner i butikkene. Nå er man så smått lei av høst og vinterklær, og er rimelig klare for lettere klær, og ikke minst klær med mer farger. Jeg kjenner det kribler i hele kroppen etter å bruke vår og sommerklær.

 

Om jeg trenger det eller ikke, det blir alltid at jeg kjøper nye klær selv om jeg har mer enn nok. Jeg er blitt mye flinkere til å være bevisst på det jeg kjøper, og jeg er blitt mye flinkere til å ta fornuftige valg. En elektriker som var her forleden dag for å installere fiber, han fikk litt sjokk når han innså alle ytterjakkene tilhørte en person alene, og ikke en hel familie. Han trodde også at alle veskene tilhørte en familie, og smilte godt da han skjønte at alt tilhørte meg alene.

I vår og sommer så kommer det mye rødt, det kommer grønt. Det kommer blomster, det kommer mønster. Jeg har fått klær fra Pont Neuf som er strikka plagg i stilige fargesammensetninger, det kommer litt gult, og noen sterke farger. Mye spennende farger, og fargesammensetninger. Jeg tror nok de fleste vil finne farger de vil like, og jeg oppfordrer dere alle til å bruke mer farger!

Forleden dag kom det litt fra Pont Neuf sin flotte vår og sommerkolleksjon. Jeg har sagt det før, men sier det gjerne igjen : Har man først blitt kjent med Pont Neuf, så har man funnet en venn for livet som man bare elsker. Passformen er utrolig god på de fleste plaggene, og plaggene er så flotte på. Når det er sagt, så må jeg understreke at i kolleksjonene til Pont Neuf, så er der ulike modeller, så de kan sitte forskjellig på, så her må man bli litt bedre kjent med de ulike modellene. Pont Neuf er heller ikke ren stormote, så her kan kvinner i alle størrelser finne sine favoritter.

Overdelene jeg velger heter ofte kjole, og kan brukes til nettopp det om du er komfortabel med å vise beina. Jeg bruker de til tunika fordi jeg har høyden til det. Noen modeller er nok såpass lange som tunika at de skal sys opp litt. Jeg er høy, og kan sånn sett ha litt lengde på overdelene. Kjenner panikken komme om overdelene blir for korte.

Tenkte jeg skulle vise dere litt fra Pont Neuf sin vår og sommerkolleksjon. Pont Neuf har en del rødt, orange, turkis, flotte strikkeplagg i stilige farger, tunikaer og kjoler hvor de bruker en del lys rosa sammen med andre farger. Mye lekkert! Jeg har falt pladask for strikkejakkene med hette som kommer i lekre farger som kiwi, og rødt. Jeg falt også for strikkejakkene med flotte fargesammensetninger. Strikkejakkene er tynne, og nydelige å ha på seg, og en veldig fin passform. I de fleste plaggene fra Pont Neuf så bruker jeg XL som skal tilsvare ca str. 48. Jeg har gått ned en størrelse, og det er jeg stolt av. Pont Neuf har og lekre ytterjakker til vår og sommer i sterke, flotte farger som orange og turkis. Lange cardigans er det også i kolleksjonen.

Pont Neuf vår og sommer er en flott kolleksjon med mange flotte farger, og spennende design, som alltid. Jeg blir aldri skuffet over Pont Neuf. Der er alltid plagg som ikke jeg kler, og som ikke er min stil. Plagg som er for korte, og bukser som jeg ikke passer, men i en hel kolleksjon, så skal det noe til at alt passer smaken, og kroppen 100%. Det meste derimot er klær for mitt øye, og min kropp.

Jeg vil også legge ved et annet merke som folkene bak Pont Neuf selger, nemlig Chalou. Her er det mye farger, og fargerike mønster på plaggene. Masse flotte overdeler for dere som ikke vil ha veldig lang lengde. Jeg legger ved et bilde av en lekker tunika som jeg nylig kjøpte. Er den ikke flott? Sjekk ut Pont Neuf sine flotte, nye kolleksjoner her : http://pontneuf.dk/foraar-2019/ og her finner du strikkekolleksjonen : http://pontneuf.dk/vinter-2018/

 

2 kommentarer
    1. WOW⭐️⭐️⭐️Den fargerike jakken på første bilde irødtoner gikk «rett i fletta» for meg⭐️Superlekker, hva koster den? Yttertøy og vesker……… Hos meg ser det som til en storfamilie…..😃God helg og nyt våren Heidi🍃☀️🍃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg