Bli med til Celli

Klær er en lidenskap jeg deler med mange av dere som leser bloggen min. Klær er spennende, og det å kunne føle seg velkledd, det er en god følelse å kjenne på. Det er jo enkelte som tror at jeg bruker klær for å få fokuset bort fra vekten min, men om jeg ville ” forsvinne ” i mengden, så hadde jeg kanskje ikke valgt klær med farger og mønster? Jeg velger heller ikke å kle meg pent for å oppmerksomhet fra andre. Jeg er bare utrolig glad i klær. Jeg liker å kle meg pent for min egen del. Jeg er nok der i livet at jeg gjør svært lite for andres skyld om jeg ikke ønsker det selv. Jeg liker farger, jeg liker stilige design, jeg liker det som er elegant, jeg liker det feminine. Det kan godt glitre litt, det kan godt skille seg ut. Jeg liker det klassiske også. Og det trygge. Jeg liker så mye.

 

 

Å komme inn i en flott stormotebutikk, det er som å komme inn i en godtebutikk. En butikk med et godt utvalg hvor man kan gå i evigheter å kikke, kjenne og prøve. Butikker som har endel ulike merker, og som også har priser for de fleste lommebøker. Jeg liker butikker med den gode atmosfæren. Butikker som har den gode servicen som jeg ønsker. Ikke ansatte som henger over meg, og kommer løpende inn i prøverommet med klær jeg slettes ikke har spurt om å få prøve, eller som stadig stikker hodet inn i prøverommet. Det har jeg opplevd i et par butikker, og da ønsker man ikke å dra tilbake dit. Man må heller ikke bli oversett som kunde, så det er en balanse. Jeg liker å kikke på det som er i butikken, og så spørre om råd og veiledning om jeg føler at jeg har behov for det. Den gode følelsen er så viktig. Den gjør at man ønsker å komme tilbake.

En butikk jeg definitivt skal besøke neste gang jeg er på østlandet, det er Celli på Lørenskog. Butikken ligger på Metrosenteret, og ved å følge dem på Facebook, så ser jeg at dette er en sånn type butikk som jeg virkelig liker. Celli åpner også snart nettbutikk, noe som betyr at det vil bli lettere for dere som bor langt unna å handle i denne flotte butikken. Bor du i nærheten, så ta en tur innom. Det er garantert en butikk du ønsker å dra tilbake til.

Jeg elsker butikker som der ikke går en haug av på dusinet. Jeg går omtrent aldri i kjedebutikker. Der mangler det kunnskap om passform. Det er enten som å ta på seg et pølseskinn, eller en sekk. Sjeldent noe som passer perfekt. Celli er ikke kjedeavhengig, og dermed står man mye friere til å velge blant det som finnes av klær, og produsenter. Jeg synes også dete r så utrolig viktig at vi støtter opp om butikkene som finnes. Det er så viktig at de uavhengige butikkene, de som står på egne ben, at de klarer seg i det tøffe markedet som er nå. Det er veldig tøft, spesielt med konkurransen fra nettbutikkene.Selv om netthandel kan være fint, så vil det aldri kunne erstatte de fysiske butikkene, og menneskene som jobber der, og som kan hjelpe deg. Jeg vet hvor mange som misliker å handle klær, men det er nok også fordi man ikke har funnet klær som passer kroppsformen man har. Føler man seg ikke vel, så er det ikke moro med klær, og butikker er ikke det som står øverst på ønskelisten. Det er da spesialbutikker er så gode å ha. De kan hjelpe oss til å finne frem i en jungel av klær og produsenter, og dermed få deg til å se hvor mye det betyr å finne de riktige klærne til den kroppen man har.

Det er Kathrine Thoresen driver Celli, og gjennom samtaler med henne på tlf, så hører man fort at hun gløder for jobben sin, og det er garantert felles for alle jentene som jobber i butikken. Den gløden, den betyr så mye for oss som kunder. Kathrine tok over ZIZZI på Triaden sommeren 2014, da som franchisetager. Kathrine klarte å bygge opp en butikk som la ganske død til å bli en bra butikk. Da ZIZZI selv ønsket å overta butikken, så bestemte Kathrine seg for å starte opp for seg selv, og 3.mai i fjor, så åpnet hun Celli på Metrosenteret på Lørenskog.

På Celli har Kathrine en gjeng med 6 jenter som jobber sammen med henne. Kathrine brenner for klær som passer til damer med fasong og former. Hun er i likhet med meg veldig opptatt av at klær ikke skal være som en sekk. Klær skal være stilige, og ha den gode passform, man skal kjenne den gode følelsen uansett om det er hverdag eller fest.

For meg er klær uhyre viktig. Jeg har aldri gjemt meg bort i en gammel joggebukse, og en hettegenser. Selv om jeg alltid har vært flere størrelser for stor, så har det vært viktig for meg å kle meg pent. Jeg bruker både farger, og mønster, og jeg liker også å kle meg i klær som ikke alle nødvendigvis går i. Jeg liker det spesielle like godt som jeg liker det klassiske. Jeg har funnet min stil. Jeg liker å være kvinne, og jeg liker å være feminin. De fleste som produserer stormote har klær som passer meg, og min stil, men man finner jo alltid favoritter, og man er stadig på leting etter nye merker. Å handle på nett er fint i blant, men det betyr mye å kunne besøke en butikk hvor man kan se klærne, kjenne på dem og prøve dem.

Bor du i nogenlunde nærhet, så ta et besøk til Celli. For dere som bor veldig langt unna, så skal Kathrine snart åpne nettbutikk. Jeg skal holde dere oppdatert på bloggen. Celli skal også i nær fremtid ha en flott giveaway på bloggen, så det er bare å glede dere. Klærne jeg har på meg er fra Celli.

Dersom du ikke følger Celli på Facebook, så bare må du følge de. De legger ut så mye flotte bilder av alle de lekre klærne som ankommer butikken. Du kan følge butikken her : https://www.facebook.com/cellimetro/

 

 

11 kommentarer
    1. Nydelig det du har på deg, friske farger . Så gøy å se at det ikje bare er svart. Du var knall fin. 😊👌 jeg må inn og se på den butikken på nett. Takk for opplysningen. Ha ei super helg 🍁🐝😁

    2. Takk for tipset. Bor på Brandval (Kongsvinger) og her har vi ingen butikk for oss som bruker litt större störrelser. Hadde Zizzi i Charlottenberg, men den blev raskt borte. Merkeligt synst jeg. Skal sjekke ut denne butikken og legge til nettsiden demmes i favoritter Tusen takk og ha ei god helg.
      //Synnöve.

    3. Tusen takk for opplysningen. Jeg bor 5 min unna Metrosenteret, så denne butikken skal jeg sjekke opp. Du er forøvrig nydelig i plaggene på bildet. Ha en flott helg!

    4. Du er bare så flott i disse knalle fargene Heidi!!!!! Har vært inne og sett på Celli sin Facebookside og det ser ut til å være mye flott det. Gleder meg til nettbutikken kommer. Skal også ta meg et besøk dit når jeg er i nærheten neste gang. Ønsker deg en fargerik lørdag!!!! 🤗

    5. Så mye fint, må nok ta en titt i nettbutikken når den kommer. Har konfirmant til neste år, og da mp en ha ny kjole… 😉😁
      Du va veeldig fin i klærne derfra, og så flotte farger. 😀👏🏻

    6. Celi er en flott butikk som har stort utvalg i alle størrelser. Er så heldig at jeg bor i Lørenskog og kan stikke innom butikken når jeg der det har kommet nye varer

    7. Mye fine overdeler. Jeg har samme problem med tømmetstokker til ben, og klarer ikke å synes noe blir fint på , om det er vide bukser eller skjørt ser det likes ut, som en boms. Da hjelper det ikke med mine overdeler og jakker.

    8. Så mye fine klær – og så positivt at det finnes flere store som meg som elsker klær👍Jeg vil veldig gjerne følge med på denne bloggen og så gleder jeg meg til nettbutikken til Celis åpner🌹

      1. Hei Wenche! Celli har virkelig mye fine klær, så bor du langt unna, så er det bare å glede deg til nettbutikken kommer 🙂 Så utrolig hyggelig at du vil følge bloggen min – det setter jeg stor pris på! På bloggens Facebook side, så kan du trykke liker, og da får du opp alle blogginnleggene jeg skriver. jeg blogger lørdager og søndager akkurat nå.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg