Dansk og spennende

Reklame | Gozzip, Studio og Sandgaard

Påskeaften, og en uke inn i 50 årene. Både påske og bursdag ble veldig annerledes i år. En påske uten å være sammen med de nærmeste, og med de nydelige prinsene mine. Det er rart, og jeg kjenner på et savn. Jeg er snart en uke inn i 50 årene, og det ble også en veldig annerledes bursdag enn det pleier. Jeg er nok en person som liker å markere, liker å feire, liker å samle de rundt meg både av venner og familie. Så det er utvilsomt en annerledes og uvirkelig hverdag. Samtidig så er det sånn det må være en periode. Det er på denne måten vi faktisk kan få tilbake det gode, og det trygge. Det er sånn hverdagen vi kjenner kan komme tilbake. Vi må være flinke til å følge det myndighetene sier.

Det er så viktig i denne tiden å gjøre hverdagen så god som mulig. Gjøre gode ting for seg selv. Skape gode dager for deg selv, og også sammen med familien din om du ikke bor alene. Jeg synes dagene løper like fort avgårde som de gjorde før dette skjedde. Annerledes dager, men jeg klarer å fylle de. Jeg kjeder meg aldri, og trives i eget selskap. Jeg skal jo være ærlig på at jeg savner å være to, spesielt i denne tiden som vi er i nå, så kjenner jeg nok spesielt på det. Jeg er nok ikke skap til å være alene, så det å ha en å dele hverdagen med, med alt den inneholder, det kjenner jeg veldig på til tider.

Å gjøre hverdagen god, det kan være så mye. For meg er det viktig å stelle meg som før. Vaske håret hver dag. Sminke meg. Kle meg fint. Se fresh ut. Til og med lipglossen kommer på. Det føles godt å gjøre disse tingene som jeg alltid gjør. Det er viktig å gjøre dagene så vanlige som mulig. Det å føle seg vel, det er også en veldig viktig ting, og spesielt i dager som disse. Vi må prøve å tenke de gode og positive tankene. Selv om hverdagen er blitt helt annerledes, så er livet nå. Behold smilet og positiviteten. Få med deg nyheter, men man trenger ikke å sitte pal hele dagen.Gå en tur om du er frisk. Nyt sola i husveggen. Legg planer. Dagdrøm. Ha det fint rundt deg. Vær kreativ. Puss opp.Hør god musikk. Se en god film. Ha gode samtaler. Bry deg.

Før påske, så kom det en spennende pakke fra Danmark. Forrige helg, så fortalte jeg at jeg hadde inngått et spennende samarbeid med danske GOZZIP, STUDIO og SANDGAARD. Spennende, danske merker. Spennende klær som jeg gleder meg til å vise. GOZZIP, STUDIO er det kanskje mange av dere som kjenner fra før, og kjenner du ikke til SANDGAARD, så kan du glede deg til å bli kjent med en utrolig bra kolleksjon med bla basic topper, sånne basic topper som vi alltid leter etter, og alltid har brukt for. Topper med og uten arm, i ulike lengder, i mange farger, og som går opp til str. 54. Basictopper til veldig gode priser.Jeg viser dere et par på bloggen i dag.

Klær er med på å gjøre min hverdag god, og i dag har jeg tenkt å vise dere litt fra vår/sommer kolleksjonen til GOZZIP, og STUDIO, og med topper fra SANDGAARD.

Dere som følger bloggen min vet at farger gjør meg utrolig glad. Jeg liker også mønster, og stilige design. GOZZIP har denne vår/sommer mye fine farger, og fine design som feks denne jakken/ kimonoen. Her har man store blomster, og fine farger sammen. Jakken er i 100% polyester, litt sånn silkeaktig, og så lett og behagelig å ha på seg. Ingen knapper. Jakken sitter veldig fint på, den har en veldig god passform, og den gir den gode følelsen man leter etter når man kjøper nye klær. GOZZIP sine klær føler jeg er romslige i størrelsen, så i dette merket, så bruker jeg str. M. Jeg tror nok man i de fleste plagg kan gå ned en størrelse i forhold til hva man bruker.

Ønsker du en overdel istedenfor en jakke/kimono, så får du det samme printet i en oversized topp. Samme flotte blomstene, samme fine fargene. Denne skal være romslig, den skal være det man kaller oversized. Jeg er ikke alltid like komfortabel med oversized klær fordi jeg ofte føler meg større enn jeg er, men denne følte jeg satt fint, og den har også armer som jeg er komfortabel med på varme sommerdager. Også denne toppen har jeg str. M i.

Lyseblå er en farge jeg har veldig lite av. Jeg vet ikke hvorfor det er sånn, for lyseblå er en helt nydelig farge, og det er en farge jeg absolutt kan ha. Jeg har en lyseblå cardigan, men det er vel det jeg har av den fargen. GOZZIP har i sin vår/sommer kolleksjon en flott bluse som man bla får i lyseblå som du ser på bildet. Utrolig fin! Nydelig farge, og en bluse som er utrolig behagelig på, og med fine detaljer. Denne vil nok jeg bruke mest åpen, som en slags jakke, med en topp under, men der er vi jo veldig forskjellige. Den er jo også veldig fin om man ønsker å ha den kneppet. På bildet har jeg str. L, og i denne så må jeg ned en str da ryggpartiet ble veldig stort akkurat på denne. Så ned en størrelse fra hva du opprinnelig bruker er rådet i GOZZIP.

Bluser har jeg veldig lite av. Jeg har aldri helt vært komfortabel med bluser. Jeg tror det handler om at jeg ikke har blitt helt komfortabel med knepping, og så er det noe med halspartiet. I den siste tiden, så har jeg jo sett hvor fint det kan være å gå med bluser kneppet opp, altså bruke de som en jakke med en topp under. Det er nok blitt en ny favoritt hos meg. På bloggen i dag ser dere en superfin bluse fra STUDIO. Denne er sort, og om du kikker godt etter, så ser du hvor stilig design det er på den. Litt sånn gjennomsiktige detaljer. Den er så fin! Klassisk bluse egentlig, men som likevel skiller seg litt ut på en diskret måte. I STUDIO har jeg str. L, altså en 50/52, og jeg føler at STUDIO sine plagg er ” vanlige ” i størrelsen.

Så til de flotte toppene fra SANDGAARD som jeg bruker inni. Det er basic topper, disse man alltid trenger. De klassiske toppene. Jeg er så glad for at jeg fikk muligheten til å bli kjent med SANDGAARD. Topper med og uten arm, i ulike lengder, i mange farger, og som går opp til str. 54. Disse toppene man alltid bør ha i garderobeskapet. Jeg kommer til å bruke disse masse. Kolleksjonen inneholder også tights, shortser som man kan bruke under kjoler, og skjørt for at beina ikke skal gnisse – det er en stor kolleksjon av slike typiske basic plagg. I dag har jeg på meg en topp uten arm. Disse har brede stropper, men man kan også få topper med tynne stropper. På toppene jeg har på meg på bildene, så har jeg str. 48. Jeg føler meg veldig komfortabel med str. 48. Når jeg skal supplere, så er det mulig at jeg også kjøper et par i str. 50 får å kjenne litt på forskjellen. Fargen som heter ” army green “, er en lekker grønnfarge. Den liker jeg veldig godt. Ellers har jeg på meg den hvite i samme type, og i samme størrelse. Dette er basic plagg som også har veldig gode priser, og de er super gode å ha på seg. De er i 95% viskose, og 5 % elastan. Flere butikker fører kolleksjonen til SANDGAARD.

Når det gjelder GOZZIP, STUDIO og SANDGAARD , så er det flere butikker rundt om i landet som fører de. Ta kontakt med din butikk, eller ta kontakt med meg, så skal jeg hjelpe deg videre. Kanskje er det en dag for shopping i dag. Husk at det finnes flere nettbutikker, og det finnes stormotebutikker som fortsatt holder åpent. De fleste butikker de sender også til deg, og mange butikker i nærområdet ditt leverer også på døren din. Støtt opp om butikkene, støtt opp om din lokale butikk.

Vi blogges i morgen – gjør påskeaften til en god dag. Jeg ser på bildene at jeg har et stort håp om at frisøren min åpner igjen den 27…en bitteliten bagatell i alt som skjer, men en liten hårkrise, det er det akkurat nå…

2 kommentarer
    1. Så mye lekkert, singleter og topper går man aldri nok av, «forbruksvare»! Er ikke noe blusemenneske jeg heller, men skjorter som brukes som jakke over singleter synes jeg godt om! Det passer til dongeri, penbuksa, skjørt og kjole!

    2. Masse fint her ja, det jeg likte best var grønn topp med svart jakke med blomster på. Nydelige fager 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg