Grønt faktisk

Reklame | Pont Neuf

Grønt har kanskje vært en farge jeg har unngått. Jeg vet egentlig ikke helt hvorfor, men jeg har liksom ikke tidligere vært så fortrolig med grønt. Lime har vært en lekker farge jeg har hatt en del klær i, men sterk grønn, eller mørk grønn, det har jeg nesten aldri eid. Ikke før nå.

Det er rart hvordan smaken endrer seg. Man våger mer. Kanskje har jeg sett på grønt som en vågal farge selv for meg som elsker farger. Kanskje har jeg trodd at jeg ikke kler grønt, men det gjør jeg absolutt. Kanskje har jeg liksom bare aldri likt grønt like godt som så mange andre farger. Men smaken endrer seg ganske mye i løpet av årene.

Denne vinteren blir det mye grønt i vinterkolleksjonen til Pont Neuf. Dere kan bare glede dere. Jeg skal en dag senere vise dere de grønne, lekre plaggene som nå er i butikkene fra Pont Neuf. Lekre plagg i lekre grønne farger. Her er det ikke den mørke grønne som ofte har vært på høst og vinter plagg. Dette er spenstige, grønne farger.  Jeg blir så utrolig glad av farger! De av dere som synes høst og vinter er en tung tid, da kan farger gjøre veldig godt. I alle fall får farger meg til å smile.

Tunikaen jeg fikk forrige uke fra Pont Neuf – den er spenstig den! Grønt og sort sammen, og med spenstig mønster. Tunikaen som nok er kjole til veldig mange, den sitter så utrolig fint på kroppen. Jeg kunne nok hatt den en størrelse mindre. Da hadde den sittet enda mer inntil kroppen, men den ser ikke for stor ut, så det er jeg komfortabel med. Jeg skjønner jo nå at jeg trenger en størrelse mindre enn før i Pont Neuf, og det er en god følelse.

Spenstig i farge og mønster. Grønnfargen er ganske sterk, men jeg falt pladask med en gang jeg fikk den på. Egentlig litt for sterk farge for meg….trodde jeg, men jeg synes den er rålekker! Jeg hadde den på meg på bytur her om dagen med en lys rosa, tynn dunjakke over. Jeg likte antrekket veldig godt. Jeg merket at tunikaen tiltrakk seg oppmerksomhet, for man synes med den på, og jeg fikk flere kommentarer på hvor flott den var.

Jeg elsker Pont Neuf – det vet dere, og vinterkolleksjonen, der er det mye lekkert! Mye grønt som jeg skal vise i ett senere blogginnlegg, og der er også en del rødt som er flott til jul, og der er selvsagt også litt sort. Dere kan se vinterkolleksjonen her : http://pontneuf.dk/vinter-2018/

3 kommentarer
    1. Kari Elise: Grønt er en utrolig flott farge! Ikke mye jeg har hatt av grønne plagg, men nå er der litt 🙂 Kan tenke meg at du er fin i grønt, Kari Elise 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg