Høye støvletter til store bein

Reklame | Big Foot

Jeg drømte lenge om høye støvletter. Det er jo flott med høye, sorte støvletter, men med mine tømmerstokker, så har det ikke vært mulig å få høye støvletter, trodde jeg i alle fall. Jeg våget aldri å nærme meg en høy støvlett fordi jeg visste at jeg aldri ville få ned lilletåa en gang i en høy støvlett. Jeg hadde problemer nok med å finne en skolett som kunne passe mine utfordrende bein. I tillegg har jeg store føtter og må opp i størrelse.

 

For et par år siden opplevde jeg støvlettlykke. Jeg husker jeg jublet og danset i loftstuen når jeg faktisk hadde funnet høye, sorte støvletter til mine lymfebein. Jeg husker ennå følelsen. Det og faktisk passe slike flotte støvletter, det og kunne få noe de fleste andre kunne få tak i, den følelsen av å se at støvlettene passet mine tømmerstokker, det var en fantastisk følelse! Jeg er ennå stolt hver gang jeg tar de på meg.

Jeg vet at mange av dere som leser bloggen også drømmer om høye støvletter, og jeg vet at mange av dere har gitt opp å finne noen som passer. Det å gå i ordinære butikker og lete om man har utfordringer med beina, det nytter ikke. Det er bare å oppleve nederlag etter nederlag, og den følelsen er ikke god å kjenne på. Jeg får stadig spørsmål fra dere som leser bloggen om jeg vet om noen som selger høye støvletter med ekstra vidde, og i dag kan jeg forhåpentligvis glede mange når jeg forteller at det er mulig å få tak i høye støvletter med god vidde. Dette er også støvletter som går opp i størrelse.

Big Foot på Gjøvik selger høye, sorte støvletter, og Big Foot har også nettbutikk for dere som bor et stykke unna. Støvletten har ekstra vidde både i ankel og legg. Denne støvletten passer perfekt for deg som sliter med å få brede nok støvletter. Støvletten består av skinn, men har også stretch bak i leggen, noe som gir den perfekte passformen, men det er også med på å gjøre leggen enda romsligere. Støvletten er vinterfôret og av høy kvalitet, dermed kan du ha glede av støvletten i mange år. Dette passer perfekt på de som ser etter en støvlett de kan bruke til hverdags, men er også så elegant at den kan brukes til pent. Omkretsen i legg er 57 cm pluss stretch, og omkrets i ankel er 37,5 cm. Støvlettene går fra str. 37-45, så her er det muligheter for mange.

For dere som ønsker en mørkeblå støvlett, så har Klaveness en modell for dere som trenger litt ekstra vidde. Støvletten har et fleksibelt skaft som gir en veldig god passform i leggen. Dette er også en klassisk støvlett som man kan ha i mange år. Støvletten er foret med ullfilt sånn at du holder deg varm på føttene. I tillegg har den en såle som gir godt grep og demping.

Nå er det altså mulig å få tak i høye støvletter til både store føtter og store legger. Jeg håper jeg nå har tent et lys hos alle som sliter med å få på seg høye støvletter. Det at vi som sliter med store bein nå faktisk kan få støvletter, og føle oss like fine som alle andre, det er det verdt å fortelle om. Tro meg : jeg har virkelig tømmerstokker av noen bein fordi jeg sliter med lymfeødem, så kan jeg passe støvletter, så kan de fleste andre også .

Du kan kontakte Big Foot på Gjøvik for mer informasjon om støvlettene. Du kan sende en mail til : [email protected], eller du kan ta kontakt med de på tlf :  61 17 26 00. Du finner også Big Foot på Facebook : https://www.facebook.com/bigfootas/ For alle som leser bloggen og som ønsker å kjøpe støvletter, så gir Big Foot dere 500 kr i rabatt på kjøpet. Oppgi da rabattkode: Bigfoot-Manum

 

5 kommentarer
    1. Man føler seg straks mer velkledd ja 👍 tips til de som trenger vidde mer enn store str, så har Alexis mote også ekstra vidde på flere modeller 😃 jeg har vært kjempefornøyd med mine derfra 😉 ha en nydelig dag 😘

    2. Ann-Helen: Det stemmer dessverre ikke, Ann-Helen. Alexis selger ikke lengre støvletter mex ekstra vidde. Mine er også fra Alexis, men som sagt, så har de nå sluttet å selge støvletter.
      Big Foot har både til store føtter og store legger 🙂

    3. Med størrelse 36/37 og tykke legger er høye støvletter en drøm.
      Men det er mye fint i skoletter👍🏼😃
      Ha en fin dag😃

    4. Hei, bil også tipse om duoboots.com. De selger sko, skoletter og støvletter i mange størrelser.

      Man målee leggen og bestiller online. Jeg har hatt 3-4 par og er veldig fornøyd!

      PS: de har også bytikkutsalg i Bath, for når vi kan reise igjen. 😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg