Kjærlighet ved første blikk

Det var kjærlighet ved første blikk da jeg så denne jakken for første gang, og da snakker vi kjærlighet med stor K. Jakken man aldri glemmer når man først har sett den. Akkurat den følelsen fikk jeg.

De fleste av mine klær er hverdagsklær. Jeg liker å kle meg pent uansett hvilken dag det er. Jeg kan godt glitre og skinne på en tirsdag, eller torsdag. Det er hverdager det er flest av, og klærne jeg har, de må brukes. Likevel har jeg en liten del av garderobeskapet mitt som er ” festavdelingen.” Der henger de klærne som skal brukes til de spesielle anledningene. Det er klær som jeg nok ikke hadde spradet rundt i om jeg skulle en tur til byen, eller en tur på Sørlandssenteret. Disse klærne står det fest på.

At man kan føle kjærlighet for klær, det er jeg ikke i tvil om. Jeg føler masse kjærlighet for mine klær, noen klær er jeg mer glad i enn andre. De man er mest glad i er klærne som sitter som et skudd. De som har den helt perfekte passformen. De som har de nydeligste fargene. De som virkelig får deg til å føle deg fin, og velkledd. Slike plagg får i alle fall meg til å stråle. Heldigvis er de fleste klærne mine slike plagg.

Kjærlighet ved første blikk. For meg var det skikkelig kjærlighet da jeg for første gang så den lekre jakken fra KK Design. Dette er en lekker jakke som nok er ment til de spesielle anledningene. Jakken er så lekker! Det er nok en av de fineste jakkene jeg har hatt, og jeg tror nok jeg kommer til å bruke den mer enn kun til de helt spesielle anledningene. Denne jakken må brukes mer. Jakken er også helt meg. Sort med nydelig dekor i gull. Jakken skikker seg ut, og den sitter som et skudd på meg. Den smiler til meg der den henger på klesstativet mitt her hjemme.

Jakken er som sagt fra KK Design ( Kirsten Krogh ), og KK Design er jo helt suverene på festklær, også i store størrelser. KK Design har ett helt fantastisk utvalg av kjoler, og selskapsklær. KK Design har så utrolig mange flotte design, så flotte farger, og klærne har en fantastisk passform. Dette er selskapsklær som alle ser flotte ut i. Korte og lange modeller. Den såkalte tryllekjolen er jo ett veldig bra eksempel på nettopp det. Spør etter tryllekjolen i butikken, og du vil skjønne hva jeg mener. Jeg fikk nettopp min tryllekjole. Jeg valgte lilla, og dere skal få se den på bloggen en dag. KK Design er dansk, og har ett stort fokus på passform. For KK Design er det viktig at alle kvinner skal kunne se flotte og feminine ut uansett størrelse. Kjolene går fra str. 34 – str. 56. KK Design er bevisst på plassering av mønster og detaljer sånn at kvinner får en flott, og velproposjonert figur.

Den nydelige jakken fra KK Design kan jeg ha over en kjole, men det som blir mest aktuelt for min del, det blir å bruke den til sorte bukser, og sorte bukser har jeg nok av. Under jakken kan jeg ha en sort singlet, eller en enkel, ensfarget, sort tunika, for her er det jo jakken som skal vekke oppmerksomhet. Jeg gleder meg til å bruke den. Det er mange stormotebutikker som selger denne jakken om du skulle bli fristet du også. Alexis Mote er en av butikkene.

Jeg liker å kle meg pent, jeg liker å føle meg velkledd, og jeg synes det er en god følelse det å føle meg feminin, og kvinnelig. Noen tror kanskje klær er en måte å skjule størrelsen på, men for meg er det nesten motsatt. Jeg synes det er fint og kunne vise at også store kvinner kan være flotte, og ikke minst det å vise hvor mye flotte klær der er i store størrelser. Nå skal vel ikke jeg rope høyest om at jeg er flinkest i klassen til å rette ryggen, og ose av selvtillit, men jeg føler likevel at jeg er blitt mer stolt over den jeg er, stolt over å ha akseptert, og stolt over endelig og ha innsett at også jeg kan være flott. De tingene er så innmari viktig å kjenne på i blant. Jeg har brukt så mange år av livet mitt på å være misfornøyd, og så mange år på å hate meg selv, så da vet jeg hvor viktige det er å kjenne på de gode følelsene.

 

3 kommentarer
    1. Go morn, forstår din kjærlighet til denne jakken. Den var lekker. Finner jeg den så skal den prøves. Ha en fin dag 😘😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg