Det kommer en vår…..

Våren er rett rundt svingen, og du og jeg, vi skal snart bytte ut vinterplaggene med vårplagg. Jeg tenkte faktisk at jeg skulle prøve å få litt mer system i akkurat dette. Akkurat det har jeg nok sagt før uten at det har skjedd noe, men plutselig så får jeg energien til å gjøre det. Nå henger nok klærne litt hulter til bulter, så jeg tenkte at det hadde vært fint om jeg nå hang vår og sommerklær i et skap for seg selv. På gjesterommet har jeg en skyvedørsgarderobe hvor de absolutt kan henge, og systemer, det er aldri feil. Hver gang jeg rydder i klesskapene mine, så er det så fint og flott. Skikkelig system, og alt ligger så fint. Men varer det? Aldri.

Mens vi forbereder oss for litt varmere dager, så tenker klesprodusenter, og selgere høst og vinter. Butikkene har kjøpt inn høst og vinterklær. Så butikkene, de ligger naturlig nok et godt stykke foran årstiden vi er i, og sånn må det jo være.

I dag skal du få se litt mer på våren 2022, og håper du er like begeistret som meg. Mye vår er på plass i butikkene, og det fylle stadig på. Det er vel bare en måneds tid til vi kan se sommervarene i butikkene, så fremover blir det mye flotte farger, design og mønster. Det kommer en del cerise i vår og sommer, og den farger bare elsker jeg.

Jeg har vist en del vårvarer på bloggen tidligere, og da har jeg vist en del overdeler med blomster, for det kommer mye blomster. Både småblomstrete og plagg med større blomster. En tunika som jeg falt veldig for, det er denne småblomstrete fra Studio. Jeg liker også veldig godt fargen. Nydelig lys grønn med hvite blomster. Nydelig tunika med blomstertrykk i 100% viskose. Flatterende A-form. Veldig fin hals med dekorativt bærestykke og knappestolpe. 3/4-ermer med elastiske mansjetter. Jeg er veldig glad i mansjetter. Tunikaen heter Løkke.

I samme serie med den samme fargen og det samme flotte blomstertrykket, så kan du også få omslagskjole. Denne er så fin! Hadde jeg kunne gått i kjole, eller brukt tights, så hadde jeg bodd i denne! Den er i tillegg til å være fin, så utrolig herlig å ha på seg. Og omslagskjole, det er veldig fint synes jeg. Man kan ha bukse til, så det kan være at det kan bli fint med en tynnere type sommerbukse. Omslagskjolen er fra Studio, og heter Wini dress.

Så til en annen tunika/overdel som jeg liker veldig godt. Også denne er småblomstrete. Sort bunn med blomster som går i lys lilla, hvitt, lyseblått og gult. Fin V hals og for meg, så er armlengden helt perfekt. Akkurat denne tror jeg at jeg vil velge i en størrelse større. Jeg føler den sitter noe stramt over brystet. Den er så tynn, og nydelig å ha på seg, så denne er perfekt til de varmere dagene. Tunikaen heter Camilla, og også denne er fra Studio.

Gozzip har en tunika som kommer sesong etter sesong. Fargene blir byttet ut. Det samme gjør mønsteret. Men man vet at passformen, den er alltid lik. Tunikaen heter Johanne. I vårkolleksjonen finner vi bla denne som jeg viser i dag. Det er den samme Johanne tunikaen, men her har den fått sort bunn, og med blomster i hvitt, samt lys og sterk rosa. Nydelig tunika med blomstertrykk i 100% viskose. Legg i brystpartiet foran og bak. O-hals og knappestolpe i full lengde foran. Innvendige sidelommer og 3/4-ermer med elastiske mansjetter .

Visst du virkelig liker farger, så kan kanskje Elna tunic være noe for deg. Sterke farger, og store blomster. Jeg liker denne veldig godt, men jeg skulle ønske at armlengden var noe lengre. Til denne så følger det med en lang, sort topp, og så skal du ha tunikaen over. Veldig tøft.

Jeg nevnte at det kom en del cerise i år, og bla så kan du få denne cerise kjolen som jeg har på meg her. Fargen er så fin! Kjolen også. Nydelig og lett å ha på seg. Jeg er jo ikke kjole menneske visst ikke kjolen er fotsid, men denne vurderer jeg sterkt. Kjolen kan man også få i sort, oliven og dusty blue. Kjolen heter Stefanie og er fra Gozzip. Over kjolen, så har jeg ei jakke fra Gozzip sin vårkolleksjon. Jeg har på meg jakken i sort, og jeg har fått feil farge. Jakken finnes også i…cerise, så den venter jeg på nå. Jeg har også fått jakken i str. L, så den ble noe for stor for meg, så den cerise, den blir i M. Jakken heter Lonny short jacket, og er i 100% bomull. En veldig fin vårjakke. Og i cerise, så er jo jakken smashing.

 

Lurer du på hvilke butikker som selger noe av det jeg viser på bloggen i dag, så tar du kontakt, så skal jeg prøve å hjelpe deg. Da håper jeg at du har fått litt vårfølelser etter å ha sett litt mer av det som du nå fremover vil finne i butikkene. Bare å glede seg!

Ha en nydelig søndag kjære lesere. Vi blogges til lørdag!

3 kommentarer
    1. Oi, så mye fint! Håper du får tid og lyst til å rydde og lage system i vinter/sommerklær. Jeg tenker alltid det, men har liksom ikke fått gjort det. Kanskje nå, jeg ble inspirert av deg til å prøve å finne et system.

      Ha en fin søndag!
      Hilde 🌞

    2. Mye lekkert ja 😃👍.
      Deilig når vår og sommer er på plass i skapene.
      Det har har vært en tung vinter synes jeg, men vekta viser 11 kilo mindre enn slutten av november! Juhuuu 😃.
      Så går våren i møte litt lettere i kroppen…og også til sinns.
      Planlegger hage og farger ute…blomster…fargerikt gjerde…utekjøkken…plass til badestampen…koselig utestue…drivhus…😃🌹🍅.
      Bli en fin sommer ta her 😃👍.

      Ønsker deg en finfin ny uke ⚘😊🙏.

      Klem fra meg 😍

      1. Ja, det er så mye lekre klær, og det blir deilig når vår og sommerklærne kan på plass. Gratulerer med flott vektnedgang! Jeg har ikke rikket meg særlig tror jeg. Vekta er støvsamler akkurat nå. Når jeg har styrt så med mageplagene, så har det tatt så mye fokus. Ingen tvil om at når kroppen er lettere, så blir sinnet også det. Å planlegge uteområdet, det er jo super koselig 🙂 Kos deg masse med det. Ha en fin fredag!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg