Gled deg til en fantastisk julekalender!

1.desember nærmer seg med stormskritt, og jeg er kanskje litt som en unge i desember. Jeg er veldig julete, og jeg er glad i å pynte. Jeg er ikke en som pynter med alt, og overalt, jeg er nok litt bevisst på hvordan jeg vil ha det. Her hos meg er det mye rødt, og det skinner så fint i rødt i desember. Jeg er glad i nisser, men det er helst store nisser som kan stå på gulvet. Jeg er glad i store ting som gjør mye av seg. Selv om datteren min er 24 år, og voksen, så blir man aldri for stor til å få pakkekalender. Hun synes fortsatt det er stor stas å få, og jeg skjønner henne godt jeg. Jeg synes det er minst like stor stas både å handle gavene, og å lage kalenderen til henne.  

Kalenderen til datteren min er i boks. Nå skal de 24 gavene pakkes inn. Det er kanskje lurt å pakke de inn snart, for innpakning tar tid. I år er det flere som får pakkekalender. Min nydelige prins, og øyesten, Henry skal også få kalender. Jeg begynte å kjøpe inn gavene ei god stund før ha ble født, så det blir en tradisjon årene fremover, pakkekalender fra mormor. Nå vil jo ikke Henry akkurat forstå så mye av kalenderen i år akkurat, men jeg regner med at foreldrene vil sette pris på det gavene inneholder. Det å ha blitt mormor er større enn jeg kan beskrive. Jeg er helt fortapt i lille Henry, og jeg kan sitte i timesvis og bare kose med han, og se han sove inntil meg. Det er virkelig lykke med stor L, og ja, det er livets dessert. Jeg er så heldig.

1.desember åpnes alle julekalendre, og da åpnes også første luke i bloggens fantastiske julekalender. Jeg sier det høyt : GLED DERE!!!! Jeg har så utrolig mange flotte gaver som skal deles ut. Hver eneste dag mellom 1-24.desember, så skal det deles ut gaver her på bloggen. Her trenger ingen melde seg på, men du må innom bloggen hver dag for å se dagens kalendergave. Du må legge igjen navn, og epostadresse hver dag for å være med i trekningene. Jeg vil selvsagt ikke røpe hva gavene er. Dette skal være en overraskelse hver eneste dag, men jeg vet at jeg vil glede mange av dere i desember . Dette blir min hilsen til dere i ventetiden.

Dette blir fjerde året jeg har julekalender på bloggen min, og årets kalender blir minst like fin som fjorårets. For en kalender, og for noen gaver! Det er en flott blanding av produsenter, og butikker som er med. Det er en fin blanding av gaver, så hadde jeg vært deg, så hadde jeg sørget for å påminne meg selv om at du går innom kalenderen hver eneste dag. Noen skal jo vinne hver dag, og den noen kan like godt være deg som en annen.

SONY DSC

Som jeg skrev, dette blir en fantastisk julekalender! Her snakker vi mange tusen kroner i verdier på gavene som skal deles ut. Visst du som leser bloggen driver en butikk, et firma, eller en homeparty virksomhet, og kunne hatt lyst til å være med på en luke i kalenderen, så kan jeg jo gjerne gi ut flere gaver. Flere gaver betyr flere heldige lesere, og for dere som er med, så er det absolutt en god markedsføring. Du vil kunne nå mange. Ta kontakt med meg dersom det kunne friste å være med. Vi kan fylle noen av lukene med flere gaver.

Jeg gleder meg til å dele ut alle disse flotte kalendergavene til dere. Hver desember er dette blitt en del av min førjulskos. Det å kunne gi det er en utrolig fin ting. Gled deg til 1.desember, for da braker det virkelig løs her på bloggen!

8 kommentarer
    1. Gleder mæ som en unge æ og, spent og skal absolutt prøve huske være innom hver dag… 😁😘
      Har en datter som også får adventskalender, bør vel snart starte innpakking æ og. 🙂
      Ha en fin dag !

    2. 😁 Så gøy 🤗 har to desember barn, og det var like “moro” hvert år med kalenderdager, bursdagsgaver og julegaver 😲 ☺️ gleder meg til din kalender og din positive, spennende og inspirerende blogg. Ha en fortreffelig lørdag 🍀

    3. Spennende! Og jeg har jo hatt vinnerlykke på bloggen din før jeg, så prøver å få med meg denne kalenderen. Ellers bryr jeg meg ikke så mye om sånt. 🙂 God helg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg