Ganske så spenstig

Reklame | Pont Neuf

Det er rart hvordan smaken endrer seg. Hvordan man våger mer. Farger jeg aldri egentlig har likt, eller sett på som for vågal også for meg. Farger jeg har trodd har jeg trodd at jeg ikke kler ,men som jeg faktisk kler. Sånn har det vært med grønt for meg. Kanskje har jeg liksom bare aldri likt grønt like godt som så mange andre farger. Men smaken endrer seg ganske mye i løpet av årene, og nå finnes faktisk grønt i garderobeskapet mitt.

Denne vinteren er det mye grønt i vinterkolleksjonen til Pont Neuf. Jeg viste dere tunika/kjole en forrige uke, og lovet å vise dere noe mer av det grønne. Grønt kan jo være en flott farge til jul om man ønsker noe annet enn sort, rødt, gull eller lilla. Pont Neuf har valgt å blande grønt med sort. Sort og grønt er jo to flotte farger sammen. Vinterkolleksjonen til Pont Neuf har lekre plagg i fine, grønne farger. Her er det ikke den mørke grønne som ofte har vært på høst og vinter plagg. Dette er spenstige, grønne farger.  Jeg blir så utrolig glad av farger! De av dere som synes høst og vinter er en tung tid, da kan farger gjøre veldig godt. I alle fall får farger meg til å smile., nå også grønt 🙂

Grønt har kanskje vært en farge jeg har unngått. Jeg vet egentlig ikke helt hvorfor, men jeg har liksom ikke tidligere vært så fortrolig med grønt. Lime har vært en lekker farge jeg har hatt en del klær i, men sterk grønn, eller mørk grønn, det har jeg nesten aldri eid. Ikke før nå.

Tre grønne kjoler/tunikaer viser jeg på bloggen i dag, alle fra Pont Neuf, og alle er ute i butikkene nå. Som jeg har sagt mange ganger, så bruker jeg kjolene til tunika fordi jeg er ganske høy. Greit å vite at man kan ha muligheten til begge deler om man har litt høyde. Alle er ulike modeller som alle sitter litt ulikt på kroppen min. Er du ukjent med Pont Neuf, så anbefaler jeg deg å prøve, nettopp fordi det er så mange ulike modeller.  Alle kjolene / tunikaene er i str. XL, så jeg er så stolt over å ha gått ned en str i Pont Neuf.   

På det første bildet, så har jeg på meg en kjole/ tunika som heter ” Pixie ” – ganske tynn i stoffet, veldig behagelig på. Over har jeg en lekker, lang cardigan som heter ” Emilie.” Denne lange cardiganen finnes også i rødt, og disse har jeg virkelig lagt min elsk på.

Dette er tunikaen jeg viste tidligere, da på modellen til Pont Neuf. Den ser jo litt annerledes ut på meg hehe, men fint å se hvordan den ser ut på en stor kropp så lenge dette er plagg som går opp i 3 XL, noen ganger i 4 XL. Denne kjolen/tunikaen heter ” BIanco “, og selv om det ikke synes så veldig godt på dette bildet, så er det sorte partier i hver av sidene. En veldig behagelig modell å ha på seg. Grønnfargen er ganske sterk, men jeg falt pladask med en gang jeg fikk den på. Egentlig en litt for sterk farge for meg….trodde jeg, men jeg synes den er rålekker! Jeg hadde den på meg på bytur her om dagen med en lys rosa, tynn dunjakke over. Jeg likte antrekket veldig godt. Jeg merket at tunikaen tiltrakk seg oppmerksomhet, for man synes med den på, og jeg fikk flere kommentarer på hvor flott den var.

Den siste tunikaen heter ” Nina.” Denne er noe ” grovere ” i stoffet, det er en tyngre modell. En modell som faller fint. Denne modellen går ut fra livet og ned, så den er smal oventil, og så går den u, noe jeg synes er veldig pent.

For dere som ikke ønsker kjoler/lange tunikaer, så er der en del kortere overdeler i vinterkolleksjonen til Pont Neuf. Modellen jeg har på det miderste bildet, den finnes for eksempel i en kort modell. Da heter den ” Steffi.”

Jeg elsker Pont Neuf – det vet dere, og vinterkolleksjonen, der er det mye lekkert! Mye grønt, men der er også en del rødt som er flott til jul, og der er selvsagt også litt sort. Dere kan se vinterkolleksjonen her : http://pontneuf.dk/vinter-2018/

 

1 kommentar
    1. Grønt erer skjønt og er en av mine favorittfarger. Finns mye fint i grønt nå endelig. . Alt kler den smukke . Du er så flink Heidi. Flott mormor

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg