Farger i mørketid

Reklame | Pont Neuf

Jeg synes høsten er fin, innmari fin. Jeg elsker å være ute, se alle de flotte fargene. Jeg liker høsten, og bryr meg ikke så mye om at dagene blir mørkere. Jeg vet mange sliter med den mørke tiden, men for min del, så lar jeg nok ikke årstidene påvirke meg for mye.

Ofte blir høsten preget av mørke farger på klesfronten. Sort, brunt, marine, grått. Produsentene våget etter hvert litt mer, og så kanskje at vi absolitt trengte farger i en mørk årstid. Det ble litt mer farger etterhvert, og jeg blir innmari glad av å se farger. Jeg blir utrolig glad av å bruke farger.

I høst er det flotte farger i butikkene. Jeg har alltid sort, eller marine på bukser, men overdeler, jakker, og skjerf, de kan godt være fargerike. Jeg liker kanskje ikke for mye mønster på denne tiden. Jeg går nok mest for ensfarget når det er høst. Denne høsten er det gult, det er grønt, petrol, mørk rosa, og ikke minst, lilla. Jeg som ikke trodde jeg skulle bruke gult, jeg har fått meg både dunjakke, og lang cardigan i høstens gulfarge. Jeg har endel farger på jakkene som jeg skal bruke nå utover.

En venn for livet. Jeg kunne skrevet masse om mine, flotte nære venner. De som alltid er der. Akkurat i dag handler det ikke om mennesker, men klær. De klesprodusentene som alltid leverer. Plaggene som sitter som de skal, plaggene som har både designet og fargene. Pont Neuf er en slik venn.

Pont Neuf høst er en flott kolleksjon med mange flotte farger, og spennende design, som alltid. Jeg blir aldri skuffet over Pont Neuf. Der er alltid plagg som jeg ikke kler, og som ikke er min stil. Plagg som er for korte, og bukser som jeg ikke passer, men i en hel kolleksjon, så skal det noe til at alt passer smaken, og kroppen 100%. Det meste derimot er klær for mitt øye, og min kropp. 

I høst har Pont Neuf mye lilla, og mye blått. Der er litt grønt i tillegg til fargene man alltid finner i en høstkolleksjon. Jeg elsker lilla! Lilla er en utrolig nydelig farge som jeg føler at jeg kler veldig godt. Blått har jeg aldri hatt så mye av i garderoben min, men jeg ser jo at det absolutt er en farge jeg kler, så nå har garderoben min blitt litt blå. Jakken jeg har på meg er utrolig flott. Nydelig lilla, og en utrolig god passform. Jakken kommer også i andre farger. Jakken heter ” Gudrun ”  Jakken er i 60% viskose, og 40% ull, en veldig god mellomjakke. Veldig fin på denne tiden. Klør heller ikke selv om det er ull i den.

Kjolen/tunikaen heter ” Hilda.” Stilig design, flotte farger. Jeg er 178 cm høy, og jeg bruker denne til tunika. For andre er den mer aktuell som kjole. Denne finnes også i en kortere modell for dere som liker det best.

Du finner høstkolleksjonen til Pont Neuf her : http://pontneuf.dk/efteraar-2018/

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg